Gå til innhold

Vi prøver igjen!

Gossip girl

Anbefalte innlegg

Uansett når det gjelder ufrivillig barnløse har fastlegene altfor dårlig peiling.

Helt enig :Nikke:

Min fastlegen tok bare en vanlig gu og så sendte han meg videre til spesialist. Like greit å komme til noen som har masse erfaring da ;)

Ha en fin søndag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gossip, tusen takk for fine ord og klemmer. Setter veldig stor pris på det!

Håper du og mannen har det bra, og at dere jokker på :fnise:

Er det noe jeg har lært de siste årene, så er det det at livet skal søren me ikke være lett. Tvert i mot! Men det finnes alltid lys i tunnellen, selvom det ser rimelig mørkt ut akkurat no :sukk:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett når det gjelder ufrivillig barnløse har fastlegene altfor dårlig peiling.

Min fastlege var smart nok til å sende meg rett videre til spesialist ;) Men nå vil jeg inn under sykehuset, tror de kan mer enn han jeg går privat til nå :jepp:

koselig å se deg Tittitt :klemmer:

Endret av Gossip girl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fastlegen vår sendte henvisning direkte til fertilitetsklinikken. Har ikke tatt noe mer enn blodprøver og spermprøve før den timen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Min tok ikke blodprøve ei gang før han sendte meg videre. Men hos gyn som var spesialisert på fødselhjelp måtte jeg ta alle disse blodprøvene.

***************'

Nå uke og nye muligheter, travle dager på jobb nå. Skal i retten i løpet av uka. Tror jeg må å kjøpe meg noen klær til det :sjenert: Og i helga er det bryllup gitt. Skal til frisøren å få satt opp håret mitt, men aner ikke hvordan?! :vetikke: Noen tips, har hår til rett under skuldrene og skal ha en fotsi og stroppløs kjole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå uke og nye muligheter, travle dager på jobb nå. Skal i retten i løpet av uka. Tror jeg må å kjøpe meg noen klær til det :sjenert: Og i helga er det bryllup gitt. Skal til frisøren å få satt opp håret mitt, men aner ikke hvordan?! :vetikke: Noen tips, har hår til rett under skuldrene og skal ha en fotsi og stroppløs kjole.

Hva skal du i retten da? Med jobben eller?

Når jeg setter opp håret liker jeg å ha noe opp og noe ned ;) Synes fort det blir så veldig stramt når jeg setter opp alt... men det er jo smak og behag da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: Min tok ikke blodprøve ei gang før han sendte meg videre. Men hos gyn som var spesialisert på fødselhjelp måtte jeg ta alle disse blodprøvene.

***************'

Fastlegen min sendte bare henvisning han også, det er fertilitetsklinikken fom står som rekvirent på de andre prøvene ;) Tror ikke noen av legene på mitt fastlegekontor gjør noe mer ang slik problematikk, ettersom ekspertisen jobber kun noen gode stenkast unna.

Ang håroppsett synes jeg bla denne og denne er fin. Synes det er finest når det ikke er kjempe stramt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal du i retten da? Med jobben eller?

Når jeg setter opp håret liker jeg å ha noe opp og noe ned ;) Synes fort det blir så veldig stramt når jeg setter opp alt... men det er jo smak og behag da ;)

:fnise: er jobben ja.

Ang håroppsett synes jeg bla denne og denne er fin. Synes det er finest når det ikke er kjempe stramt :)

Fin den første der, har sett på noen ulike, men ble så usikker når mannen ikke syns noe om de :sjenert:

Verdens beste gossip! :strix:

:klemmer:

Regner med du fikk den RÅSA pakken ;) Bare for morro skyld, frem til vi faktisk vet hva det blir :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faerytale
Regner med du fikk den RÅSA pakken ;) Bare for morro skyld, frem til vi faktisk vet hva det blir :fnise:

Den fikk jeg ja :nigo: Dama på posten kommenterte hvor koselig den var :) Og om det skulle bli en gutt så får han overleve kaninen fra tante Gossip!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare suser innom for å gi en :klemmer: jeg...

:klem:

Den fikk jeg ja :nigo: Dama på posten kommenterte hvor koselig den var :) Og om det skulle bli en gutt så får han overleve kaninen fra tante Gossip!

:fnise: For kaninen var ikke såå rosa, mest pakken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

søte jentene. Bare 45 min igjen på jobb. Skal gå litt tidligere slik at jeg rekker å stelel litt før barnevernet kommer. Blir spennende med intervju :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...