Gå til innhold

Vi prøver igjen!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håpet er ute :trist:

Skrevet

Uff, har desverre ikke noe klokt å si, føler med deg :klem:

Skrevet

Nå er jeg lei av dette styret. Er disse bivirkningene verdt det? Kommer jo ikke noe ut av det :sukk: Lurer på om jeg skal mase meg til en lap?! :vetikke:

Skrevet

Innom med en gooood :kose:

Gjest Golden Girl
Skrevet

:troest: og :klemmer:

Da satser vi videre sammen i neste pp også!! :Nikke:

Skrevet
Nå er jeg lei av dette styret. Er disse bivirkningene verdt det? Kommer jo ikke noe ut av det :sukk: Lurer på om jeg skal mase meg til en lap?! :vetikke:

Skjønner godt at du er lei nå ja :( Skal se at disse bivirkningene er verdt det veldig snart :) Hvordan ligger du ann i forhold til utredning egentlig?

:klemmer:

Skrevet
Skjønner godt at du er lei nå ja :( Skal se at disse bivirkningene er verdt det veldig snart :) Hvordan ligger du ann i forhold til utredning egentlig?

:klemmer:

Kun tatt blodprøver, de sa jeg ikke hadde El. Med pergo sa blodprøvene at jeg hadde EL. Manne har jo også levert prøver. Neste steg blir vel lap/hyst jeg må be om :sjenert:

Skrevet
Kun tatt blodprøver, de sa jeg ikke hadde El. Med pergo sa blodprøvene at jeg hadde EL. Manne har jo også levert prøver. Neste steg blir vel lap/hyst jeg må be om :sjenert:

Så godt at pergo gir el i allefall da :) Har du hatt mange kurer eller? Forferdelig kjedelig å gå sånn å vente i allefall :(

Skrevet
:grine: Æsj, nå er det virkelig din tur, altså. :klem:
Skrevet
Så godt at pergo gir el i allefall da :) Har du hatt mange kurer eller? Forferdelig kjedelig å gå sånn å vente i allefall :(

To kurer + pause mnd, sist nå tok jeg også en ovitrelle sprøyte.

Skrevet
To kurer + pause mnd, sist nå tok jeg også en ovitrelle sprøyte.

Såpass ja, da burde det jo absolutt skjer noe snart synes jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...