Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør single på en vanlig søndag? Jeg har vurder å begynne å gå på jobb noen timer om søndagene, bare for å få tiden til å gå.

Jeg kan jo gå og trene litt, eller gå en tur, men det tar jo ikke hele dagen. Blir ofte sittende i sofaen forran tv med laptopen på fanget.

Er dette et vanlig problem blandt single?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva gjør single på en vanlig søndag? Jeg har vurder å begynne å gå på jobb noen timer om søndagene, bare for å få tiden til å gå.

Jeg kan jo gå og trene litt, eller gå en tur, men det tar jo ikke hele dagen. Blir ofte sittende i sofaen forran tv med laptopen på fanget.

Hos meg iallefall. Er blitt single selv, og prøver å aktivere meg så mye jeg kan, fisketur, data, gå på byen, kino, teater etc. Har få venner, så jeg prøver å bruke de når jeg har det som verst. Meld deg på et kurs.

Hvor gammel er du sånn cirka?

Gjest Prinsæssa
Skrevet

Søndag er i hvert fall utvilsomt den dagen i uka jeg synes det er kjipest å være singel! Trening er en god ting, være ute er en god ting, i hvert fall når været er som i dag - og møte venner er en god ting hvis man har singelvenner som har tid da... Og kino... Men nesten uansett hvor mye man finner på så blir det jo alltid noen timer igjen der man blir sittende i sofaen ja...

Gjest Stjernedryss
Skrevet

Jeg kjenner til problemet ja. Ofte går søndagene med til å besøke familie. I dag har hele dagen gått med på å sove. Skulle gjerne hatt noen å være hjemme sammen med ja... :(

Gjest Ingeniøren
Skrevet

Pleier å sove endel på søndager, gjerne til 10 og frokosten er da ikke ferdig før klokka nærmer seg elleve. Så blir det gjerne en løpetur med hunden. Når vi er ferdig med den så vaskes bilen(eventuelt andre ting om bilen er nyvasket) før det er middagstid (vil helst ha ganske tidlig middag søndager). Så begynner det å nærme seg fotballkveld og vips er det mandag.

Jeg kommer også ganske ofte hjem fra helgeturer på søndager. Generelt tror jeg at jeg er rimelig god til å sysselsette meg selv. Hunden er selvsagt også glimrende å ha, den får meg ut i solskinn og den får meg ut i regn.

Gjest Infralove
Skrevet

Eg brukar sjå film og berre slappe av. Kanskje spele litt. Skulearbeid er der alltids nok av. Viss eg kjeda meg frykteleg, finner eg på noko med vennene mine.

Men eg syns det er deilig med ein fridag heilt for meg sjølv.

Skrevet

Jepp, jeg har samme problem. Søndager er og forblir kjedelige

Skrevet

Jeg elsker søndager selv om jeg er single. Så rar er jeg :fnise:

Tar med meg ei bok og går på café, går på kino, ser film og serier hjemme, spiller, møter venner, leser bok, jobber litt, lager god middag, går på trening... koser meg!

Men trives utmerket godt i eget selskap da :)

Søndag er er så stille og fredelige... Og med mindre jeg våkner opp fyllesjuk er det kanskje den beste morgenen i uka ;)

Gjest Lancelotte
Skrevet

På en søndag er det alltid altfor lite å gjøre, for lite på tv, en veldig kjedelig dag generelt.

Da er det greit og ligge fyllesjuk halve dagen og våkne opp med en fremmed, pen mann på den ene siden og spybøtta på den andre :fnise:

Skrevet
På en søndag er det alltid altfor lite å gjøre, for lite på tv, en veldig kjedelig dag generelt.

Da er det greit og ligge fyllesjuk halve dagen og våkne opp med en fremmed, pen mann på den ene siden og spybøtta på den andre :fnise:

:ler: Nå fikk jeg flashback! Bare han er like pen på søndagen som han var på lørdagsnatta, så... Han hadde en tendens til ikke å være det, husker jeg!

Skrevet

Jeg ønsker meg en søndagskjæreste til jul :fnise: (helst før...)

Gjest Gjest_jenny_*
Skrevet

Søndag er en bedriten dag.

Jeg forgudet søndager når jeg hadde fulltidsjobb, for jeg elsker å ha en hel dag for meg selv. Problemet nå er at jeg jobber hjemmefra, så jeg har omtrent hver eneste dag helt for meg selv. Det kan fort bli ganske deprimerende.

Søndagen er ekstra kjip, for da er alt så dødt og alle butikkene er stengt. I tillegg så har jeg enten bakrus med tilhørende fylledepresjon, eller så depper jeg over at jeg er så asosial og venneløs at jeg ikke var ute på lørdagen en gang.

Har en noen elskere jeg kan ringe for sex, men skulle ønske jeg hadde en jeg kunne ringe bare for å komme og holde rundt meg og se en dårlig film! Søndagskjæreste, ja takk.

Skrevet

Har aldri hatt noe problem med søndager :) liker faktisk å være helt alene på søndagene, fordi det er vel eneste dagen i uken jeg kan det. Ellers har jeg folk rundt meg nesten hele tiden, pga jobb og fritid. Så singel eller kjæreste - for meg kan søndagen godt tilbringes i ensomhet, og det gjør meg ingenting; tvert i mot :)

Skrevet

Jeg er som regel ganske sliten og litt fyllesyk på søndagene jeg, så å ligge på sofan med snop og dvd'er går heelt fint ;)

Skrevet
Søndag er en bedriten dag.

Jeg forgudet søndager når jeg hadde fulltidsjobb, for jeg elsker å ha en hel dag for meg selv. Problemet nå er at jeg jobber hjemmefra, så jeg har omtrent hver eneste dag helt for meg selv. Det kan fort bli ganske deprimerende.

Søndagen er ekstra kjip, for da er alt så dødt og alle butikkene er stengt. I tillegg så har jeg enten bakrus med tilhørende fylledepresjon, eller så depper jeg over at jeg er så asosial og venneløs at jeg ikke var ute på lørdagen en gang.

Har en noen elskere jeg kan ringe for sex, men skulle ønske jeg hadde en jeg kunne ringe bare for å komme og holde rundt meg og se en dårlig film! Søndagskjæreste, ja takk.

Det er bare å ringe det så kommer jeg en tur jeg :)

Skrevet

jeg skjønner faktisk ikke problemet.

Jeg har nå vært single i ca et år, og gjør stort sett akkurat det samme som jeg gjorde da jeg hadde samboer.

Gjest Gjest_alexandra_*
Skrevet
jeg skjønner faktisk ikke problemet.

Jeg har nå vært single i ca et år, og gjør stort sett akkurat det samme som jeg gjorde da jeg hadde samboer.

Problemet er jo at man gjerne ligger inne hele dagen uten sosial kontakt. Det gjelder iallefall oss som er late og dårlige pga bakrus (og som bare har venner som også ligger hjemme med bakrus). I tillegg blir man gjerne litt mer kosesyk og sentimental enn vanlig.

Har man kjæreste/samboer så gjør man gjerne akkurat det samme som når man er singel (B-film, junk food, en liten gåtur, sovne på sofaen o.l.), men det er litt mer koselig å gjøre det sammen med noen.

Jeg har et par nære venner som jeg en sjelden gang ser film/drikker kaffe/går tur med på søndager, men som oftest er jeg så lat at jeg parkerer rompa i sofaen hjemme og blir der resten av dagen. I begynnelsen er det deilig, men etter en del lange timer så begynner jeg å bli litt ensom og gleder meg til jobb mandag.

De søndagene jeg ikke har bakrus er litt bedre, da kan jeg iallefall trene og få gjort praktiske ting. Men dagen tilbringes fremdeles stort sett i ensomhet, og timene går sakte.

Skrevet

Det ser ut som mange har det som meg, i dag (lørdag) var jeg på jobb hele dagen, så da blir nok søndagen kortere håper jeg.

Skrevet

Jeg har kjæreste, men vi er nesten aldri sammen på søndager. Synes søndager er litt deilige, jeg.. Deilig å gjøre ingenting, og uten å få dårlig samvittighet. Søndag er jo hviledag :briller:

Skrevet

Jeg sniker meg inn her selv om jeg ikke er singel lenger. Men jeg har da vært singel og det gjennom mange år og jeg tror ikke du skal skylde på singelstatusen fordi søndager er drepen.

Søndag er ukens verste dag. Jeg hatete søndager som singel og nå som mor til mange og godt gift er søndag fremdeles akkurat like drepen som før. Jeg foretrekker enhver mandag foran søndager.

Kom deg ut på tur/cafe/på besøk/kino,så går dagen litt fortere. Selv har jeg valget mellom å rydde hus,lage middag eller legge sammen klær. Tenker du misunner godt gifte meg,eller hva :ironi:;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...