Gå til innhold

Vi prøver igjen!

Gossip girl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Rekker ikke innom alle bøkene deres før vi reiser i dag. (har ikke nett i leiligheten i bygda) MEn vil ønske dere ei riktig god pinse :sol: Håper dere får ei fantastisk langhelg :klemmer: Og husk, skjer det noe stort i livene deres ; SKRIV DET HER !!! Så slipper jeg ta igjen 4-5 dagers skriving i bøkenen deres :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig herlig med fine egg og levert oppgave ;) Ting kunne ikke vært bedre nå ;) En positiv test om ett par uker så er livet ditt komplett ;)

Nyt langhelga uten og tenke på skole :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere jobber hardt nå!! ;):fnise:

Men hørtes jo ut som god eggløsning! Åh, etter lap'en skal jeg grine meg til sånne undersøkelser med en gang! :jepp: La det gå én syklus, og så kjøre på med alt som er å kjøre på med om ikke det klaffer med en gang. Legen var jo ikke så veldig positiv til hvor lenge lap'en vil vare.... Men men, det årner seg!!

Dere må ha en fabelaktig langhelg, håper godværet slår til slik det skal. Blir fantastisk med varme sommerdager i begynnelsen av juni! Juni regner jo så mye, så må bare kose oss mens det varer. Kanskje det varer lenge. Kanskje meteorologene endelig har rett i at det blir varm sommer! :jepp: Det hadde vært flott :jepp:

Så, nyt helgen og jobben ;)

Og gratulerer med endte studier! *drømme* En dag gjelder det meg og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter :) Nå er jeg tilbake i byen ;) Håper dere har hatt ei fin pinse. Blir ikke noen dagbokrunde på meg i dag, men får se om tiden strekker til i morgen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dufter i stua :spise: Blir varme rundstykker med reker og diverse pålegg :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CD 23 og DPO 2-3, men mye av dette kan også være pergo bivirkninger :sukk:

Vanlige fornemmelser i begynnelsen av graviditeten er:

* Økt søvnbehov :Nikke:

* Glupende appetitt

* Intens lyst på spesiell mat

* Stadig småtissing

* Ømme, spente bryst

* Kvalme :Nikke:

* Menstrasjon uteblir :vetikke:

* Mer utflod en normalt

* Mensmurring før forventet menstrasjon og etter

* Stikking i høyre side

* Stølhetsfølelse i magen :Nikke:

* Livmortappen ganske lav

* Tett i nesen - forkjølt

* Litt stikking i korsryggen :Nikke:

* Tørr i halsen og utrolig tørst

* Strekk i livmoren når du reiser deg opp fort. :Nikke:

* Svimmel :Nikke:

* Halsbrann

* Klarer ikke å ha på stramme klær

* Oversensitive for noen lukter

* Hårsår

* Stram lukt av urinen

* Kviser :Nikke:

* Tung i hodet :Nikke:

* Festesmerte - Festeblødning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg slenge litt vann på flammene dine: Nå er det jo litt tidlig med tegn så tidlig, fordi egget ennå ikke har festet seg, kanskje så vidt er blitt befruktet. Så jeg ville vel heller tro at dette har med pergoen å gjøre.

Men håper jo at jeg tar feil og at det faktisk er slik at du er gravid. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom og oppdaterer meg og :duskedame: litt. Her blir det spennende tider framover, håper virkelig det er deres tur nå, Gossip girl. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Selvfølgelig er lista kjempe tidlig. Men så lenge siden jeg har brukt den. Er gøy å se på symptomene tidlig og så om 4-5 dager. Men har egentlig ikke store troen jeg :sjenert: Vært å sett på adopsjons sider i dag (igjen ja :sukk:) Norske barn som adopteres bort per år er 10 stk eller mindre, så må jo bli utenlands adopsjon. Men mange land har 25 års grense. Må vi vente hele to år?! :sukk:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...