Gå til innhold

Vi prøver igjen!


Gossip girl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så koselig med jentekveld da :) Er du mye på SG eller? Tror vel jeg aldri har vært der jeg....kun tittet innom liksom...

Ha en super helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med jentekveld da :) Er du mye på SG eller? Tror vel jeg aldri har vært der jeg....kun tittet innom liksom...

Ha en super helg :klemmer:

Ja, liker meg liksom mer der enn her. Da er jeg i de gruppene som er mine, pergo, temping og sliterne. Vi har ikke dagbøker der, men felles tråder og liker det kjempe godt. Så nå skal jeg ha mitt første treff og jeg aner ikke hvem NOEN er :fnise: Skummelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, liker meg liksom mer der enn her. Da er jeg i de gruppene som er mine, pergo, temping og sliterne. Vi har ikke dagbøker der, men felles tråder og liker det kjempe godt. Så nå skal jeg ha mitt første treff og jeg aner ikke hvem NOEN er :fnise: Skummelt!

Det er skummelt ja :) Men veldig moro også da ;) Vært på et kg treff og det var veldig koselig i allefall!

Når skal dere møtes da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes jo helt topp ut! Sikkert litt skummelt ja, men det jeg syns er så godt er å være sammen med folk som har vært igjennom noe likt, noen som man kan dele frustrasjoner, håp og alt med, og ikke minst som forstår så utrolig godt!

Du må kose deg maks!! Mange helge :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, liker meg liksom mer der enn her. Da er jeg i de gruppene som er mine, pergo, temping og sliterne. Vi har ikke dagbøker der, men felles tråder og liker det kjempe godt. Så nå skal jeg ha mitt første treff og jeg aner ikke hvem NOEN er :fnise: Skummelt!

SG ja... Bestisen min har vært mye der og har fortsatt jevnlig kontakt med de jentene hun først slet sammen med, så var gravid med og nå er mamma sammen med. :)

Jeg har også villet være der, men man får ikke melde seg inn med hotmail eller gmail eller yahoo adresse... jeg har ikke lov å bruke jobbmail til slikt så jeg får ikke kommet meg inn.. :tristbla:

Når er det du skal ha jentekveld? skal du holde eller skal dere møtes ute et sted? Alltid litt "skummelt" å møtes sånn første gang... Men det blir så koselig når den første nervøsiteten har lagt seg!!

Kos deg masse! God lørdagskveld til deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde første treff ute i går, kjempe koslig gjeng. Var hele 12 stk :)

Vi skal treffes hjemme hos noen i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også villet være der, men man får ikke melde seg inn med hotmail eller gmail eller yahoo adresse... jeg har ikke lov å bruke jobbmail til slikt så jeg får ikke kommet meg inn.. :tristbla:

Samme problem har jeg..

Høres koselig ut med treff, selv om jeg er alt for sjenert til å bli med på noe slikt. *pyse*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan komme inn hvis du tar kontakt med de. Jeg står registrert med hotmailkunde :jupp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan komme inn hvis du tar kontakt med de. Jeg står registrert med hotmailkunde :jupp:

Åh? jeg er jo trofast hotmail jente, sjekker mail hver dag så jeg blir ikke akkurat borte... hvordan tar man kontakt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh? jeg er jo trofast hotmail jente, sjekker mail hver dag så jeg blir ikke akkurat borte... hvordan tar man kontakt da?

De har en link en plass som heter kontakt oss tror jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennande med treff! :hoppe:

Eg er også på SG. Med kanskje 10 innlegg eller noko. Eg har liksom ikkje komme skikkelig i gong der inne. Føler ikkje det er like "intimt" som her. Og eg føler ikkje er passar noko særlig inn i nokon av kategoriane heller. Under habituell abort er det (heldigvis?) veldig lite som skjer, og når eg har prøvepause, føler eg ikkje eg passar inn i nokon av gruppene (f.eks. etablerte og temparar) heller. :sjenert: Så då held eg meg meir her inne. Synst det er mykje meir trivelig her. ;)

Eg har forresten sett deg inne på SG. ;)

Jeg har også villet være der, men man får ikke melde seg inn med hotmail eller gmail eller yahoo adresse... jeg har ikke lov å bruke jobbmail til slikt så jeg får ikke kommet meg inn.. :tristbla:

Eg har også brukt hotmail-adressa mi. Eg sende berre e-post til [email protected], spurte fint om eg kunne få bli med sjølv om eg hadde hotmail og nevnte ønska brukarnavn. Worked like a charm! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennande med treff! :hoppe:

Eg er også på SG. Med kanskje 10 innlegg eller noko. Eg har liksom ikkje komme skikkelig i gong der inne. Føler ikkje det er like "intimt" som her. Og eg føler ikkje er passar noko særlig inn i nokon av kategoriane heller. Under habituell abort er det (heldigvis?) veldig lite som skjer, og når eg har prøvepause, føler eg ikkje eg passar inn i nokon av gruppene (f.eks. etablerte og temparar) heller. :sjenert: Så då held eg meg meir her inne. Synst det er mykje meir trivelig her. ;)

Eg har forresten sett deg inne på SG. ;)

Ja jeg er nok ikke så vanskelig å kjenne igjen selv om jeg har annet nick ;)

Likte det ikke så godt i begynnelsen, men nå i dag liker jeg det bedre enn kg. Lettere å holde seg oppdatert i tre - fire felles tråder enn ørten dagbøker. Men stikker jo ikek helt bort her i fra, liker en del av dere for godt til det :fnise: Men orker ikke mi ega bok så mye :tristbla:

Du vil jo passe godt under slitertråden, der er det maneg fantastiske damer :skravle: Likte veldig godt pergogruppa før, men nå syns jeg det er kommet så mange "ferske der"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja jeg er nok ikke så vanskelig å kjenne igjen selv om jeg har annet nick ;)

Likte det ikke så godt i begynnelsen, men nå i dag liker jeg det bedre enn kg. Lettere å holde seg oppdatert i tre - fire felles tråder enn ørten dagbøker. Men stikker jo ikek helt bort her i fra, liker en del av dere for godt til det :fnise: Men orker ikke mi ega bok så mye :tristbla:

Du vil jo passe godt under slitertråden, der er det maneg fantastiske damer :skravle: Likte veldig godt pergogruppa før, men nå syns jeg det er kommet så mange "ferske der"

Det hadde vore utrulig trist om du forsvann herfrå. :klem:

Slitartråden føler eg meg for "fersk" til. :sjenert: Det er jo så mange som har opplevd så altfor mykje meir enn meg der. Eg føler meg nesten litt for "fersk" under etablerte også. Og når eg har prøvdpause, føler eg uansett ikkje at eg passar inn, sidan det er så mykje prøvar- og testesnakk der (blant dei etablerte, altså)... Eg føler det knapt er anna enn testing, testing og atter testing. :vetikke:

Men det trengs kanskje tilvenning?

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vore utrulig trist om du forsvann herfrå. :klem:

Slitartråden føler eg meg for "fersk" til. :sjenert: Det er jo så mange som har opplevd så altfor mykje meir enn meg der. Eg føler meg nesten litt for "fersk" under etablerte også. Og når eg har prøvdpause, føler eg uansett ikkje at eg passar inn, sidan det er så mykje prøvar- og testesnakk der (blant dei etablerte, altså)... Eg føler det knapt er anna enn testing, testing og atter testing. :vetikke:

Men det trengs kanskje tilvenning?

Vet ikke kos det er hos de etablerte, men vil jo si DU er en sliter når du har opplevd så mye. Du vil bli tatt i mot med åpne armer. I sliter tråden er det alt fra de som har slitet i nesten 20 år til de på ca 1 år, evt de som har problemer som gjør at de sliter. Så føler vi er ei god blandling :jepp:

Var litt skeptisk til å gå inn i den stråden da jeg følte de var en sykt integrert gruppe, men det gikk kjempe fint :) Finnes en del testetøser blant alle gruppene tror jeg, men vet vi er flere i mine grupper som IKKE gjør det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke kos det er hos de etablerte, men vil jo si DU er en sliter når du har opplevd så mye. Du vil bli tatt i mot med åpne armer. I sliter tråden er det alt fra de som har slitet i nesten 20 år til de på ca 1 år, evt de som har problemer som gjør at de sliter. Så føler vi er ei god blandling :jepp:

Var litt skeptisk til å gå inn i den stråden da jeg følte de var en sykt integrert gruppe, men det gikk kjempe fint :) Finnes en del testetøser blant alle gruppene tror jeg, men vet vi er flere i mine grupper som IKKE gjør det :fnise:

Eg såg iallfall ei med tilsvarande bakgrunn som meg (veldig raskt gravid, men mista 3 gonger) som heldt seg blant dei etablerte. Og eg føler at om eg joiner slitarane, blir det som eit hån mot dykk om eg blir gravid i PP1, PP2 e.l. når me omsider prøver igjen. Eg vil ikkje trakka nokon på tæra... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg såg iallfall ei med tilsvarande bakgrunn som meg (veldig raskt gravid, men mista 3 gonger) som heldt seg blant dei etablerte. Og eg føler at om eg joiner slitarane, blir det som eit hån mot dykk om eg blir gravid i PP1, PP2 e.l. når me omsider prøver igjen. Eg vil ikkje trakka nokon på tæra... :sjenert:

Det tror jeg virkelig ikke er noe problem, vi har mange som sliter med just det å miste. De sier jo at de føler seg mest hjemme på SG og ikke SM selv om de blir gravide. Noen sliter med å bli gravd, andre sliter med å holde på barnet. Så vi sliter alle på noe vis. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...