Gå til innhold

Nå er vi mann og kone

Muffin!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God byttehandel dere gjorde med spill maskinene...

Selv har jeg veldig lyst på en Wii, men vi har to maskiner fra før(PS2 og gamle Xboxen som forøvrig er arvet) så jeg har bestemt at en må ut før en ny kommer til.. Men kjære vil ikke kvitte seg med noen siden han og guttungen fremdeles spiller endel spill på de gamle vi har, så blir nok ikke noen Wii på meg i år heller

:(:fnise:

Hva gjør du nå da, som eksamen er unnagjort og alt?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til i dag!!!

Regner med det blir godt med ferie når alt er overstått!! :hoppe:

:klemmer:

:hoppe: Veldig deilig med ferie! :strix:

Lenge siden jeg var innom her nå :sjenert:

Masse lykke til med eksamen i dag :hoppe: Så deilig å få ferie etterpå da!!

Det er koselig at du kommer innom hvertfall, uansett hvor ofte eller sjelden det blir. :klemmer:

Ferie er digg. :nigo: Må jobbe litt da, men trenger hvertfall ikke lese til eksamen.

Lykke til :hug:

Takk, tror det hjalp. :hug:

Fikk ikke sagt lykke til... :sjenert:

Men gikk det bra?? :)

Hmm, det er vanskelig å si noe om hvordan det gikk, men tror det gikk greit. :) Den var på tre deler, og den ene delen er jeg hvertfall veldig fornøyd med. De andre to var vel helt okei. Det blir spennende å se hva jeg får. Hater å vente på karakterer. :gjeiper:

Jeg rakk heller ikke ønske lykke til... :flau: Håper det gikk bra, og at du feirer som bare det nå!! :strix:

Det er ikke lett å holde oversikt over alt her inne, og huske når alle skal ha eksamen osv, så det er helt greit. :)

Fikk feira i går ja. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, det var mitt innlegg nr 1000! Nå er jeg C-kjendis! :hoppe:

God byttehandel dere gjorde med spill maskinene...

Selv har jeg veldig lyst på en Wii, men vi har to maskiner fra før(PS2 og gamle Xboxen som forøvrig er arvet) så jeg har bestemt at en må ut før en ny kommer til.. Men kjære vil ikke kvitte seg med noen siden han og guttungen fremdeles spiller endel spill på de gamle vi har, så blir nok ikke noen Wii på meg i år heller

:(:fnise:

Hva gjør du nå da, som eksamen er unnagjort og alt?

Åh, Wii er moro! Kan skjønne tankegangen din, for det kan fort bli litt mye. Vi har vel det meste nå vi. :fnise: Syns det er så gøy å spille begge to. :nigo: Hørte jeg noen si spill-nerd? ;)

Nå gjør jeg alt og ingenting. :) Fått unna litt husarbeid som venta på meg, og var i byen en tur i stad. Fikk blant annet kjøpt den siste julegaven og tatt turen innom biblioteket. Blir godt å lese noen romaner, og ikke bare fagstoff. Jeg har egentlig en eksamen igjen da. En mappeinnlevering som skal leveres 5. januar. Så den skal jeg jobbe litt med i helga tenkte jeg. Jeg har jobbet ganske mye med den allerede, så det er ikke så altfor mye som gjenstår.

Åssen gikk det på eksamen?

Gratulerer med overstått, iallefall! :hoppe:

Takk, det er godt! :hoppe:

Jeg tror det gikk helt greit. (Mitt standardsvar i alle år om hvordan det har gått på eksamen. :fnise: )

Henger meg på for å gratulere med overstått eksamen! Håper det gikk bra og at du føler deg lettet.;)

Takk, ja feriefølelsen er absolutt til stede. :nigo: Til tross for at jeg har en oppgave som skal gjøres ferdig, og at jeg skal jobbe mandag og tirsdag.

--------------------------

Det ble visst ikke tid til så mye KG i dag, så jeg rekker ikke å stikke innom bøkene deres. Men lover å komme sterkere tilbake i morgen. :jepp:

Ønsker dere alle en herlig fredag hvertfall! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Vi har visst samme standardsvar vi... Jeg føler ofte folk spør mest for å være hyggelige, og da er det jo kanskje ikke så spennende for noen parter om jeg begynner å greie ut om hvordan det har gått! :sjenert: Bortsett fra mamma da, hun må finne seg i detaljer, ihvertfall etter at sensuren har kommet. Sånn som i dag. :lur:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg :hug:

God helg til deg også. :klem:

:fnise: Vi har visst samme standardsvar vi... Jeg føler ofte folk spør mest for å være hyggelige, og da er det jo kanskje ikke så spennende for noen parter om jeg begynner å greie ut om hvordan det har gått! :sjenert: Bortsett fra mamma da, hun må finne seg i detaljer, ihvertfall etter at sensuren har kommet. Sånn som i dag. :lur:

Har du fått karakteren allerede!? Er du fornøyd? :) Jeg prøver å bedømme min egen besvarelse før jeg får sensuren jeg, men etterpå så er jeg bare fornøyd og dveler ikke mer med den. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg satt og puslet litt med teksten til innbydelsene nå, og da oppdaget jeg at i dag er det et halvt år til bryllupsfesten vår! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helge :klem: til deg også søta :)

Min helg tilbringes i sofan med pledd, jeg er blitt syk :trist:

Har fått influensa. *snufs*

Hva skal du i helga da`?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg til deg også. :klem:

Har du fått karakteren allerede!? Er du fornøyd? :) Jeg prøver å bedømme min egen besvarelse før jeg får sensuren jeg, men etterpå så er jeg bare fornøyd og dveler ikke mer med den. :ler:

Fikk karakter for den eksamenen jeg hadde 1.desember i går ja. Veldig fornøyd med B! :hoppe: Spesielt siden vi fikk noe som mildt sagt var overraskende, særlig siden foreleseren hadde sagt at det ikke kom noen overraskelser.. :roll:

Så gøy at det er under et halvt år igjen til festen deres! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for dere! Deilig at tiden nærmer seg :)

Ha en deilig jul med alle dine :kose:

Ja! :strix:

Takk i lige måde. :klem:

Helge :klem: til deg også søta :)

Min helg tilbringes i sofan med pledd, jeg er blitt syk :trist:

Har fått influensa. *snufs*

Hva skal du i helga da`?

Huff, så kjedelig å bli syk nå! Håper du blir frisk før julaften da. God bedring! :kose:

I går hadde vi noen venner på besøk. Drakk noen øl, og etter hvert ble det litt Guitar Hero. Ene kompisen klarte å ødelegge den ene trommestikka. :sur: Har en mistanke om hva vi får av han til jul nå. :gjeiper:

I dag sov vi lenge, men da kjære dro på jobb så satt jeg på julemusikk og pakket inn resten av julegavene. :nisse: Jeg har også fått pakka det meste av det vi skal ha med oss på juleferien til hjembyen min. Vi blir borte fra julaften til 1.nyttårsdag (med unntak av at kjære må hit og jobbe et par dager mellom der), så det blir endel vi må ha med!

Fikk karakter for den eksamenen jeg hadde 1.desember i går ja. Veldig fornøyd med B! :hoppe: Spesielt siden vi fikk noe som mildt sagt var overraskende, særlig siden foreleseren hadde sagt at det ikke kom noen overraskelser.. :roll:

Så gøy at det er under et halvt år igjen til festen deres! :strix:

Åja, tenkte det var for den siste jeg. Koblet ikke helt. Men B er jo kjempebra. Gratulerer. Kan ikke stole på disse foreleserne har jeg skjønt. ;)

Ja, nå bør vi vel kanskje få planlagt litt mer omrking den også. :fnise: Skal lage invitasjoner i jula da.

Vil ønske deg en koselig jul og et riktig godt nytt år! :tree:

Håper du koser deg og får det fint :klem:

Tusen takk, vennen. Ønsker deg det samme! :klemmer:

-------------------------------

Bryllupsmiddagen er reservert! Den blir her. :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...