Gå til innhold

Nå er vi mann og kone

Muffin!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nydelig sted å ha bryllupsmiddagen :dåne: Dere kommer til å få det helt fantastisk i Roma :nigo:

Så deilig med juleferie :nisse: Alt pakket og klart for avreise til hjembyen din?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det så ut som et flott sted å ha bryllupsmiddagen :strix:

Håper du har hatt en fin helg! :klemmer:

Ja. *Drømme om herr og fru muffin som sitter der og spiser god mat og drikker god vin, og nyter utsikten de få øyeblikkene de klarer å ta øynene bort fra hverandre.* :fnise:

Nå kom jeg på at jeg kunne spurt deg om tips til restauranter. :klaske: Men vi skal jo ut flere kvelder vi. :lur: Så har du noen å anbefale? Tenkte å gå på Gusto en kveld hvertfall. Har lest mye bra om den.

Helgen var finfin den. Din også håper jeg. Nå er det snart jul! :nisse:

:klemmer:

Det ser helt fantastisk ut :dåne:

Ja, håper det er like fint som det ser ut. :rødme:

Slenger meg på Ansjoni og Shorty her, så ut som et flott sted å ha bryllupsmiddag!! Og så snirkler også da!! :hjerte:

:fnise: Snirkler må til for at det skal være skikkelig bryllup. ;)

Tror det absolutt blir en bedre middag der altså.

Nydelig sted å ha bryllupsmiddagen :dåne: Dere kommer til å få det helt fantastisk i Roma :nigo:

Så deilig med juleferie :nisse: Alt pakket og klart for avreise til hjembyen din?

:klem:

Ja, tror det blir veldig fint. Å, jeg gleder meg sånn! :strix: (Kjære sier han gleder seg veldig også, og det er jo et bra tegn. ;) )Det er jo ikke lenge til heller nå!

Ja, ferie er godt. :nigo: Er ganske sliten etter jobb i dag da. Ble mye gåing! (Men det har jeg bare godt av nå når det blir så skralt med trening.) Det meste er pakket. Tar resten på julaften mens kjære er på jobb. Men jeg skal se "Tre nøtter til Askepott" da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja. *Drømme om herr og fru muffin som sitter der og spiser god mat og drikker god vin, og nyter utsikten de få øyeblikkene de klarer å ta øynene bort fra hverandre.* :fnise:

Nå kom jeg på at jeg kunne spurt deg om tips til restauranter. :klaske: Men vi skal jo ut flere kvelder vi. :lur: Så har du noen å anbefale? Tenkte å gå på Gusto en kveld hvertfall. Har lest mye bra om den.

Helgen var finfin den. Din også håper jeg. Nå er det snart jul! :nisse:

:ler: Det er sånn det ska være på bryllupsmiddagen :jepp:

Vi var stort sett på ikke sånn veldig fancy restauranter vi da, men det var absolutt bra mat og herlig vin likevel :hjerter: Denne spesielt kan jeg anbefale, fant ikke hjemmeside, men anbefaling fra tripadvisor, hvis du trenger mer enn min anbefaling :fnise:Est! Est! Est!

karthenvisning

Nå er det snart jul ja! :nissekonekyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tror det blir veldig fint. Å, jeg gleder meg sånn! :strix: (Kjære sier han gleder seg veldig også, og det er jo et bra tegn. ;) )Det er jo ikke lenge til heller nå!

Ja, ferie er godt. :nigo: Er ganske sliten etter jobb i dag da. Ble mye gåing! (Men det har jeg bare godt av nå når det blir så skralt med trening.) Det meste er pakket. Tar resten på julaften mens kjære er på jobb. Men jeg skal se "Tre nøtter til Askepott" da.

Det forstår jeg godt at dere gjør :strix:

Alt som kan forbrenne litt kalorier er bare bra, så gåing liker vi :)

Heldiggrisen som får se Tre nøtter til Askepott! Går glipp av det i år jeg... Er på jobb :tristbla: Men jeg har klemetiner og KG på jobben, så det blir nok kos allikevel ;)

Ønsker deg og dine en riktig god og fredfylt jul :nissevink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjole kjole kjoooooole :strix:

:strix:

:ler: Det er sånn det ska være på bryllupsmiddagen :jepp:

Vi var stort sett på ikke sånn veldig fancy restauranter vi da, men det var absolutt bra mat og herlig vin likevel :hjerter: Denne spesielt kan jeg anbefale, fant ikke hjemmeside, men anbefaling fra tripadvisor, hvis du trenger mer enn min anbefaling :fnise:Est! Est! Est!

karthenvisning

Nå er det snart jul ja! :nissekonekyss:

Tusen takk for tips!

Det trenger jo ikke være så fancy for at det er god mat der. Gleder meg til maten, vinen og isen altså. :sikle:

Jule- :klem:

Bryllupsrelatert lesning, jøss! :ler: Så gøy! Så veldig fint ut der..! :dåne:

God jul berta! :nissekonekyss:

Ja, det er ikke hver dag det er bryllupsrelaterte saker her. :fnise:

God jul til deg også!

Det forstår jeg godt at dere gjør :strix:

Alt som kan forbrenne litt kalorier er bare bra, så gåing liker vi :)

Heldiggrisen som får se Tre nøtter til Askepott! Går glipp av det i år jeg... Er på jobb :tristbla: Men jeg har klemetiner og KG på jobben, så det blir nok kos allikevel ;)

Ønsker deg og dine en riktig god og fredfylt jul :nissevink:

En får kose seg så best en kan. ;) Håper du får en veldig fin julaften når du endelig får litt fri. God jul! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:strix:

Tusen takk for tips!

Det trenger jo ikke være så fancy for at det er god mat der. Gleder meg til maten, vinen og isen altså. :sikle:

Jule- :klem:

Absolutt ikke :) Det kommer til å bli helt herlig uansett!

God jul til deg og dine kjære :)

Jule - :klem: til deg også! :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for alle julehilsnene. :nisse: Jeg koser meg veldig! :nigo: Dagene går i ett! Har fått vært masse sammen med både familie og venner. På lille julaften fikk vi besøk av mange av kjæres venner (de har jo blitt mine venner også da, for har jo kjent dem i 6 år nå). Noen var bare hjemme på juleferie, så det var veldig hyggelig å se dem igjen. På julaften kjørte vi nedover til hjembyen min. Vi kjørte innom noen venner med pakker og juleklemmer, og dro til søsteren min for å feire. Det var veldig koselig, med mye god mat og drikke og haugevis av pakker. Niesa mi måtte spare noen til dagen etter. :fnise: Det var så koselig å feire julaften med søstra mi og pappa igjen. Det har jeg ikke gjort på mange år. Første juledag var det familieselskap her hos mamma. Kjæresten hennes, barna hans og barnebarnet hans på snart to kom. Ellers i romjula har vi vært på kino, spilt spill, shoppa for noen av pengene vi fikk til jul (resten må spares til bryllup og hus) og lest litt. Av bryllupsrelaterte ting så har vi fått begynt å lage invitasjonene, og mamma har begynt å strikke cape til meg (hun skulle egentlig sy, men vi fant ikke noe fint stoff.) Og forloveren min har visstnok begynt å planlegge litt i forhold til utdrikningslag. :lur: Vi lagde "romjulsbord" her hjemme med venner tredje juledag, og må si det var vellykka. Ble endel vin og skravling da. Kjære måtte hjem og jobbe litt, men jeg har da klart å fylle dagene på egen hånd. Disney-kveld med venninner, barnevakt for niesa mi, og skravlekveld med forloveren min på Peppes. :) Før han kommer nå etterpå skal jeg finne fram noen åttitallsantrekk (med god hjelp fra mamma), for vi skal på 80-tallsparty/bursdagsfest/nyttårsfeiring i morgen! Det tror jeg blir gøy. :hoppe: I kveld når kjære kommer skal vi bort til et vennepar. Syns det er trist ferien går så fort, men jeg nyter hvert øyeblikk. :hjerte:

Jeg rekker ikke innom bøkene deres, men vil ønske alle et

godt nytt år! :skaal:

:danse::vin::strix::hug::ol::bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...