Gå til innhold

Vi prøver igjen!


Gossip girl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Gjest faerytale
Vet ikke helt om jeg likte makeoveren av KG :sjenert:: Må kanskje bare bli litt vant med an.

Samme her... men etter en stund vet vi nok ikke om annet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her... men etter en stund vet vi nok ikke om annet :fnise:

Hehe, akkurat det jeg også tenkte. ;)

Akkurat nå sitter jeg på skolen, og det irriterer meg at jeg ikke får blokkert de hersens pop-up-reklamene ... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var veldig uvant ja :sjenert:

Men når jeg tenker over det så var jeg inne på KG før forrige makeover og jeg kan faktisk ikke huske åssen det så ut før.... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heia! :goodbye:

Tenkte jeg skulle innom og hilse på og lese litt hos deg :lur:

Hva slags henvisning er det du har fått til Haugesund? Fertilitetsklinikk? Må inrømme at jeg ikke orket å lese gjennom alle dine 117 sider... bare de 5 siste..:sjenert:

Var det intervju til beredskapshjem du hadde besøk fra bv fra?

nysgjerrigper jeg altså!!! :fnise:

Ha en fin kveld Gossipgirl! :jepp:

vet forresten ikke helt om jeg liker makeoveren jeg heller... men så er jeg ikke så god på forandringer heller da... hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia! :goodbye:

Tenkte jeg skulle innom og hilse på og lese litt hos deg :lur:

Hva slags henvisning er det du har fått til Haugesund? Fertilitetsklinikk? Må inrømme at jeg ikke orket å lese gjennom alle dine 117 sider... bare de 5 siste..:sjenert:

Var det intervju til beredskapshjem du hadde besøk fra bv fra?

nysgjerrigper jeg altså!!! :fnise:

Ha en fin kveld Gossipgirl! :jepp:

vet forresten ikke helt om jeg liker makeoveren jeg heller... men så er jeg ikke så god på forandringer heller da... hehe...

:vinke: det ar alt for mange sider :fnise:

Vi er henvist til LAP og AIH på sykehuset, men om vi får det er det haugesund som bestemmer.

Det var intervju til besøkshjem vi hadde :)

Ha en fin kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lap ja... hadde det i februar jeg...

Er det mistanke om endometriose hos deg?

Besøkshjem er det litt som avlasningshjem?

Jobber med ungdom som ofte er i avlasningshjem og er alltid like imponert over de som stiller med sine hjem og følelser til disposisjon. :blomst:

Gikk møtet/intervjuet bra?

Håper Haugesund gir deg det svaret du vil ha da. Jeg tenkte før min lap at det var bedre å vite enn å ikke vite, men i tiden etter lap'en så tenkte jeg AUAUAUUU og at jeg aldri skulle gjort det.. hehe... Nå igjen tenker jeg at det var en bra ting å få gjort så vet vi litt mer om meg og mitt liksom. (ingen endometriose, en tett eggleder og en liten eggstokk..)

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SøsterLiten: Legen hadde ingen mistanker, bare jeg som vil ha sjekket det, må ha vært igjennom det for å få AIH.

Besøkshjem blir alla avlastningshjem, men barn under 10 år. Gikk veldig bra, venter på tildeling av barn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...