Gå til innhold

Vi prøver igjen!

Fremhevede innlegg

Skrevet
Gratulerer så mye med ferdig skolegang!!!! Det er verdens beste følelse!!! :strix: :strix: :strix:

Lykke til hos legen imorra, og med andre... kremt, aktiviteter i nærmeste fremtid!! :lur:

:klem:

Lykke til hos legen i morgen. Håper det skjer noe nå når dere får så fin oppfølging. :klemmer:

Tusen takk jenter :)

Burde vel ha hoppet i seng, mannen la seg for en time siden. Vi har legetimen tidlig i morgen og han har eksamen etterpå. Men kommer meg ikke opp av sofan :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:regler: Husj i seng.

Lykke til på legetimen i morgon. Herlig med langhelg. Tenk, langhelg utan at du slepp å tenkja på studier. Er det ikkje heeeeeeerlig?! :nigo:

Skrevet

Nå er det natta Gossip, du må være frisk og uthvilt til din første hele dag som ferdig student :jepp:

Natta :klemmer:

Skrevet
:regler: Husj i seng.

Lykke til på legetimen i morgon. Herlig med langhelg. Tenk, langhelg utan at du slepp å tenkja på studier. Er det ikkje heeeeeeerlig?! :nigo:

:sukk: Må jeg :fnise: skal bare skal bare....

Men langhelg uten studier å tenke på er deilig :hoppe:

Skrevet

Gå og legg deg nå Gossip så du er uthvilt til i morgen og langhelgen. :klemmer:

Skrevet
Gå og legg deg nå Gossip så du er uthvilt til i morgen og langhelgen. :klemmer:

Må jo bare se det og det først på tv :sjenert: kan sove på lørdag :Nikke:

Skrevet
Må jo bare se det og det først på tv :sjenert: kan sove på lørdag :Nikke:

Skjønner ikke hva du mener :ironi:

Skrevet
Skjønner ikke hva du mener :ironi:

Av en eller rar grunn ble ungkaren fasinerende, MÅ jo se hvem av meggene han sender ut :fnise:

Skrevet
Av en eller rar grunn ble ungkaren fasinerende, MÅ jo se hvem av meggene han sender ut :fnise:

:lol: når man ikke vil legge seg eller gjøre noe så blir det meste spennende.

Skrevet
:lol: når man ikke vil legge seg eller gjøre noe så blir det meste spennende.

Men uff, Ungkaren av alle ting :dåne: Trenk kdu er gravid Nòtt :strix:

Skrevet
Men uff, Ungkaren av alle ting :dåne: Trenk kdu er gravid Nòtt :strix:

Jeg kan ikke skjønne at du faktisk ser på Ungkaren. Men er glad det ikke er Paradise Hotel for det er søppeltv det.

Ja tenk at jeg er gravid. :strix::nigo:

Skrevet

Må ikkje skremma meg, då. Det er vel til pass for meg når eg brukar End-knappen og ikkje ser kven som har skrive kva. Trudde eit lite øyeblikk at Gossip sånn heilt plutselig var blitt gravid. :sjenert:

Men nå er du ferdig med bacheloren. :hoppe: Nå har du heeeeilt fri til å tenkja på og lesa om prøving heile kveldane - og då det vel bli klaff? :jepp::fnise:

Skrevet
Må ikkje skremma meg, då. Det er vel til pass for meg når eg brukar End-knappen og ikkje ser kven som har skrive kva. Trudde eit lite øyeblikk at Gossip sånn heilt plutselig var blitt gravid. :sjenert:

Var ikke meningen å skremme deg vennen. :sjenert: Tenk om det hadde vært tilfellet, da hadde jeg blitt glad da. :jepp:

Skrevet
Var ikke meningen å skremme deg vennen. :sjenert: Tenk om det hadde vært tilfellet, da hadde jeg blitt glad da. :jepp:

Eg også. :jepp:

Syns det er Gossip sin tur ut nå. :sjenert:

Skrevet
Jeg kan ikke skjønne at du faktisk ser på Ungkaren. Men er glad det ikke er Paradise Hotel for det er søppeltv det.

Unkaren er også søppel :fnise: Aldri sett på det egentlig, men i går var det gøyere enn å sove :fnise:

Men nå er du ferdig med bacheloren. :hoppe: Nå har du heeeeilt fri til å tenkja på og lesa om prøving heile kveldane - og då det vel bli klaff? :jepp::fnise:

Håper det :klemmer:

****************'

I dag stek tempen litt (se ticker) og vi skal å se på eggene :hoppe:

Skrevet

Lykke til med eggtitting. :fnise:

Skrevet
Hos meg mener legene ikke stoffskiftet er gunnen, for det er "normalt" ved tablettbruk :) Du må ha lykke til med din prøving :klemmer:

Oh, det var jo ikke bra heller. Jeg følger med på deg i alle fall og sender seg så mange gode tanker som jeg kan. Så får vi håpe at min lege prøver å hjelpe meg med å holde doseringen riktig.

Lykke til

Skrevet

Gratulerer med levert oppgave :strix:

Ha en fin helg!

Skrevet

Da har jeg vært å sjekket eggene mine hos legen. På mandag var egget 11 mm og i dag var det 18-19 mm :tommelsmil: Så jeg fikk resept på ovitrelle, den sprøyten skal settes i kveld. Da burde vi ha :humpe: i dag og på lørdag. Han sa at EL ville være ca 48 timer etter sprøyten, så dette blir spennende :hoppe:

Skrevet

Dette høres bra ut. Lykke til, og kos dere med sengekosen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...