Pingting Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #341 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) For en snål(på en kul måte) kalender du har! dressing og te liksom:P Harry Potter har jeg aldri skjønt altså....kanskje jeg burde ha en filmmaraton så jeg kan bli omvendt. Hehe, mamma tar litt av, av og til Nå drikker jeg teen jeg fikk, den smaker nesten litt sånn gløgg-aktig. *julestemning* ^Jeg BER deg - ikke prøv filmomvending for å si det rett ut: de SUGER. Bøkene er derimot herlig skrevet. Hva med lydbok? Enklere å følge da? Hvordan går det med deg Pingeting? Ser du får mange morsomme kalendergaver! Åh neeeh, jeg synes filmene er fine, jeg! OG bøkene! Men ikke alle kan like alt Det går veldig bra med meg, kjempehyggelig å se deg her igjen! Hvordan står det til med den frøkna da? Kommer bare innom en tur for å si hei:) *knasker julemarsipan og pepperkaker* Så hyggelig! (høhøhø) Hei tilbake! *har forspist seg på tørre scones med krem og syltetøy* Endret 9. desember 2008 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #342 Del Skrevet 9. desember 2008 Nåååå vil jeg til frisøren! Har ikke klippet meg på evigheter, så tuppene må definitivt AV! Dessuten er det bare rettrett ned det håret, kanskje det hadde vært morsomt å gjøre noe annet...? Vil fortsatt ha langt hår, da. Også var det fargen, da. Det har vært rødt i endel år nå, og det har jeg tenkt å fortsette med. Bruker jo henna når jeg farger det, blir så fint at. Men den opprinnelige hårfargen min er mørk brun, så det blir ikke så rødt/kobberfarget som jeg skulle ønske. ...kanskje en ide å bleke det bittelitt (striper eller highlights) hos frisøren, så farge det med henna? Var og bestilte time i dag, og frisøren hadde ikke peiling på hvordan det kom til å bli. Men hun klippet av en liten hårbit som hun skal bleke for meg, så kan jeg ta den med hjem i morgen og farge den med henna. Det var jo snilt, da. Men jeg vet ikke jeg...da må jeg kanskje fortsette å gjøre håret lysere hver gang før jeg farger? Høres litt slitsomt ut...men fiiint... *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #343 Del Skrevet 10. desember 2008 Dagens gave: tørket nesle som er kjempegodt som te Rart, nå har jeg fått te to dager på rad, og jeg gikk tom for annen te for tre dager siden? Mamma må være synsk eller noe. I dag er jeg stuptrøtt, den godeste Harry stjal ikke så rent lite av tiden min i går kveld og. 1/3 av boka er lest! Sånå skal jeg trøtte meg til skolen. Hrrruff.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 10. desember 2008 #344 Del Skrevet 10. desember 2008 Mammaer har voldsomme intuitive evner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #345 Del Skrevet 10. desember 2008 Mammaer har voldsomme intuitive evner Ja, fy søren om de har! ...men nå er det ikke dato på de pakkene mine engang, jeg velger selv hver dag, så der var litt vel ekstemt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #346 Del Skrevet 10. desember 2008 Nå har vi sett på film! Leatherheads het den, var med bl.a. George Clooney og Renee Zellweger. Morsom! Også har jeg henta hårprøvenmin fra frisøren, og har bestemt meg for å ta highlights. Men uten å farge etterpå! Håret ble nemlig ikke blondt, men orange-aktig, akkurat sånn jeg har lyst på! Så nå GLEEEEDER jeg meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 10. desember 2008 #347 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Wow, det hørtes kjempekult ut! Sende bilde på pm?? -misa Endret 10. desember 2008 av misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #348 Del Skrevet 10. desember 2008 Wow, det hørtes kjempekult ut! Sende bilde på pm?? -misa Lover! ...må bare tørre å farge det først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pupsilure Skrevet 10. desember 2008 #349 Del Skrevet 10. desember 2008 Spennende med hårfarge da Jeg må farge mitt igjen og. Har kjøpt pakka, men tror det er lurt å vente litt nå som jeg ikke er helt i form. Ingen andre enn samboeren ser meg jo nå uansett så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #350 Del Skrevet 11. desember 2008 Spennende med hårfarge da Jeg må farge mitt igjen og. Har kjøpt pakka, men tror det er lurt å vente litt nå som jeg ikke er helt i form. Ingen andre enn samboeren ser meg jo nå uansett så Hihihi, er det ikke da det er greit å farge det, når ingen andre ser deg? Greit hvis det skulle gå til h**** ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #351 Del Skrevet 11. desember 2008 Kalendergave: leverpostei! Hurra! (jeg har klaga høylytt over at leverposteien her borte ikke smaker likt) I dag er jeg syk.... Grmblf. Så det blir hjemme-kontor (hjemmeseng?), og i dag som jeg faktisk hadde sett veldig frem til den timen i dag. Jaja, er ikke verdt å konke hodet helt heller, det må tross fungere til det er pubquiz i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karense Skrevet 11. desember 2008 #352 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg har også veldig lyst på bilde av farvet hår og Pingting Nå er det bare én dag igjen, og jeg setter meg ved pulten og blir her til klokka 20 i kveld. Da er det håndballkamp, og jeg gidder ikke mase mer med det. Jeg gruer meg!! God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 11. desember 2008 #353 Del Skrevet 11. desember 2008 God bedring! Hjemmeseng høres utmerket ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #354 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg har også veldig lyst på bilde av farvet hår og Pingting Nå er det bare én dag igjen, og jeg setter meg ved pulten og blir her til klokka 20 i kveld. Da er det håndballkamp, og jeg gidder ikke mase mer med det. Jeg gruer meg!! God bedring Jajaja, du skal få En dag ja... *brrr* Masse masse lykke til ihvertfall! Lurt å slappe av og kose seg med noe annet i kveld. Du har helt sikkert fortjent det God bedring! Hjemmeseng høres utmerket ut! Tusen takk Ja, den er fin den! Faren er bare at man ikke får gjort så mye innimellom soving og KG'ing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hyggelig Skrevet 11. desember 2008 #355 Del Skrevet 11. desember 2008 God bedring, pingting! Håper du er frisk nok til å delta på quiz i allefall! Farging av hår høres spennende ut. Legg ut bilde, da;) Høres proft ut at de ber om en liten hårprøve og alt det der før de setter igang. Sist gang jeg farget håret i en ny farge ble det heelt feil Skulle ønske frisøren hadde spurt MEG om et hårlokk da, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pupsilure Skrevet 11. desember 2008 #356 Del Skrevet 11. desember 2008 God bedring ja Å være syk er veldig kjedelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #357 Del Skrevet 11. desember 2008 God bedring, pingting! Håper du er frisk nok til å delta på quiz i allefall! Farging av hår høres spennende ut. Legg ut bilde, da;) Høres proft ut at de ber om en liten hårprøve og alt det der før de setter igang. Sist gang jeg farget håret i en ny farge ble det heelt feil Skulle ønske frisøren hadde spurt MEG om et hårlokk da, ja! Takk Mye bedre nå som det nærmer seg kvelden. Men det ble innekveld, gitt! Prøve å gjøre litt skolearbeid, også har jeg nettopp skaffet meg Chicago. Ja, de virka veldig proffe der! Og det er jo viktig! Veldig koselige var de og. De åpna visst for bare noen uker siden, og det er endel frisører i området. Så de mangler faste kunder, det har vært helt tomt hver gang jeg har vært der, hehe. Men det betyr vel bare at de vil gjøre sitt for å få en fornøyd kunde også! Skummelt at fargen din ble feil ! Fikk du rettet det opp eller? God bedring ja Å være syk er veldig kjedelig Takk Bedre nå, heldigvis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisu Skrevet 12. desember 2008 #358 Del Skrevet 12. desember 2008 Bra igjen, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hyggelig Skrevet 12. desember 2008 #359 Del Skrevet 12. desember 2008 Takk Mye bedre nå som det nærmer seg kvelden. Men det ble innekveld, gitt! Prøve å gjøre litt skolearbeid, også har jeg nettopp skaffet meg Chicago. Ja, de virka veldig proffe der! Og det er jo viktig! Veldig koselige var de og. De åpna visst for bare noen uker siden, og det er endel frisører i området. Så de mangler faste kunder, det har vært helt tomt hver gang jeg har vært der, hehe. Men det betyr vel bare at de vil gjøre sitt for å få en fornøyd kunde også! Skummelt at fargen din ble feil ! Fikk du rettet det opp eller? Takk Bedre nå, heldigvis! Jada, det ordnet seg tilslutt. Kjøpte et par pakker med farge på h&m, og vips ble det ok igjen;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #360 Del Skrevet 12. desember 2008 Bra igjen, eller? Ja, bra nå! Jada, det ordnet seg tilslutt. Kjøpte et par pakker med farge på h&m, og vips ble det ok igjen;) Hehe, det har jeg vært nødt til å gjøre en gang og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå