Gå til innhold

Mai-Juni 09


BitteLille

Anbefalte innlegg

Da jeg la meg i natt kjente jeg de første ordentlige sparka fra tulla vår, og lå og gliste som en tulling til jeg sovna :rødme: Har hittil bare kjent store "ommøbleringer" som venninna mi kaller det.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner masse nå, og det er så kos. Ikke lenger de små boblene. Og loppemannen kjenner det også, så dette er veldig koselig.

Var på kontroll på fredagen og alt virker veldig bra. Så godt å høre hjertelyden, selv om man kjenner at det er liv.

Jeg så spent på str på denne loppa jeg, da lilleloppe var "så mye" mindre enn hva jeg fikk fortalt at hun kom til å være. Og om hun ligner- både i utseende og væremåte på lilleloppe.

Og ikke minst, det skal bli så deilig å starte sommeren slik!!! :jepp:

Nå er jeg jo halvvei, så dette går i rakett fart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre her som har barn fra før? Har dere fortalt noe?

Vi har sagt det til lille loppe, og så leser vi mye i en bok som heter " i magen bor en baby". Og nå er hun så opptatt av å se på magen, for hun skal se på babyen.. Så i morges kom hun med noen fine klistre merker hun skulle vise babyen. Synger litt og koser med magen- altså babyen.. :ler:

Hun er så søt. Håper det fortsetter slik når sommeren kommer og babyen kommer til verden.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Bedre sent enn aldri.

Jeg er også sent ute :rødme:

Endret av Tryllepiken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

:fnise: , i går kveld merket jeg for første gang at babyen der inne hadde hikke.

Skjønte først ikke hva det var, spasmer eller hva?, før jeg kom til å tenke på at jeg har lest at fostrene godt kan ha hikke.

Huff, stakkar da, hadde lyst til å stryke på den, men litt morsomt også.

Bra med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: , i går kveld merket jeg for første gang at babyen der inne hadde hikke.

Skjønte først ikke hva det var, spasmer eller hva?, før jeg kom til å tenke på at jeg har lest at fostrene godt kan ha hikke.

Huff, stakkar da, hadde lyst til å stryke på den, men litt morsomt også.

Bra med dere?

Hehe, det opplevde jeg for et par uker siden også!! Utrolig herlig :P

Står bra til her :) Skal på 3D Ultralyd i dag - gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Her er vi kommet over 30 uker, utrolig som tiden flyr!

Vi skal også på 3D-ul i dag Skumgummi! Håper dere får en fin opplevelse. Jeg gleder meg! :biggrin:

Hikke har jeg også opplevd, det kjennes ganske rart ut med den rytmiske dunkingen. Merker at hun ligger helt stille mens hun hikker...kanskje hun lurer på hva i all verden som skjer med henne? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Her er vi kommet over 30 uker, utrolig som tiden flyr!

Vi skal også på 3D-ul i dag Skumgummi! Håper dere får en fin opplevelse. Jeg gleder meg! :biggrin:

Hikke har jeg også opplevd, det kjennes ganske rart ut med den rytmiske dunkingen. Merker at hun ligger helt stille mens hun hikker...kanskje hun lurer på hva i all verden som skjer med henne? :fnise:

Hvordan gikk din 3D ultralyd Mercier? Vi var på Oslo City Legesenter! Var egentlig veldig fornøyd med stedet, legen og undersøkelsen. MEN hun snudde seg med hode nedover og innover nesten rett etter vi startet så fikk bare tatt et bilde. Derfor fikk vi ny og gratis time på torsdag så da får vi se om hu er villig til å vise oss litt mer da :D Hehe!

Fikk jo sett litt da og det var så klart nydelig <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3D-UL var en nydelig opplevelse! Hun er så vakker og det var så spesielt å se henne, utrolig å tenke på at den lille jenta på skjermen er den samme som ligger inne i magen og turner rundt. Så fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååååh, så herlig for dere se de små jentene deres i 3d!! Godt at det står bra til med dere mødrene også.

Så det ikke veldig trangt ut inni der da? Jeg ser for meg at småtten her har veldig dårlig plass nå i forhold til da jeg så h*n på ultralyd i uke 16.

Vi har bytta fødeplass til ABC på ullevål. Er det fler som skal føde der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hvordan går det med alle sammen? Vært stille her i det siste. Her er alt bare bra. Lillegutt sparker og sparker... lurer på om han prøver å komme ut gjennom magen min innimellom. Har nå bare ut neste uke å jobbe, så skal jeg nyte noen uker fri før fødselen(hvis han ikke kommer seg ut før tia:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt fint her også, men jordmor mistenker at hun har snudd seg med hodet opp. Merker at hun styrer veldig om dagene, og i går kveld tok hun helt av. Dersom det stemmer at hun ligger med hodet opp, tror jeg det er snuoperasjon på gang inni der. Godt hun prøver iallefall. :fnise:

Gleder meg også veldig til permisjonen. Det skal bli herlig å bare tenke på hjemlige ting noen uker før hun kommer, og kunne slippe alt som har med jobb å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tok sin tid før jeg oppdaget dette forumet, ja ... :rodme: Bedre sent enn aldri! Litt om meg: 30 år og er samboer og forlovet med min 29-årige mann. Vi måtte gjennom ICSI (assistert befruktning) for å bli gravide, og lyktes med det på første forsøk :strix:

Nå er jeg 30 uker på vei, og leser fødselsrapporter for harde livet! Godt å være litt forberedt. Har ikke tatt skrekken enda, heldigvis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy Harlekin!! Gratulerer, og ikke minst med "første" forsøk" :hoppe:

Velkommen til oss.

Så du leser fødselsrapporter?? Holder meg unna alt sånn jeg.. Selv om dette blir min andre fødsel og min første fødsel gikk supert, tenker jeg ikke på slikt nå.. Litt redd for å bli redd tror jeg.. :fnise:

Hvilket sykehus skal du på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei LoppeLise!

Takk skal du ha :) Ja, vi føler oss heldige siden det gikk på "første" forsøk. Vet at det er mange som har flere IVF-forsøk uten å lykkes, og jeg vet hvor tungt det er selv før prøverørskarusellen starter.

Jeg synes faktisk fødselsrapporter er interessant! Det er så mye forskjellig, at jeg skjønner det er umulig å si hvordan fødselen vil hende akkurat for meg. Derfor prøver jeg bare å ta til meg informasjon og andres erfaringer, uten å tenke for mye på smertene og alt annet som kan skje. Kan ikke gjøre noe fra eller til uansett!

Jeg skal på Haukeland. Er det andre her som skal føde på Haukeland?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen i klubben Harlekin :)

Nå har jeg startet permisjonen, og det er bare 4 uker igjen til termin... kjenner at jeg begynner å gruglede meg litt. Har enda en masse som må ordnes før jeg er helt klar for lillegutt, men skal vel få alt på plass snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...