Gå til innhold

Vi prøver igjen!

Gossip girl

Anbefalte innlegg

:vinke: innom med litt :sol:

Tusen takk for solgleden din ;)

Eh, ikke så veldig bra. Teller babysvømming? tihi

Men med nesten 3000 ord så er du 1/3 på vei og det er jo bra.

Dårlig på å skrive på bloggen er du også :skratte:

Ja er godt på vei nå, men er egentlig slutten som er vanskelig da man skal analysere andres teorier og trekke konklusjoner :( Men skal gå, motivasjonen er at jeg blir ferdig med studiene :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja er godt på vei nå, men er egentlig slutten som er vanskelig da man skal analysere andres teorier og trekke konklusjoner :( Men skal gå, motivasjonen er at jeg blir ferdig med studiene :hoppe:

Motivasjon er viktig! :jepp: Min motivasjon då eg sat med innspurten av studiene - då var eg noko så innmari leeeeeiiii - var at om eg blei forsinka i studiene, blei babylaginga også forsinka. Og det var ikkje aktuelt! :ler: Beste motivasjon ever! ;)

Jobb bra framover. Det er herlig å sjå enden på skrivinga og flikkinga. Det er ein befrielse! Gled deg! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motivasjon er viktig! :jepp: Min motivasjon då eg sat med innspurten av studiene - då var eg noko så innmari leeeeeiiii - var at om eg blei forsinka i studiene, blei babylaginga også forsinka. Og det var ikkje aktuelt! :ler: Beste motivasjon ever! ;)

Jobb bra framover. Det er herlig å sjå enden på skrivinga og flikkinga. Det er ein befrielse! Gled deg! :tommelsmil:

gleder meg :fnise: vil jo ha jobb nå, mer fri på kvelder og helger :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka
Dårlig på å skrive på bloggen er du også :skratte:

Joda, ikke så flink til å oppdatere den nå. Unnskyldningen får være at vi har besøk i en uke. Skal bli flinkere til uken, helt sant altså. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dårlig samvittighet - her har jeg ikke vært på lenge :sjenert:

Så du skulle starte med Pergo. Har du fått noen oppstartsdato? Får håpe det er det som skal til for dere, og du skal selvsagt ikke få noen dumme bivirkninger :tommel:

så mange jobbintervjuer du har - deilig det da! Er alt på jobber du virkelig kunne tenke deg? Da får du jo muligens litt av et luksusproblem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, ikke så flink til å oppdatere den nå. Unnskyldningen får være at vi har besøk i en uke. Skal bli flinkere til uken, helt sant altså. :fnise:

:fnise:

Det gleder jeg meg kjempemasse til :hoppe:

:)

Dårlig samvittighet - her har jeg ikke vært på lenge :sjenert:

Så du skulle starte med Pergo. Har du fått noen oppstartsdato? Får håpe det er det som skal til for dere, og du skal selvsagt ikke få noen dumme bivirkninger :tommel:

så mange jobbintervjuer du har - deilig det da! Er alt på jobber du virkelig kunne tenke deg? Da får du jo muligens litt av et luksusproblem :)

Jeg starter 5 syklus dag, så nå venter jeg bare på TR egentlig :roll:

Jeg har mest lyst på den jeg har vært på. Men kunne også hatt den ene som er i morgen (faktsik 3 ulike stillinger i en det). Torsdagens jobb intervju har jeg ikke fult så lyst på :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Du må bare stå på å jobbe hardt, selvom motivasjonen ikke er på topp. Men tenk når du er ferdig da? Ferdig liksom! :hoppe: Er kjempe godt med fast jobb, spessielt de du er ferdig kl 15 om dagen og har fri om kveldene og i helgene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merket ikke noe på humøret på Pergoen i alle fall. Spennende med jobber og sånt da. Spesielt nå som det er oppsigelser overalt. Det går jo bare nedover, lurer på når det skal snu...

Flott at du jobber med oppgaven :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merket ikke noe på humøret på Pergoen i alle fall. Spennende med jobber og sånt da. Spesielt nå som det er oppsigelser overalt. Det går jo bare nedover, lurer på når det skal snu...

Flott at du jobber med oppgaven :jepp:

Som barnevernspedagog eller sosialarbeider er det nok ganske trygt med arbeidsplasser :) Så heldig der :)

Krysser fingre for lite bivirkninger med pergo hos meg og sprayen hos deg :hoppe:

**********************'

Nå skal jeg ha veiledning på b.oppgaven, så er det jobb intervju etterpå :)

Men har et problem, er så guggen i magen, tror det vil ut begge veier :spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk takk jenter :klemmer: Men formen er ikke bedre, tatt meg en paracet da jeg har fått hodeverk i tillegg :sur:

Blir sofan på meg et per timer nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Vært på jobbintervju?

Ja

God bedring forresten :klemmer:

Takk takk :klemmer:

Føler det er en dritt dag :cry: :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en :klemmer:

Noen dager skulle bare vært tatt ut av kalenderen! Håper du får en super dag i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...