Gå til innhold

Vi prøver igjen!

Fremhevede innlegg

Gjest faerytale
Skrevet

Aner ingenting, men det er jo bra at han vil hjelpe deg med EL! :lur: Satser på at det blir deres tur denne PP! :duskedame:

Videoannonse
Annonse
Gjest Revenka
Skrevet

Hei :klem. Dette er jo gode nyheter!! Krysser fingrene for dere.

Gjest Golden Girl
Skrevet

Skjønte ikke så mye av det du skrev, men :hoppe: litt for at det hvertfall er noe der!! Alt er bedre enn ingenting!! :ler:

:klemmer:

Skrevet

:hoppe: Spennende :hoppe:

Er muligens eggløsningssprøyte dette "noe", Sunny vet sikkert :jepp:

Skrevet

Fikk svar av ei på SG :)

Du skal sikkert få en slik sprøyte som hjelper på siste modning/ evt hjelper til å slippe egget. Det er mange som får en slik sprøyte og det er da lett å time det å ha sex. ( Du får større sjanse til å lykkes når du vet når du må hoppe i høyet

Pregnyl er en slik sprøyte og kalles et HCG hormon... et hormon kroppen produserer når den er gravid. Om du tar en graviditetstest etter spøryta vil den være positiv i ca ti dager

En folikkel vokser ca 0.5 i døgnet så da er det bare å regne på hvor stor ca din vil være neste legetime...

Skrevet

Så spennende! :hoppe: Håper dette gjør susen og at det er deres tur nå. :jepp:

Skrevet

Åååååååå så spennende :jepp:

:duskedame: :duskedame:

Skrevet

God morgen jenter :klemmer:

Ble ikke noen dagbokrund på meg i går, skal se om jeg rekker noe i morgen. Skulle til frisøren, ble sittende der i 2,5 time. Så når jeg kom hjem var jeg utkjørt å i tillegg hadde masse husarbeid sommåtte gjøres. fikk begynt på det i dag, men forsatt mye som må gjøres i dag etter jobb. Svigerfar kommer nemlig å skal sove her på onsdag :fnise: Så da må flere ukers forfallent husarbeid ryddes opp i ;)

Skrevet

Dette hørtes spennende ut! :tommelopp: Heier for at det gjør susen! :danse:

Kjenner til arbeidet før svigers kommer! Puh! Bare å hive seg rundt å shine hjemmet! Tror ikke det at de ser støvet og rotet, men en blir jo så utrolig klar over det selv :lur: , og så er det jo kjekt å vise seg heimen fram fra sin beste side... :rosaengel:

:klem:

Gjest faerytale
Skrevet

Lykke til med husarbeidet! :) Skulle ønske det kom besøk her også så det ble gjort noe her også :fnise: Det hjelper jo ikke akkurat på motivasjonen at vi snart skal flytte :tunge1: Støvsuging og en rask vask på badet hjelper lenge det ;)

Skrevet

Missiw så koselig med besøk :)

Han ser nok ikke alt støvet og rotet, da det kunn er han som kommer :fnise: Er verre med damene. Men Må nesten gjøre noe, da sengen han skal sove i er overbelastet med rot :sjenert: Badet tok jeg i går, så i dag blri det støvsuging, oppredning av sengen, størke/vaske stød i stua + sofan (fytti så grå en svart skinnsofa kan bli :dåne: ) Kjøkknet må også skines litt. Ting har forfalt så i det siste pga vi har vært helt opptatt av jobb og skole.

Jaja, en dag til på jobb, så har jeg to studiedager å gjøre ferdig oppgaven på. Etter det blir det ALDRI mer skole på meg :nigo:

Skrevet

Godt at dere får hjelp da, spennende å se om det fungerer :jepp:

Må være deilig å vite at en snart er ferdig med studiene!

Gjesterom skal være rotete de, skal de ikke? :ler:

Hva gjorde du hos frisøren da når du satt så lenge?

Ha en fin dag! :kose:

Skrevet

Jo hos oss er det kombinert gjesterom/kontor og kott :)

Jeg stripet håret mitt, men med folie og ikke hette. Tar veldig lang tid da :sukk: Men blir bra etterpå :)

Skrevet

Innom å oppdaterer meg litt, så bra at dere får litt ekstra hjelp denne gang da :jepp: Krysser fingrene for at det er deres tur denne gang. :danse:

Skrevet
Jo hos oss er det kombinert gjesterom/kontor og kott :)

Jeg stripet håret mitt, men med folie og ikke hette. Tar veldig lang tid da :sukk: Men blir bra etterpå :)

hos oss også :fnise: Det er på tide at jeg tar et tak der siden vi får besøk fra torsdag til søndag.

Arbeidslyst, kom til meg :pls:

:hoppe: snart aldri mer skole :hoppe:

Gjest Golden Girl
Skrevet
:hoppe: for snart ferdig med skolegang!!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:
Skrevet

:hoppe: litt for at du snart er ferdig med studiene!

Og for at det blir trigging (som jeg har lest at det heter ;)) på deg denne måneden! Satser på full klaff, da! :duskedame:

Skrevet

Nå er mye av husarbeidet unnagjort :husarbeid: Må reie opp gjestesengen å henge opp noen klær bare.

Fått tatt meg en liten dagbok runde, hvis dere ikke fikk et spor var det nok bare pga dere var havnet på side to av mine innlegg :fnise: Orket bare innom side en i dag :) Har liksom SG forumet som også må besøkes :fnise:

Ha en super kveld jenter :)

Skrevet (endret)

:skya: Snart ferdig med skulegangen! :skya:

Spennande med egg-UL. Tenk, kanskje du har sett (halve) :babysmokk: din som bittebittebitteliten. :rødme:

Endret av dreia

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...