Happy Feet Skrevet 12. mars 2009 #1101 Del Skrevet 12. mars 2009 Ååååå, så utrolig bra! Gratulerer så masse! Krysser fingrene for at dette er Gossip girl sin lykkemåned! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 12. mars 2009 #1102 Del Skrevet 12. mars 2009 Gratulerer med jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #1103 Del Skrevet 12. mars 2009 Takk takk jenter Svigerfar kom innom her og ble hele 3 timer, så blir ikke noe trening i dag heller Får ta det igjen i helgen Men var koselig med besøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drømmer Skrevet 12. mars 2009 #1104 Del Skrevet 12. mars 2009 gratulerer med jobb Har ikke fått lest igjennom hele dagboka di siden jeg kom fra ferie, men ser du skal beg. med pergo ? Er ikke helt oppdatert på ord og utrykk, men er det sånn at det blir tatt ut egg fra deg v/ neste eggløsning da eller ? Dette kommer til å gå kjempe fint Jeg krysser fingrene for dere Du er har vel kanskje et lite håp denne syklussen også ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #1105 Del Skrevet 13. mars 2009 Lite lite håp er det alltid Men pergo er et medikament som tas for å stimulere eggløsningen, men resten gjør vi som vanlig i senga. Tar ikke ut eggene. Står mer her I dag skal vi prøve å være hjemme å jobbe/lese. Orket ikke gå på skolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 13. mars 2009 #1106 Del Skrevet 13. mars 2009 Gratulerer så mye med jobb Så kjekt da!! Kan jeg også få vite hva det var for en jobb?? Ha en flott helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #1107 Del Skrevet 13. mars 2009 Gratulerer så mye med jobb Så kjekt da!! Kan jeg også få vite hva det var for en jobb?? Ha en flott helg Takk rakk Sender deg en mld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #1108 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Har hatt en sikkelig gåtur ca 8,3 km Det ble 1000 kcal og 5 trimpoeng av 7 jeg trenger i løpet av uka Mangler barer 0,7 poeng Men ikke vært så effektiv med oppgaven Endret 13. mars 2009 av Gossip girl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 13. mars 2009 #1109 Del Skrevet 13. mars 2009 Så flink du har vært! Det var jammen en skikkelig gåtur! Ønsker deg en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #1110 Del Skrevet 14. mars 2009 "Liten" gå tur i dag så 2 trimpoeng Blir biff her i kveld *glede seg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 14. mars 2009 #1111 Del Skrevet 14. mars 2009 Biff hørtes godt ut! Det hadde vi forrige lørdag så blir noe annet her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #1112 Del Skrevet 14. mars 2009 Her er det evighetsiden vi har hatt biff. Skulle egentlig handle biff på kiwi, de har hver fredag og lørdag det som heter "god helg" tilbud for 14.90 hver helg. Da har de ulike filer fra fisk, kylling og biff Men i dag var de utsolgt, så fikk finne noen andre Kjøpt fersk Mozarella til å ha på de fløtegratinerte potetene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 14. mars 2009 #1113 Del Skrevet 14. mars 2009 Gratulerer med jobb så utrolig bra at du fikk den du hadde mest lyst på da Og lykke til med pergo denne mnd, krysser fingrene for at det er det som skal til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 15. mars 2009 #1114 Del Skrevet 15. mars 2009 Gratulerer så masse med ny jobb !!!! :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnneBerit Skrevet 15. mars 2009 #1115 Del Skrevet 15. mars 2009 Gratulerer med ny jobb!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #1116 Del Skrevet 15. mars 2009 Takk takk Ananan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #1117 Del Skrevet 15. mars 2009 Så var det søndag igjen! Tiden går fort altså Har hatt sykt ømme pupper de siste dagene, klarer ikek sove på magen Men burde vel jobbe litt med b.oppgava mi i dag, mannen leser alt. (han har eksamen i morgen). Men tror jeg skal lage en ukeplan først. Hva skal jentene her i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 15. mars 2009 #1118 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg skal ut å gå tur i finværet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #1119 Del Skrevet 15. mars 2009 Søndag: Jobbe med b.oppgaven Middag: Fiskekaker i brunsaus Trening: Gå tur - Har egentlig alt 8,3 trimpoeng, men greit det litt til Mandag Jobbe med b.opggaven på skolen fra 08.30-15.00 Bestille legetime til mannen Rydde leiligheten Pakke til hjemreise + innflytting Middag: ? Trening: Aerobic + styrke Tirsdag: Rydde ferdig i leilighet Pakke bilen (forstår ikke hvordan vi skal få med alt) Printe ut togbillett Middag: rester Trening: Gå tur Onsdag: Reise til ei vennine med tog Torsdag - Søndag: Er i bygda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #1120 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg skal ut å gå tur i finværet Heldig du er som har fint vær her er det grått og fare for regn Men trimtur ut blir det fordet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå