SkumGummi Skrevet 25. november 2008 #161 Del Skrevet 25. november 2008 Uff.. nå er jeg kanskje slem. Men denne har jeg hørt positivt om. Billigere også (800.- inkl. film og bilder tror jeg). Men lenger å reise da. De viser visst fosteret på en stor flatskjerm, og det er lagt opp til at man kan ta med f.eks bestemødre. http://www.ultralydklinikken.no/index.php Der er det forresten veldig fokus på 3D bilder og det er det for tidlig for oss :D MEN nå vet jeg hvor jeg skal når vi skal på 3D ultralyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FangeLiv Skrevet 1. desember 2008 #162 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg har sett bebisen vår!!! I dag var vi på ultralyd, og det var helt fantastisk gøy og litt uvirkelig å se. Er det virkelig inni min mage og er det vår bebi vi ser liksom??? Hjertet dunka som bare det, det var sparking og fekting med bein og armer, og vi så munnen og ørene veldig tydelig. Så utrolig fint :rødme: Han så ikke helt hva slags kjønn det er så han turte ikke å si noe. Søstra mi sier at da er det heeeelt sikkert jente, for da sier de "alltid" sånn. Hehe, vi får nå se. Ble litt mye frem og tilbake mht hvor og når vi skulle ha ultralyd, men til slutt ble det altså idag på Aleris i Oslo. Håper det er bra med alle dere...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SkumGummi Skrevet 1. desember 2008 #163 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg har sett bebisen vår!!! I dag var vi på ultralyd, og det var helt fantastisk gøy og litt uvirkelig å se. Er det virkelig inni min mage og er det vår bebi vi ser liksom??? Hjertet dunka som bare det, det var sparking og fekting med bein og armer, og vi så munnen og ørene veldig tydelig. Så utrolig fint :rødme: Han så ikke helt hva slags kjønn det er så han turte ikke å si noe. Søstra mi sier at da er det heeeelt sikkert jente, for da sier de "alltid" sånn. Hehe, vi får nå se. Ble litt mye frem og tilbake mht hvor og når vi skulle ha ultralyd, men til slutt ble det altså idag på Aleris i Oslo. Håper det er bra med alle dere...? Oi, så spennende :D Høres helt fantastisk ut!! Gleder meg til 17. desember da vi skal :D:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoppeLise Skrevet 1. desember 2008 #164 Del Skrevet 1. desember 2008 Så gøy!!! Vi skal ikke før i januar. Så det blir litt ventetid på oss da. Gleder meg masse! Ellers er formen på topp!!! Nå er jeg klar til å ta i mot julen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quakka Skrevet 7. desember 2008 #165 Del Skrevet 7. desember 2008 Heisann alle kommende juni mødre! Lenge siden jeg har postet her inne nå. Har lest her inne og holdt et øye med dagbøkene til deres men har ikke vært helt i form. Måtte bare innom i dag og juble litt for 12 uker. Kvalmen har startet å slippe taket nå, selv om jeg fortsatt har noen dager innimellom som jeg har litt nærkontat med doskåla. Dessverre har jeg hatt hodepine denne helgen og leste at det er noe som ofte kommer rundt denne tiden. Har dere merket noe til hodpine? Har ikke hatt noe spesiell hodepine før denne helgen (var plaget med hodepine pga stiv nakke før jeg ble gravid men den forsvant med graviditeten). Uansett så er det deillig å endelig være på 12 uker og nå vet mesteparten av familie og venner nyheten. Var hos fødselslegen på tirsdag og fikk da høre hjertet og kommende tirsdag har vi ultralyd så det er veldig spennende. Hvordan står det til med dere da jenter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Celica Skrevet 7. desember 2008 #166 Del Skrevet 7. desember 2008 Melder meg inn jeg også Hvordan går det med dere? Er det mange av dere som er veldig kvalmne og trøtte? Det er iallefall jeg Håper det går over snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FangeLiv Skrevet 7. desember 2008 #167 Del Skrevet 7. desember 2008 Gratulerer med 12 uker Quakka. Deilig å være over den. Den hodepinen ja, virkelig intens og vond. Jeg har heldigvis vært lite plaget, har bare hatt det 4-5 ganger. Hjelper å være ute (her i oslo er det kald og frisk luft nå) for meg hvertfall. Jeg har fått mage. Den kom i løpet av to dager og det var nesten ikke til å tro. Plutselig bare spratt magen ut. Veldig stolt da. Om fem dager reiser vi på ferie til syden, det gleder jeg meg til. Velkommen til deg Celica. Den tunge trøttheten ga seg for ca en måned siden for meg, men er fortsatt mer trøtt og sliten enn før. Har heldigvis sluppet kvalme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Celica Skrevet 7. desember 2008 #168 Del Skrevet 7. desember 2008 Takk Det vil nok gå over etterhvert ja. Ser frem til det =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SkumGummi Skrevet 8. desember 2008 #169 Del Skrevet 8. desember 2008 Heisann Moro med flere her i klubben. Jeg også har begynt å merke litt til hodepine... TRUR kvalmen begynner å lette, og det hjelper å bare sove lenge (er 100 % sykemeldt). Men når jeg står opp tidlig spyr jeg... Kvalmen er her, men den letter og det gleder meg. Har nå gått inn i uke 12, og det er utrolig deilig... Var hos jordmor forrige torsdag hvor vi fikk høre hjertelyd Skal på privat ultralyd 17. desember. Vi har sagt det til de nærmeste vennene våre og ville vente med familien til julaften. Men så var vi på besøk hos mine svigerforeldre i helgen, og etter mye om og men sa vi det til dem i går. Svigermor gråt av glede, og svigerfar bare satt der og viste ikke hva han skulle si. De fikk nok litt sjokk men ble glade :D To glade kommende onkler også! Nå gleder jeg meg til julaften å til å si det til resten :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 8. desember 2008 #170 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Jeg har ikke skrivd her på lenge Gleder meg masse til å bli mamma i juni Skal på ultralyd den 18 desember, tidlig julegave til meg og typen Endret 8. desember 2008 av evil eve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoppeLise Skrevet 9. desember 2008 #171 Del Skrevet 9. desember 2008 I går var jeg faktisk hjemme med stiv nakke og et dundrende hode! Og kastet opp flere ganger.. (er i 12. uke jeg også nå) Men formen er mye bedre i dag. Så i dag er jeg på jobb Har faktisk hatt en hodepine liggende bak i der en stund.. Så det er altså litt normalt.. var ikke klar over det. Har vært redd for svangerskapsforgiftning jeg- en av symp. er jo hodepine. Men det er vel litt tidlig å få?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussta Skrevet 17. desember 2008 #172 Del Skrevet 17. desember 2008 Hei hei frøkner! Stikker innom for å oppdatere! Jeg var på ultralyd igår og fikk vite at det er en liten gutt som spreller rundt inni magen min :rødme: Han var en livlig liten kar, og legen sa han så veldig bestemt ut Alt så kjempe fint ut, men terminen min er redusert fra 16 til 03juni! Ellers har jeg ALLEREDE fått bekkenløsning, så jeg sliter litt med trapper og bevege meg for mye om gangen, men men, det går seg vel til det også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SkumGummi Skrevet 17. desember 2008 #173 Del Skrevet 17. desember 2008 Hei hei frøkner! Stikker innom for å oppdatere! Jeg var på ultralyd igår og fikk vite at det er en liten gutt som spreller rundt inni magen min :rødme: Han var en livlig liten kar, og legen sa han så veldig bestemt ut Alt så kjempe fint ut, men terminen min er redusert fra 16 til 03juni! Ellers har jeg ALLEREDE fått bekkenløsning, så jeg sliter litt med trapper og bevege meg for mye om gangen, men men, det går seg vel til det også! WOW, så koselig :D En liten gutt, tenk på det! Hvor langt er du på vei nå da? Kjipt med bekkenløsning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussta Skrevet 17. desember 2008 #174 Del Skrevet 17. desember 2008 Jeg er 16 uker idag Det går så innmari fort!! Skal ikke du ha ultralyd idag? Vi tok 3d, kan virkelig anbefales, selv på et så tidlig stadie!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SkumGummi Skrevet 17. desember 2008 #175 Del Skrevet 17. desember 2008 Jo, jeg var på ultralyd i dag, og det var HELT fantastisk! Se oppdatering på dagboken min for mer info og bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 19. desember 2008 #176 Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg har også vært på Ultralyd <3 Helt fantastisk å se og høre den lille knerten <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FangeLiv Skrevet 22. desember 2008 #177 Del Skrevet 22. desember 2008 Hei, håper det er bra med alle og at dere gleder dere til jul. Hvordan tenker dere å gjøre det med kostholdet i julefeiringen? Bare spise og drikke som man ville gjort ellers eller (ikke alkohol da såklart) ? Jeg har vært på ferie i over ei uke og drakk endel brus hver dag som jeg har dårlig samvittighet for, så skal holde meg unna brusen i jula. Vil også holde meg mest mulig unna godteri, men kjenner på meg at det kan bli vanskelig. Har dere noen spesiell strategi? Fler som har fått mage eller? Er helt sjokkert over hvor mye folk glor! De ser og ser på magen, og noen har også tatt på den selv om de er helt fremmede. Men veldig koselig at det synes da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SkumGummi Skrevet 22. desember 2008 #178 Del Skrevet 22. desember 2008 Hei, håper det er bra med alle og at dere gleder dere til jul. Hvordan tenker dere å gjøre det med kostholdet i julefeiringen? Bare spise og drikke som man ville gjort ellers eller (ikke alkohol da såklart) ? Jeg har vært på ferie i over ei uke og drakk endel brus hver dag som jeg har dårlig samvittighet for, så skal holde meg unna brusen i jula. Vil også holde meg mest mulig unna godteri, men kjenner på meg at det kan bli vanskelig. Har dere noen spesiell strategi? Fler som har fått mage eller? Er helt sjokkert over hvor mye folk glor! De ser og ser på magen, og noen har også tatt på den selv om de er helt fremmede. Men veldig koselig at det synes da. Jeg spiser som normalt Har mistet helt lysten på brus, så det er ikke noe problem Hehe. Mage har jeg fått nå, men ser vel bare ut som jeg har spist litt ekstra godt for dem som ikke vet om det Hehe! Jeg er bare 13+1 da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoppeLise Skrevet 29. desember 2008 #179 Del Skrevet 29. desember 2008 Så koselig Tussta og evil eve med UL. Jeg skal på UL den 16.1 og jeg gleder meg masse. Jeg har på følelsen av at det er en liten gutt, så vi får nå se. Det hadde i vært veeeldig gøy om det stemte, så får lilleloppe en bror Formen er super Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoppeLise Skrevet 1. januar 2009 #180 Del Skrevet 1. januar 2009 Godt Nyttår alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå