Pingting Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #321 Del Skrevet 5. desember 2008 Tror jeg veit hvem du mener Bra noen av oss har litt peiling, da! I dag har vært en fin, men fullstendig gjennomført uproduktiv dag. Så nå blir det kveldsjobbing. Fikkikke sove i går kveld, selv etter lesing av kjedelig artikkel og en hel Harry Potter-film, så jeg sov lenge i dag. I ettermiddag møtte jeg de andre jentene i klassen på Starbucks for å drikke kaffe og tegne litt. De har mange seter som vender ut mot gata, så det er perfekt sted å øve seg på å tegne folk fort! Ikke mange som stod eller satt stille lenge nok til at det i det hele tatt gikk an å prøve, men da får man ihvertfall noen morsomme forsøk på tegninger (jeg begynte på en mann i frakk som flyttet seg etter ett sekund...det så ut som en...sædcelle?). Også drakk jeg en dark cherry mocha med et tonn med piska krem på Det er godt, det! Fått i meg nok kalorier for hele helgen ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #322 Del Skrevet 5. desember 2008 Også har vi jo vært ute og kjøpt grell julepynt! Egentlig er jeg litt motstander av å pynte hjemme før rett før jul, men her borte er det greit. Så vi har kjøpt plastikktre og så mye glitrete, skinnende pynt vi kunne finne. Morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 6. desember 2008 Forfatter #323 Del Skrevet 6. desember 2008 Dagens kalendergave: rosa post-it-lapper. Hjerteformet. Nå skal jeg være flink Ping og gjøre skolearbeid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 6. desember 2008 #324 Del Skrevet 6. desember 2008 Sånne fikk jeg av mamman min en gang i kalendern også! jeg skal snart vært flink og gjøre husarbeid, bare prokrastinere litt først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 6. desember 2008 #325 Del Skrevet 6. desember 2008 Morsomme julegaver dere har! Jeg får nøye meg med vanlig sjokoladekalender, men er bare glad jeg fikk en i det hele tatt. Forresten, når du skal være så lenge i Oslo, må vi jo klare å lure deg med på et treff. -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 6. desember 2008 Forfatter #326 Del Skrevet 6. desember 2008 Sånne fikk jeg av mamman min en gang i kalendern også! jeg skal snart vært flink og gjøre husarbeid, bare prokrastinere litt først Hoho, kjenner til den! Prokrastinering er jeg så flink til at jeg burde ha det på CV'en Morsomme julegaver dere har! Jeg får nøye meg med vanlig sjokoladekalender, men er bare glad jeg fikk en i det hele tatt. Forresten, når du skal være så lenge i Oslo, må vi jo klare å lure deg med på et treff. -misa Ikke dårlig med sjokoladekalender heller da! ...er du flink og får den til å vare? Ja! Jeg er kjempelettlurt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 6. desember 2008 Forfatter #327 Del Skrevet 6. desember 2008 Nå har jeg hatt en kjempefin kveld! Jeg fikk en innskytelse om å mekke pizza til gjengen, så da gjorde jeg det. Med kjøttdeig - det er ikke vanlig her av en eller annen grunn... Men det syntes de var godt! Så har hun irske laget ordentlige scones, nammmm! Ble spist med clotted cream (det er nesten som pisket krem) og syltetøy. Så så vi på film: Hancock. Den var jo morsom den, men litt for Hollywood'ete for min smak. Men helt grei en lat lørdagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 7. desember 2008 #328 Del Skrevet 7. desember 2008 Det hørtes ut som en herlig og avslappende kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 7. desember 2008 Forfatter #329 Del Skrevet 7. desember 2008 Det hørtes ut som en herlig og avslappende kveld Og mettende, ikke minst! Julekalendergave i dag: makrell i tomat! Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #330 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Jeg er rar, jeg er skikkelig glad i mandager En hel, ny uke foran seg hvor man kan rekke å få gjort masse! Har masse studieplaner allerede (jada, jeg vet at jeg ikke får gjort mer enn 1/3 av dem, men det vil jeg bare late som om jeg ikke vet akkurat nå *holder seg for ørene* LALALALAAAAAAAA) Dagens kalendergave: duftpose til å ha i klesskap/skuff. Jeg har klaga på at det lukter rart i skapet mitt, regner med at denne var et svar på det. Håper alle har en behagelig ukestart! Endret 8. desember 2008 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisu Skrevet 8. desember 2008 #331 Del Skrevet 8. desember 2008 Ønsker deg en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 8. desember 2008 #332 Del Skrevet 8. desember 2008 Ny uke, nye muligheter og nye utfordringer! .....og nye skuffelser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #333 Del Skrevet 8. desember 2008 Ny uke, nye muligheter og nye utfordringer! .....og nye skuffelser Hysj! *late som om jeg ikke hører* LALALALAAAAAAAAH! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #334 Del Skrevet 8. desember 2008 Ønsker deg en fin dag! Tusen takk, og du og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 8. desember 2008 #335 Del Skrevet 8. desember 2008 Høres ut som ei fin helg:) Du må ha en god mandag ettermiddag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #336 Del Skrevet 8. desember 2008 Høres ut som ei fin helg:) Du må ha en god mandag ettermiddag! Den var fin den, bortsett fra enkelte innslag av begrunnet dårlig samvittighet En riktig god mandag til deg og, edderfrøken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #337 Del Skrevet 9. desember 2008 Dagens kalendergave: dressingmix og tre poser med fruktte! Jeg har begynt å lese Harry Potter and the Half-Blood Prince! Men slemme boka gjør at jeg ikke får nok søvn... Fortsetter jeg sånn her, blir jeg ihvertfall GARANTERT ferdig før filmen kommer på kino! Blir vel ferdig før jul, til og med *håpløs* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LanaLane Skrevet 9. desember 2008 #338 Del Skrevet 9. desember 2008 For en snål(på en kul måte) kalender du har! dressing og te liksom:P Harry Potter har jeg aldri skjønt altså....kanskje jeg burde ha en filmmaraton så jeg kan bli omvendt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yoghurt Skrevet 9. desember 2008 #339 Del Skrevet 9. desember 2008 ^Jeg BER deg - ikke prøv filmomvending for å si det rett ut: de SUGER. Bøkene er derimot herlig skrevet. Hva med lydbok? Enklere å følge da? Hvordan går det med deg Pingeting? Ser du får mange morsomme kalendergaver! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hyggelig Skrevet 9. desember 2008 #340 Del Skrevet 9. desember 2008 Kommer bare innom en tur for å si hei:) *knasker julemarsipan og pepperkaker* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå