Gjest tyttebær Skrevet 29. mai 2009 #1701 Del Skrevet 29. mai 2009 Høyres jo kjempebra ut! Håpar verkeleg at det klaffar for dykk no! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 29. mai 2009 #1702 Del Skrevet 29. mai 2009 Ååh så bra Lykke til med arbeidet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 29. mai 2009 Forfatter #1703 Del Skrevet 29. mai 2009 Rekker ikke innom alle bøkene deres før vi reiser i dag. (har ikke nett i leiligheten i bygda) MEn vil ønske dere ei riktig god pinse Håper dere får ei fantastisk langhelg Og husk, skjer det noe stort i livene deres ; SKRIV DET HER !!! Så slipper jeg ta igjen 4-5 dagers skriving i bøkenen deres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 29. mai 2009 #1704 Del Skrevet 29. mai 2009 Så utrolig herlig med fine egg og levert oppgave Ting kunne ikke vært bedre nå En positiv test om ett par uker så er livet ditt komplett Nyt langhelga uten og tenke på skole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erle84 Skrevet 29. mai 2009 #1705 Del Skrevet 29. mai 2009 Håper dere jobber hardt nå!! Men hørtes jo ut som god eggløsning! Åh, etter lap'en skal jeg grine meg til sånne undersøkelser med en gang! La det gå én syklus, og så kjøre på med alt som er å kjøre på med om ikke det klaffer med en gang. Legen var jo ikke så veldig positiv til hvor lenge lap'en vil vare.... Men men, det årner seg!! Dere må ha en fabelaktig langhelg, håper godværet slår til slik det skal. Blir fantastisk med varme sommerdager i begynnelsen av juni! Juni regner jo så mye, så må bare kose oss mens det varer. Kanskje det varer lenge. Kanskje meteorologene endelig har rett i at det blir varm sommer! Det hadde vært flott Så, nyt helgen og jobben Og gratulerer med endte studier! *drømme* En dag gjelder det meg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 29. mai 2009 #1706 Del Skrevet 29. mai 2009 God helg! Det er så herlig at du er ferdig med studiene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 29. mai 2009 #1707 Del Skrevet 29. mai 2009 God helg og utnytt den skikkelig godt nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 30. mai 2009 #1708 Del Skrevet 30. mai 2009 Ha en fantastisk helg Gossip! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 31. mai 2009 #1709 Del Skrevet 31. mai 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 31. mai 2009 #1710 Del Skrevet 31. mai 2009 for ferdige studier! Ha ei fin pinse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 1. juni 2009 Forfatter #1711 Del Skrevet 1. juni 2009 Hei jenter Nå er jeg tilbake i byen Håper dere har hatt ei fin pinse. Blir ikke noen dagbokrunde på meg i dag, men får se om tiden strekker til i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #1712 Del Skrevet 2. juni 2009 Dufter i stua Blir varme rundstykker med reker og diverse pålegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erle84 Skrevet 2. juni 2009 #1713 Del Skrevet 2. juni 2009 Så deilig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #1714 Del Skrevet 3. juni 2009 CD 23 og DPO 2-3, men mye av dette kan også være pergo bivirkninger Vanlige fornemmelser i begynnelsen av graviditeten er: * Økt søvnbehov * Glupende appetitt * Intens lyst på spesiell mat * Stadig småtissing * Ømme, spente bryst * Kvalme * Menstrasjon uteblir * Mer utflod en normalt * Mensmurring før forventet menstrasjon og etter * Stikking i høyre side * Stølhetsfølelse i magen * Livmortappen ganske lav * Tett i nesen - forkjølt * Litt stikking i korsryggen * Tørr i halsen og utrolig tørst * Strekk i livmoren når du reiser deg opp fort. * Svimmel * Halsbrann * Klarer ikke å ha på stramme klær * Oversensitive for noen lukter * Hårsår * Stram lukt av urinen * Kviser * Tung i hodet * Festesmerte - Festeblødning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 3. juni 2009 #1715 Del Skrevet 3. juni 2009 Nå skal jeg slenge litt vann på flammene dine: Nå er det jo litt tidlig med tegn så tidlig, fordi egget ennå ikke har festet seg, kanskje så vidt er blitt befruktet. Så jeg ville vel heller tro at dette har med pergoen å gjøre. Men håper jo at jeg tar feil og at det faktisk er slik at du er gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 3. juni 2009 #1716 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg heier på spiren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 3. juni 2009 #1717 Del Skrevet 3. juni 2009 *krysser fingrene alt jeg klarer!!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 3. juni 2009 #1718 Del Skrevet 3. juni 2009 Glemte å si at jeg krysser alt noen dager til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 3. juni 2009 #1719 Del Skrevet 3. juni 2009 Innom og oppdaterer meg og litt. Her blir det spennende tider framover, håper virkelig det er deres tur nå, Gossip girl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #1720 Del Skrevet 3. juni 2009 Selvfølgelig er lista kjempe tidlig. Men så lenge siden jeg har brukt den. Er gøy å se på symptomene tidlig og så om 4-5 dager. Men har egentlig ikke store troen jeg Vært å sett på adopsjons sider i dag (igjen ja ) Norske barn som adopteres bort per år er 10 stk eller mindre, så må jo bli utenlands adopsjon. Men mange land har 25 års grense. Må vi vente hele to år?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå