Gå til innhold

Vi prøver igjen!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3-4 ganger om dagen? :hakeslepp: Har nok med en jeg :fnise:

:skratte: Jeg vet, vanligvis kan vi gå fint ei uke uten :fnise: så det må være pergoen, forstår ikke annet :dåne: Til og med mannen syns det blir mye :fnise:

Gjest faerytale
Skrevet
:skratte: Jeg vet, vanligvis kan vi gå fint ei uke uten :fnise: så det må være pergoen, forstår ikke annet :dåne: Til og med mannen syns det blir mye :fnise:

Jaja, får satse på at det resulterer i en liten spire da :nigo:

Skrevet

Skal ikke stå på innsatsen hvertfall! :fnise:

Skrevet

Jeg var ikke klar over at det var slik pergo fungerte :fnise:

Skrevet

Kan melde at lysten har dempet seg i dag, sov til 11.30 og er tung i hodet. Så det er vel en annen bivirkning :sukk: Jeg som skulle stå opp kl 8 og lese på skolen :sjenert:

Skrevet

Æsj, huseieren vår har satt opp leie med hele 700 kr :(

Gjest TittTitt
Skrevet

Æsj med økt husleie da!! :sur:

Men; YOU GO GIRL med babylaging 3 ganger OM DAGEN!!! Keep up the good work :5: Heiamann!!! Jeg er heldig om jeg får i det hele tatt sett N 3 ganger i uken!! :hakeslepp:

Skrevet (endret)
Æsj, huseieren vår har satt opp leie med hele 700 kr :(

Hmm.... trodde ikke det var lov å øke husleia så mye om gangen. :klø:

Endret av Svipa
Skrevet
Æsj med økt husleie da!! :sur:

Men; YOU GO GIRL med babylaging 3 ganger OM DAGEN!!! Keep up the good work :5: Heiamann!!! Jeg er heldig om jeg får i det hele tatt sett N 3 ganger i uken!! :hakeslepp:

:fnise: Godt jeg bor med min kjære, tror ikek jeg kunne ha sett han så lite :)

Aner ikke hvordan dette funker?!

Skrevet

:vinke:

Snakk om å være treg, jeg fant først ut nå at du er deg ... Hvis du skjønner hva jeg mener ;) Jeg er iallfall 99% sikker på hvem du er, ut i fra å lest hele dagboken din og en liten skrivefeil som avslørte det gamle nicket ditt ;)

:hoppe: for ny jobb! :biggrin:

Kanskje jeg skulle flyttet til byen din, her er det iallfall ikke enkelt å få jobb ...

Håper pergoen fører til en liten spire snart! :strix:

Skrevet

Det er lov å øke den med tilsvarende prosent som konsumprisindeksen har økt siste år.

Skrevet
Det er lov å øke den med tilsvarende prosent som konsumprisindeksen har økt siste år.

Sånn var det, og jeg ser på SSB at konsumprisindeksen har økt med 2.5 % mellom februar 2008 og februar 2009.

Skrevet (endret)
:vinke:

Snakk om å være treg, jeg fant først ut nå at du er deg ... Hvis du skjønner hva jeg mener ;) Jeg er iallfall 99% sikker på hvem du er, ut i fra å lest hele dagboken din og en liten skrivefeil som avslørte det gamle nicket ditt ;)

:hoppe: for ny jobb! :biggrin:

Kanskje jeg skulle flyttet til byen din, her er det iallfall ikke enkelt å få jobb ...

Håper pergoen fører til en liten spire snart! :strix:

:skratte: så morsomt, glemmer seg bort noen ganger :fnise: Men koselig da du har funnet meg ;) Men har du lest hele dagboka?! Det skal du om så ha en medalje for ;)

Vet egentlig ikke hvordan jobbtilbudene er her, men i sosiale- og barnevernstillinger finnes det en del :)

Og hvor mye er det?!

Endret av Gossip girl
Skrevet

Her går det for seg ja :humpe::fnise:

Håper det er dette som skal til da.

Jeg dro på jobb i dag, og ser ikke mannen på to månder nå. I dag er jeg på CD 14 .... I går ble det faktisk :sengekos: 3 ganger :sjenert: blir jo lenge til neste gang..

Håper svømmerne er meget levedyktige, og håller seg på plass til jeg har EL.

Sorry et noe grisete innlegg :fnise:

:duskedame: for deg og at pergo funker

:klem1:

Skrevet

:fnise: du er søt drømmer ;)

Håper virkelig pergoen funker :)

Og håper dere fikk satt spiren før han gikk :)

Skrevet

Så ut som om du gikk glipp av denne, så tillot meg å trekke det fram en gang til :sjenert:

Sånn var det, og jeg ser på SSB at konsumprisindeksen har økt med 2.5 % mellom februar 2008 og februar 2009.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...