Gå til innhold

Vi prøver igjen!

Gossip girl

Anbefalte innlegg

Gjest faerytale
Nja hadde i går, og jeg pleier å ha EL slim 3-5 dager. Så ikke stress her :fnise: Skal jo til legen i morgen, så egge har nok ikke løstnet enda etter hans beregninger ;)

Okey da - kan vente til å kveld da eller i morgen tidlig ;) Gossip skal bli gravid :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Okey da - kan vente til å kveld da eller i morgen tidlig ;) Gossip skal bli gravid :duskedame:

Syns jeg fortjener det nå :sjenert:

Har et lite skal - skal ikke i hodet mitt nå. Klassen har avsluttningsfest i kveld. Blir nok ikke så mange. Men usikker på om jeg vil, da jeg har legetime 07.45 i morgen og jobb etterpå :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faerytale
Syns jeg fortjener det nå :sjenert:

Har et lite skal - skal ikke i hodet mitt nå. Klassen har avsluttningsfest i kveld. Blir nok ikke så mange. Men usikker på om jeg vil, da jeg har legetime 07.45 i morgen og jobb etterpå :sjenert:

Ja, jeg synes også du fortjener det kjempemye! :duskedame:

Så sosial som jeg er hadde jeg nok ikke gått :fnise: Men du får bruke dagen på å tenke på det! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Levert oppgavene mine til innbinding, så om 30 min har jeg nok levert oppgaven :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Shit, her kommer jeg rett inn i faerytale sitt innlegg og ser den enorme jubelen, ble 100% overbevist om at Nå var du gravid :dåne:

Men så var det "bare" leveringen av oppgaven. og jeg mener ikke bare, men den har det vel ikke vært særlig tvil om at du skulle få til å levere i alle fall :) Gratulerer så mye, må være deilig å være ferdig!!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg har ikke skrevet i tråden din før. Men et par småting jeg vil si, så kan jeg si mer ved et senere tidspunkt.

Først, gratulerer med ferdig skolegang. Det er så deilig å vite at man har en bachelor å lene seg litt på når noen spør hva du har gjort med livet ditt:)

Og så, jeg tror jeg har lest at du har lavt stoffskifte, og ser jo at du strever med å bli gravid. Det skremmer meg litt må jeg si. Jeg har selv lavt stoffskifte. Nå skal det sies at vi ikke prøver så veldig hardt, men vi prøver, og jeg gruer meg til å vente så lenge om jeg må det...

Lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bolledeig:

Ja, der ser du. Det gjekk! :jepp:

Er du heilt ferdig med studiene då, eller? :hoppe:

:strix: Gratulerer! :strix:

Da er jeg helt ferdig :hoppe:

:bolledeig:

Gratulerer!

:bolledeig::bolledeig::bolledeig::bolledeig:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeiiiiiiiiiiiiiiiii

:skya:

GRATULERER :hoppe:

Takk :klemmer:

Shit, her kommer jeg rett inn i faerytale sitt innlegg og ser den enorme jubelen, ble 100% overbevist om at Nå var du gravid :dåne:

Men så var det "bare" leveringen av oppgaven. og jeg mener ikke bare, men den har det vel ikke vært særlig tvil om at du skulle få til å levere i alle fall :) Gratulerer så mye, må være deilig å være ferdig!!

:kose:

:skratte: Er nok leeeenge til det blir gratulasjoner for graviditet :sukk:

Hei.

Jeg har ikke skrevet i tråden din før. Men et par småting jeg vil si, så kan jeg si mer ved et senere tidspunkt.

Først, gratulerer med ferdig skolegang. Det er så deilig å vite at man har en bachelor å lene seg litt på når noen spør hva du har gjort med livet ditt:)

Og så, jeg tror jeg har lest at du har lavt stoffskifte, og ser jo at du strever med å bli gravid. Det skremmer meg litt må jeg si. Jeg har selv lavt stoffskifte. Nå skal det sies at vi ikke prøver så veldig hardt, men vi prøver, og jeg gruer meg til å vente så lenge om jeg må det...

Lykke til videre.

Jo takk :) Hyggelig med nye fjes.

Hos meg mener legene ikke stoffskiftet er gunnen, for det er "normalt" ved tablettbruk :) Du må ha lykke til med din prøving :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER SÅ MASSE! :strix:

Må være en fantastisk deilig følelse å endelig være ferdig! :hoppe:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med innlevert Bacheloroppgave. :bolledeig: Endelig ferdig. Også er det EL rett rundt hjørnet. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en stor byrde som forsvant :hoppe:

Og i morgen er det legetime for å se på eggene mine, en arbeidsdag, så reiser vi til bygda for helgen :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei! :)

Har idag sittet å skumlest igjennom dagboken din (måtte skumlese...hadde dårlig tid før jeg skulle på jobb! :P) og jeg syns det er så spennende å lese om hva som skjer med deg at jeg tror jeg DÆVVER! :D

Håper virkelig VIRKELIG det klaffer for deg nå!

Og gratulerer med studieslutt!! :heiajente:

Jeg har selv nettopp startet dagbok her inne og vi er veldig i startfasen vi da. Leser igjennom dagbøkene her og får masse tips. Godt å kunne dele frustrasjonen over prøvingen og feilingen med andre! :) Og alle disse forkortelsene... :forvirret: Blir jo helt forvirret jeg. :D Men har begynt å få dreisen på det nå!

MASSE masse lykke til!!! Skal fortsette å følge deg jeg og! ;)

:popcorn::biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til med eggtitting i morgen.

:duskedame:

Og ikke minst god tur til bygda, håper du får en flott helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei! :)

Har idag sittet å skumlest igjennom dagboken din (måtte skumlese...hadde dårlig tid før jeg skulle på jobb! :P) og jeg syns det er så spennende å lese om hva som skjer med deg at jeg tror jeg DÆVVER! :D

Håper virkelig VIRKELIG det klaffer for deg nå!

Og gratulerer med studieslutt!! :heiajente:

Jeg har selv nettopp startet dagbok her inne og vi er veldig i startfasen vi da. Leser igjennom dagbøkene her og får masse tips. Godt å kunne dele frustrasjonen over prøvingen og feilingen med andre! :) Og alle disse forkortelsene... :forvirret: Blir jo helt forvirret jeg. :D Men har begynt å få dreisen på det nå!

MASSE masse lykke til!!! Skal fortsette å følge deg jeg og! ;)

:popcorn::biggrin:

Litt av et arbeid du har lagt bak deg da :fnise: Koselig med nye følgere.

Startfasen er forvirrende, men også sååå utrolig gøy. Men etter 2 år har liksom "gøy" følelsen forsvunnet :(

Ha en fin dag :klemmer:

Lykke til med eggtitting i morgen.

:duskedame:

Og ikke minst god tur til bygda, håper du får en flott helg :klemmer:

Tusen takk snuppa :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Golden Girl

Gratulerer så mye med ferdig skolegang!!!! Det er verdens beste følelse!!! :strix: :strix: :strix:

Lykke til hos legen imorra, og med andre... kremt, aktiviteter i nærmeste fremtid!! :lur:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til hos legen i morgen. Håper det skjer noe nå når dere får så fin oppfølging. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...