Gossip girl Skrevet 28. mai 2009 Forfatter #1681 Del Skrevet 28. mai 2009 Gratulerer så mye med ferdig skolegang!!!! Det er verdens beste følelse!!! :strix: Lykke til hos legen imorra, og med andre... kremt, aktiviteter i nærmeste fremtid!! Lykke til hos legen i morgen. Håper det skjer noe nå når dere får så fin oppfølging. Tusen takk jenter Burde vel ha hoppet i seng, mannen la seg for en time siden. Vi har legetimen tidlig i morgen og han har eksamen etterpå. Men kommer meg ikke opp av sofan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 28. mai 2009 #1682 Del Skrevet 28. mai 2009 Husj i seng. Lykke til på legetimen i morgon. Herlig med langhelg. Tenk, langhelg utan at du slepp å tenkja på studier. Er det ikkje heeeeeeerlig?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 28. mai 2009 #1683 Del Skrevet 28. mai 2009 Nå er det natta Gossip, du må være frisk og uthvilt til din første hele dag som ferdig student Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 28. mai 2009 Forfatter #1684 Del Skrevet 28. mai 2009 Husj i seng. Lykke til på legetimen i morgon. Herlig med langhelg. Tenk, langhelg utan at du slepp å tenkja på studier. Er det ikkje heeeeeeerlig?! Må jeg skal bare skal bare.... Men langhelg uten studier å tenke på er deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 28. mai 2009 #1685 Del Skrevet 28. mai 2009 Gå og legg deg nå Gossip så du er uthvilt til i morgen og langhelgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 28. mai 2009 Forfatter #1686 Del Skrevet 28. mai 2009 Gå og legg deg nå Gossip så du er uthvilt til i morgen og langhelgen. Må jo bare se det og det først på tv kan sove på lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 28. mai 2009 #1687 Del Skrevet 28. mai 2009 Må jo bare se det og det først på tv kan sove på lørdag Skjønner ikke hva du mener Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 28. mai 2009 Forfatter #1688 Del Skrevet 28. mai 2009 Skjønner ikke hva du mener Av en eller rar grunn ble ungkaren fasinerende, MÅ jo se hvem av meggene han sender ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 28. mai 2009 #1689 Del Skrevet 28. mai 2009 Av en eller rar grunn ble ungkaren fasinerende, MÅ jo se hvem av meggene han sender ut når man ikke vil legge seg eller gjøre noe så blir det meste spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 28. mai 2009 Forfatter #1690 Del Skrevet 28. mai 2009 når man ikke vil legge seg eller gjøre noe så blir det meste spennende. Men uff, Ungkaren av alle ting :dåne: Trenk kdu er gravid Nòtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 28. mai 2009 #1691 Del Skrevet 28. mai 2009 Men uff, Ungkaren av alle ting :dåne: Trenk kdu er gravid Nòtt Jeg kan ikke skjønne at du faktisk ser på Ungkaren. Men er glad det ikke er Paradise Hotel for det er søppeltv det. Ja tenk at jeg er gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 28. mai 2009 #1692 Del Skrevet 28. mai 2009 Ja tenk at jeg er gravid. Må ikkje skremma meg, då. Det er vel til pass for meg når eg brukar End-knappen og ikkje ser kven som har skrive kva. Trudde eit lite øyeblikk at Gossip sånn heilt plutselig var blitt gravid. Men nå er du ferdig med bacheloren. Nå har du heeeeilt fri til å tenkja på og lesa om prøving heile kveldane - og då må det vel bli klaff? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 28. mai 2009 #1693 Del Skrevet 28. mai 2009 Må ikkje skremma meg, då. Det er vel til pass for meg når eg brukar End-knappen og ikkje ser kven som har skrive kva. Trudde eit lite øyeblikk at Gossip sånn heilt plutselig var blitt gravid. Var ikke meningen å skremme deg vennen. Tenk om det hadde vært tilfellet, da hadde jeg blitt glad da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 28. mai 2009 #1694 Del Skrevet 28. mai 2009 Var ikke meningen å skremme deg vennen. Tenk om det hadde vært tilfellet, da hadde jeg blitt glad da. Eg også. Syns det er Gossip sin tur ut nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 29. mai 2009 Forfatter #1695 Del Skrevet 29. mai 2009 Jeg kan ikke skjønne at du faktisk ser på Ungkaren. Men er glad det ikke er Paradise Hotel for det er søppeltv det. Ja tenk at jeg er gravid. Unkaren er også søppel Aldri sett på det egentlig, men i går var det gøyere enn å sove Må ikkje skremma meg, då. Det er vel til pass for meg når eg brukar End-knappen og ikkje ser kven som har skrive kva. Trudde eit lite øyeblikk at Gossip sånn heilt plutselig var blitt gravid. Men nå er du ferdig med bacheloren. Nå har du heeeeilt fri til å tenkja på og lesa om prøving heile kveldane - og då må det vel bli klaff? Håper det ****************' I dag stek tempen litt (se ticker) og vi skal å se på eggene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 29. mai 2009 #1696 Del Skrevet 29. mai 2009 Lykke til med eggtitting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
letme Skrevet 29. mai 2009 #1697 Del Skrevet 29. mai 2009 Hos meg mener legene ikke stoffskiftet er gunnen, for det er "normalt" ved tablettbruk Du må ha lykke til med din prøving Oh, det var jo ikke bra heller. Jeg følger med på deg i alle fall og sender seg så mange gode tanker som jeg kan. Så får vi håpe at min lege prøver å hjelpe meg med å holde doseringen riktig. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 29. mai 2009 #1698 Del Skrevet 29. mai 2009 Gratulerer med levert oppgave Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 29. mai 2009 Forfatter #1699 Del Skrevet 29. mai 2009 Da har jeg vært å sjekket eggene mine hos legen. På mandag var egget 11 mm og i dag var det 18-19 mm Så jeg fikk resept på ovitrelle, den sprøyten skal settes i kveld. Da burde vi ha i dag og på lørdag. Han sa at EL ville være ca 48 timer etter sprøyten, så dette blir spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
letme Skrevet 29. mai 2009 #1700 Del Skrevet 29. mai 2009 Dette høres bra ut. Lykke til, og kos dere med sengekosen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå