Lucky? Skrevet 13. september 2009 #2261 Del Skrevet 13. september 2009 Uansett når det gjelder ufrivillig barnløse har fastlegene altfor dårlig peiling. Helt enig Min fastlegen tok bare en vanlig gu og så sendte han meg videre til spesialist. Like greit å komme til noen som har masse erfaring da Ha en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 13. september 2009 #2262 Del Skrevet 13. september 2009 Gossip, tusen takk for fine ord og klemmer. Setter veldig stor pris på det! Håper du og mannen har det bra, og at dere jokker på Er det noe jeg har lært de siste årene, så er det det at livet skal søren me ikke være lett. Tvert i mot! Men det finnes alltid lys i tunnellen, selvom det ser rimelig mørkt ut akkurat no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 13. september 2009 Forfatter #2263 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Uansett når det gjelder ufrivillig barnløse har fastlegene altfor dårlig peiling. Min fastlege var smart nok til å sende meg rett videre til spesialist Men nå vil jeg inn under sykehuset, tror de kan mer enn han jeg går privat til nå koselig å se deg Tittitt Endret 13. september 2009 av Gossip girl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 13. september 2009 #2264 Del Skrevet 13. september 2009 Fastlegen vår sendte henvisning direkte til fertilitetsklinikken. Har ikke tatt noe mer enn blodprøver og spermprøve før den timen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 14. september 2009 Forfatter #2265 Del Skrevet 14. september 2009 Min tok ikke blodprøve ei gang før han sendte meg videre. Men hos gyn som var spesialisert på fødselhjelp måtte jeg ta alle disse blodprøvene. ***************' Nå uke og nye muligheter, travle dager på jobb nå. Skal i retten i løpet av uka. Tror jeg må å kjøpe meg noen klær til det Og i helga er det bryllup gitt. Skal til frisøren å få satt opp håret mitt, men aner ikke hvordan?! Noen tips, har hår til rett under skuldrene og skal ha en fotsi og stroppløs kjole. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 14. september 2009 #2266 Del Skrevet 14. september 2009 Nå uke og nye muligheter, travle dager på jobb nå. Skal i retten i løpet av uka. Tror jeg må å kjøpe meg noen klær til det Og i helga er det bryllup gitt. Skal til frisøren å få satt opp håret mitt, men aner ikke hvordan?! Noen tips, har hår til rett under skuldrene og skal ha en fotsi og stroppløs kjole. Hva skal du i retten da? Med jobben eller? Når jeg setter opp håret liker jeg å ha noe opp og noe ned Synes fort det blir så veldig stramt når jeg setter opp alt... men det er jo smak og behag da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 14. september 2009 #2267 Del Skrevet 14. september 2009 Min tok ikke blodprøve ei gang før han sendte meg videre. Men hos gyn som var spesialisert på fødselhjelp måtte jeg ta alle disse blodprøvene. ***************' Nå uke og nye muligheter, travle dager på jobb nå. Skal i retten i løpet av uka. Tror jeg må å kjøpe meg noen klær til det Og i helga er det bryllup gitt. Skal til frisøren å få satt opp håret mitt, men aner ikke hvordan?! Noen tips, har hår til rett under skuldrene og skal ha en fotsi og stroppløs kjole. Fastlegen min sendte bare henvisning han også, det er fertilitetsklinikken fom står som rekvirent på de andre prøvene Tror ikke noen av legene på mitt fastlegekontor gjør noe mer ang slik problematikk, ettersom ekspertisen jobber kun noen gode stenkast unna. Ang håroppsett synes jeg bla denne og denne er fin. Synes det er finest når det ikke er kjempe stramt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 14. september 2009 #2268 Del Skrevet 14. september 2009 Verdens beste gossip! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 14. september 2009 Forfatter #2269 Del Skrevet 14. september 2009 Hva skal du i retten da? Med jobben eller? Når jeg setter opp håret liker jeg å ha noe opp og noe ned Synes fort det blir så veldig stramt når jeg setter opp alt... men det er jo smak og behag da er jobben ja. Ang håroppsett synes jeg bla denne og denne er fin. Synes det er finest når det ikke er kjempe stramt Fin den første der, har sett på noen ulike, men ble så usikker når mannen ikke syns noe om de Verdens beste gossip! Regner med du fikk den RÅSA pakken Bare for morro skyld, frem til vi faktisk vet hva det blir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 14. september 2009 #2270 Del Skrevet 14. september 2009 Bare suser innom for å gi en jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 14. september 2009 #2271 Del Skrevet 14. september 2009 Regner med du fikk den RÅSA pakken Bare for morro skyld, frem til vi faktisk vet hva det blir Den fikk jeg ja Dama på posten kommenterte hvor koselig den var Og om det skulle bli en gutt så får han overleve kaninen fra tante Gossip! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 14. september 2009 Forfatter #2272 Del Skrevet 14. september 2009 Bare suser innom for å gi en jeg... Den fikk jeg ja Dama på posten kommenterte hvor koselig den var Og om det skulle bli en gutt så får han overleve kaninen fra tante Gossip! For kaninen var ikke såå rosa, mest pakken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 14. september 2009 #2273 Del Skrevet 14. september 2009 For kaninen var ikke såå rosa, mest pakken Det var liksom det Rosa snute takler en gutt! ...men om mannen takler det er noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 14. september 2009 #2274 Del Skrevet 14. september 2009 Innom med ein god natta- på Gossipen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 14. september 2009 #2275 Del Skrevet 14. september 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 15. september 2009 Forfatter #2276 Del Skrevet 15. september 2009 søte jentene. Bare 45 min igjen på jobb. Skal gå litt tidligere slik at jeg rekker å stelel litt før barnevernet kommer. Blir spennende med intervju Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 15. september 2009 #2277 Del Skrevet 15. september 2009 Lykke til i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 15. september 2009 #2278 Del Skrevet 15. september 2009 Lykke til i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 15. september 2009 #2279 Del Skrevet 15. september 2009 Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 15. september 2009 Forfatter #2280 Del Skrevet 15. september 2009 mm vafler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå