Gå til innhold

Mai-Juni 09


BitteLille

Anbefalte innlegg

Har dere forrsten hatt gyn. undersøkelse.

Jeg skal til GYN-undersøkelse om en uke. Dette er vårt første barn, og jeg har aldri vært på GYN-undersøkelse før :P Gruer meg litt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag har jeg fått brev fra Ullevål, og har fått fødeplass der. Hurra!!

Og innkalling til ultralyd 16.desember. Den uka tenker vi å reise på ferie, så jeg skal ringe Kvinneklinikken i morgen og høre om jeg kan bytte til uka før eller etter (mandag el tirsdag da).

Skjønner du gruer litt til gu SkumGummi, men det går helt sikkert fint. Det er ikke så ille som man tenker at det kanskje er. Jeg hadde gu like før jeg ble gravid, så tror jeg slipper nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg fått brev fra Ullevål, og har fått fødeplass der. Hurra!!

Og innkalling til ultralyd 16.desember. Den uka tenker vi å reise på ferie, så jeg skal ringe Kvinneklinikken i morgen og høre om jeg kan bytte til uka før eller etter (mandag el tirsdag da).

Skjønner du gruer litt til gu SkumGummi, men det går helt sikkert fint. Det er ikke så ille som man tenker at det kanskje er. Jeg hadde gu like før jeg ble gravid, så tror jeg slipper nå.

Gratulerer med fødeplass :) Moro!! Ja, det går sikkert bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og fikk brev i posten i går!!! :hoppe::hoppe::hoppe:

Jeg skal til ultralyd i januar. Lenge til da.. men det gleder jeg meg masse til!

Skal på Ahus jeg da! Veldig spent. Godt det er så lenge til så kommer det nye sykehuset seg litt på "plass", og alt er under kontroll når jeg kommer i en fei. Lille loppe kom i en kanooon fart :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får vel melde meg inn her jeg også. Har termin 15 mai og er 13+4 i dag. Bor i England, så har allerede vært på første UL. Sett den lille spiren svømme runder der inne. Skal på neste UL i januar. Har så langt vært i forholdsvis god form. Litt kvalme og svimmelhet tidligere, men ikke noe oppkast heldigvis. Men gud så trett jeg er... jeg jobber 3 dager i uken, men 12 timers skift. Så når de tre dagene er over så sover jeg til langt på dag den første fri dagen. Er vårt første barn, og alt er veldig nytt og spennende. Føles utrolig godt å være forbi første trimester! Lykke til alle sammen!

Endret av Bentebent
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:blomst: Gratulerer bentebent og velkommen i klubben du ogå:blomst:

I dag har jeg vært på tidlig ul og alt gikk bra :):)

Det var en fantastisk opplevelse, har skrevet mer i dagboka mi :rødme:

Ellers er jeg fremdeles veldig trett men ellers ganske fin i formen. Litt ugge når jeg blir for trett og ikke får mat. Men det er vel ganske normalt tenker jeg :jepp:

Håper at alt står bra til med resten av mai`\juni jantene :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillepus84 4mai

FangeLiv 14mai

Bentebent 15mai

Mercier 26mai

PinkyBride 27mai

Evelina74 15juni

Tussta 16juni

Loppelise 20juni

Quakka 21juni

Evil Eve 28juni

SkumGummi 30juni

Jeg skal også på ahus Loppelise!

Kanskje vi havner der samtidig, er jo bare fire dager forskjell på terminene våre ;)

Velkommen Bentebent, hyggelig med nye i klubben!

Stikker innom og leser dagboka di Evelina ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Her vil jeg gjerne være med!

Jeg er 9+6 i dag og har termin 11. juni i følge UL i uke 8. ;)

Skal føde på Ullevål!

Endret av Sauvignon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Her vil jeg gjerne være med!

Jeg er 9+6 i dag og har termin 11. juni i følge UL i uke 8. ;)

Skal føde på Ullevål!

Velkommen :D Hvordan er formen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at det er kommet flere i klubben. Velkommen :goodbye:

Det viser seg at det er helt umulig å få byttet ul-timen på Ullevål.

Så vi skal på ultralyd på Volvat 4. desember. Det koster litt penger da, men det spiller jo liten rolle her. Gleder meg veldig, er jo bare tre uker til. Hvem er det som holder til nedi magen der egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at det er kommet flere i klubben. Velkommen :goodbye:

Det viser seg at det er helt umulig å få byttet ul-timen på Ullevål.

Så vi skal på ultralyd på Volvat 4. desember. Det koster litt penger da, men det spiller jo liten rolle her. Gleder meg veldig, er jo bare tre uker til. Hvem er det som holder til nedi magen der egentlig?

Jeg tenkte også bestille UL på volvat :) Virket veldig greit der, vet du om det er lange ventelister? Jeg tenkte å bestille så nærmeste mulig jul som mulig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte også bestille UL på volvat :) Virket veldig greit der, vet du om det er lange ventelister? Jeg tenkte å bestille så nærmeste mulig jul som mulig :)

Tusen takk for velkomsthilsener! Formen er stigende. Har vært kvalm og ekstremt trøtt, men det begynner å hjelpe. Ikke så kvalm lenger og trøttheten kommer litt sjeldnere. Kan ha veldig gode dager innimellom! Deilig.

Var på Volvat i uke 8, fikk time dagen etter at jeg bestillte! Skal også dit om to uker for å se om alt ser bra ut, de kan se blandt annet om det er fare for downs da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte også bestille UL på volvat :) Virket veldig greit der, vet du om det er lange ventelister? Jeg tenkte å bestille så nærmeste mulig jul som mulig :)

Nei, ikke lange ventelister. I desember hadde de omtrent alt ledig. Det er jordmor der tirsdag og torsdag kveld. Ellers på dagen sikkert.

Det var ganske lenge å vente i telefonen da. 10 minutter ca :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var inne å tittet på volvat nå, og fant en time kl 20.00 ikveld!

FRISTENDE!!!!!! :fnise:

Men det sto også at de utførte ultralyd undersøkelse fra uke 14!

Må man ha henvisning fra lege for å få den tidigere?

Jeg vil så gjerne bare vite at alt står bra til nedi der!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillepus84 4mai

FangeLiv 14mai

Bentebent 15mai

Mercier 26mai

PinkyBride 27mai

Sauvignon 11juni

Evelina74 15juni

Tussta 16juni

Loppelise 20juni

Quakka 21juni

Evil Eve 28juni

SkumGummi 30juni

Gratulerer og velkommen så mye Sauvignon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillepus84 4mai

FangeLiv 14mai

Bentebent 15mai

Mercier 26mai

PinkyBride 27mai

Sauvignon 11juni

Evelina74 15juni

Tussta 16juni

Loppelise 20juni

Quakka 21juni

Evil Eve 28juni

SkumGummi 30juni

Gratulerer og velkommen så mye Sauvignon :)

Tusen takk, Tussta! Du trenger ikke henvisning for å gå på Volvat, jeg var der i uke 8. for å se at alt sto bra til så langt, og da fikk vi se det lille hjertet slå... Det var beroligende for da er det godt over 90% sjanse for at det går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alt bra i denne leiren, føler meg mindre og mindre gravid...men håper det er normalt. Ikke kvalm i det hele tatt lenger og ikke så sliten heller så føler jeg at magen har blitt litt hardere når jeg trykker på den.

Har lyst å bestille time hos legen for å se om hun kan høre hjertelyd, men vet ikke om det egentlig er nødvendig.

Har ellers UL på ullevål lille julaften, og gleder meg mer og mer til det. Morsomt at det er flere her som skal føde på Ullevål :)

Endret av pinkybride
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei!

Her er det også bare bra! Jeg føler det samme som Pinkybride, jeg merker mindre og mindre til at jeg er gravid - når det gjelder ugne symptomer. Nå er det en liten kul nederst i magen, og da jeg var hos legen på torsdag var det både hjertelyd, og livmoren ble målt til 11 cm over skambenet.

Gleder meg til det begynner å vise mer, og ikke minst til å kjenne spark. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei jenter :goodbye:

Jeg har laget en egen tråd for en tid tilbake hvor dere kan legge inn termindato.

Bare sånn at vi kan ha en egen liste hvor det er enkelt å finne fram :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva koster det for en UL på Volvat?

Er det noen uker som er bedre enn andre å gå? Med tanke på hva man kan se? Dette med downs f.eks?

Og det er en utvendig UL man tar da? (innen uke 18)

Jeg også føler meg i fin fom nå. Håper dette har tenkt å vare :)

I neste uke går jeg inn i 12 uke og da har jeg legetime. Håper vi får høre hjertelyd!!! Skal bli så godt å ha lagt 12 uker bak seg!!!!

God søndag jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...