Gå til innhold

Vi prøver igjen!


Gossip girl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

da var søplet levert på søppelplassen og jeg er på skolen.

Får håpe jeg klarer å være effektiv i dag :)

Pys... er du på skolen i dag?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Hei :kose:

Atte.. Ang de bitte bitte små dyrene, det hjelper veeldig vis du kjøper sånne krukker. At du ikke har feks melet og slike ting oppi posen. Ikea har masse sånne oppbevarings bokser. Og de har funket suuupert hos min søster. Ingen dyr etter de begyte å bruke sånne. De har bokser til alt. Sukker. Mel. Spagetti. Erter. Og masse mer. Også ser det jo litt finere ut og!

Er godt å høre du føler deg bedre. Håper du får en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er klar over det, og så har jeg det på kjøkknet mitt, men ikke i boden :sur: For da måtte jeg ha hatt giga krukker. Kjøper nemlig disse brødpakkeene man lager selv. Hver pakke er vel på 1-2 kg og vi kjøper som oftest 30 - 50 stk om gangen av disse pakkene. vi baker nemlig brødet selv og da går det 5-6 av disse pakkene i uka. Og vi handlet mye inn om gangen når vi ikke hadde bil, men nå som vi har bil får vi begrense dette tror jeg. Var liksom så laglig å slippe å handle disse forbruksvarene hver uke. Men må blir det ikea handling rett å slett til enda flere bokser. Noen som vet hvor man får spagetti bokser? Leita på nett uten å funnet noe, eller om noen vet hvor lang spagetti er så får jeg kikke på høyden på boksene rundt :)

Jeg sitter her på skolen å leser på engelsken, fytti det går seint :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Jeg lurer på om ikke min søster kjøpte sånn spagetti boks på ikea? :klø: Skal høre med hun :)

Jeg og vil ha sånne bokser til forskjellige ting. Er mye finere også. Jeg har sånn boks til knekkebrød, og til te :fnise:

Men baker dere brød selv? Annen hver dag da, eller? Jeg klarer ikke sånt jeg. Jeg har brødbakermaskin da. Kansje jeg skal finne den fram og begynne å bruke den istede. Bruker du brødbaker maskin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TittTitt

Da spurte jeg min søster om hvor hun har kjøpt snn boks til spagetti, og hun svarte med engang. Ikea :o)

De har masse rart der, som vi egentlig ikke vet at de har. For de har så utrolig mye, at det er helt umulig og se alt, med mindre du er i hver krok i felere timer. Ikea er gøy :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja vi bruker brøbakemaskinen vår :) Godt med ferskt brød på morgenen. Så litt på nett på ikea, men sto ikke noe som heter det. Men får måle spagettien å se om jeg finner en boks som passer på høyden, kjøpt en som var forliten før ser du :sjenert: Sitter forsatt her på skolen *flink*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Åh stilig. Kan du si hva du pleier å gjøre med brødmaskinen? Bare har du oppi det meet, eller tilsetter du noe annet. Krydder eller noe? Jeg lagde jo det da jeg fikk den, men var ikke så veldig fornøyd med brødet egentlig. Var godt der og da, men etter noen timer ble det litt.. Blæ! Men gjorde sikkert feil på et vis :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Pys... er du på skolen i dag?!

Var det ja ;) Men hadde ikke med dataen så da sjekker jeg jo ikke KG før jeg kommer hjem :fnise:

Men er der hver dag (utenom torsdag og fredag denne uke), men denne uken er litt travel... er der jo også hele neste uke :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Golden Girl

Jeg har også spaghetti boks fra Ikea. De har en serie med alle mulige størrelser, i glass med sølvgrått lokk. Veldig greit! :) Til mel har jeg en sånn Tupperware boks, men mener jeg har hørt noen rykter om at de har sluttet å selge den melboksen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også spaghetti boks fra Ikea. De har en serie med alle mulige størrelser, i glass med sølvgrått lokk. Veldig greit! :) Til mel har jeg en sånn Tupperware boks, men mener jeg har hørt noen rykter om at de har sluttet å selge den melboksen..

Da får jeg ta meg en tur der rett å slett :hoppe: Elsker Ikea turer!

:hallo: Bare inne og hilser på en jeg stadig ser i andre sine bøker.

:hallo: koselig med besøk.... Tusler inn i Nòtt si dagbok å hilser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det viser seg også at jenter som er seksuelt opphisset og veldig forelsket kan ha spontane eller «ekstra» eggløsninger utenom den faste.

Fant det på ei side der unge spurte ting og sykepleier svarte. Vi må rett å slett bli forelsket jenter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant det på ei side der unge spurte ting og sykepleier svarte. Vi må rett å slett bli forelsket jenter ;)

:ler: Er det det som er løsningen ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kom oss på skolen tidlig i dag, meg og mannen sitter på grupperom å leser. Mye kosligere enn lesesalen :rødme: Kjenner jeg er litt for trøtt i dag :sukk: Det er ikke lett å motivere seg for å lese engelske pensumet da! (KG er så mye mer fristende, å alle julekalenderne på nett)

Planen for uka:

Tirsdag:

Sette på vaskemaskin med klær

Lese alt engelsk pensum?!?!

Forelesning

Henge opp klær

Onsdag:

Sette på håndklær til vask

forelesning

Informasjon bacheloroppgave møtet

Lese på skolen, gjøre seg ferdig med notater til bøkene

Torsdag:

Lese på skolen

Oppvask

Gå tur uansett vær :sukk:

Fredag:

(mannen har eksamen)

forelesning

Rydde i leiligheten

Jobb kveldsvakt

Lørdag:

Jobbe dagvakt

Julegave kalenderen av mannen inneholder "jeg lager hva som helst til middag i dag" så regner med jeg må dæsje opp med en 3 retters ;)

Søndag:

Steppe?!

Jobbe kveldsvakt

Endret av Gossip girl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Golden Girl

Ser du jobber med eggløsningen!! :hoho:

Det er bra det! ;)

Bra du kan bruke eksamenslesingen til å kose deg sammen med din kjære!

Ha en fin onsdag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på de svenske jordmødrene :rødme: Mannen sitter å nistirrer han også, søte mannen :kline:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Golden Girl

Orker ikke se sånne fødeprogrammer jeg, får helt noya av å se på fødsler... Auuu *kniper igjen bena*

Søte mannen din da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...