Gossip girl Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #1061 Del Skrevet 10. mars 2009 innom med litt Tusen takk for solgleden din Eh, ikke så veldig bra. Teller babysvømming? tihi Men med nesten 3000 ord så er du 1/3 på vei og det er jo bra. Dårlig på å skrive på bloggen er du også Ja er godt på vei nå, men er egentlig slutten som er vanskelig da man skal analysere andres teorier og trekke konklusjoner Men skal gå, motivasjonen er at jeg blir ferdig med studiene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helly Skrevet 10. mars 2009 #1062 Del Skrevet 10. mars 2009 Wee... for at du snart er ferdig! Heier på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 10. mars 2009 #1063 Del Skrevet 10. mars 2009 Ja er godt på vei nå, men er egentlig slutten som er vanskelig da man skal analysere andres teorier og trekke konklusjoner Men skal gå, motivasjonen er at jeg blir ferdig med studiene Motivasjon er viktig! Min motivasjon då eg sat med innspurten av studiene - då var eg noko så innmari leeeeeiiii - var at om eg blei forsinka i studiene, blei babylaginga også forsinka. Og det var ikkje aktuelt! Beste motivasjon ever! Jobb bra framover. Det er herlig å sjå enden på skrivinga og flikkinga. Det er ein befrielse! Gled deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #1064 Del Skrevet 10. mars 2009 Motivasjon er viktig! Min motivasjon då eg sat med innspurten av studiene - då var eg noko så innmari leeeeeiiii - var at om eg blei forsinka i studiene, blei babylaginga også forsinka. Og det var ikkje aktuelt! Beste motivasjon ever! Jobb bra framover. Det er herlig å sjå enden på skrivinga og flikkinga. Det er ein befrielse! Gled deg! gleder meg vil jo ha jobb nå, mer fri på kvelder og helger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 10. mars 2009 #1065 Del Skrevet 10. mars 2009 Dårlig på å skrive på bloggen er du også Ja er godt på vei nå, men er egentlig slutten som er vanskelig da man skal analysere andres teorier og trekke konklusjoner Men skal gå, motivasjonen er at jeg blir ferdig med studiene Joda, ikke så flink til å oppdatere den nå. Unnskyldningen får være at vi har besøk i en uke. Skal bli flinkere til uken, helt sant altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 10. mars 2009 #1066 Del Skrevet 10. mars 2009 gleder meg vil jo ha jobb nå, mer fri på kvelder og helger Det gleder jeg meg kjempemasse til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 10. mars 2009 #1067 Del Skrevet 10. mars 2009 Dårlig samvittighet - her har jeg ikke vært på lenge Så du skulle starte med Pergo. Har du fått noen oppstartsdato? Får håpe det er det som skal til for dere, og du skal selvsagt ikke få noen dumme bivirkninger så mange jobbintervjuer du har - deilig det da! Er alt på jobber du virkelig kunne tenke deg? Da får du jo muligens litt av et luksusproblem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #1068 Del Skrevet 10. mars 2009 Joda, ikke så flink til å oppdatere den nå. Unnskyldningen får være at vi har besøk i en uke. Skal bli flinkere til uken, helt sant altså. Det gleder jeg meg kjempemasse til Dårlig samvittighet - her har jeg ikke vært på lenge Så du skulle starte med Pergo. Har du fått noen oppstartsdato? Får håpe det er det som skal til for dere, og du skal selvsagt ikke få noen dumme bivirkninger så mange jobbintervjuer du har - deilig det da! Er alt på jobber du virkelig kunne tenke deg? Da får du jo muligens litt av et luksusproblem Jeg starter 5 syklus dag, så nå venter jeg bare på TR egentlig Jeg har mest lyst på den jeg har vært på. Men kunne også hatt den ene som er i morgen (faktsik 3 ulike stillinger i en det). Torsdagens jobb intervju har jeg ikke fult så lyst på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 10. mars 2009 #1069 Del Skrevet 10. mars 2009 Du må bare stå på å jobbe hardt, selvom motivasjonen ikke er på topp. Men tenk når du er ferdig da? Ferdig liksom! Er kjempe godt med fast jobb, spessielt de du er ferdig kl 15 om dagen og har fri om kveldene og i helgene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 10. mars 2009 #1070 Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg merket ikke noe på humøret på Pergoen i alle fall. Spennende med jobber og sånt da. Spesielt nå som det er oppsigelser overalt. Det går jo bare nedover, lurer på når det skal snu... Flott at du jobber med oppgaven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #1071 Del Skrevet 11. mars 2009 Jeg merket ikke noe på humøret på Pergoen i alle fall. Spennende med jobber og sånt da. Spesielt nå som det er oppsigelser overalt. Det går jo bare nedover, lurer på når det skal snu... Flott at du jobber med oppgaven Som barnevernspedagog eller sosialarbeider er det nok ganske trygt med arbeidsplasser Så heldig der Krysser fingre for lite bivirkninger med pergo hos meg og sprayen hos deg **********************' Nå skal jeg ha veiledning på b.oppgaven, så er det jobb intervju etterpå Men har et problem, er så guggen i magen, tror det vil ut begge veier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 11. mars 2009 #1072 Del Skrevet 11. mars 2009 Lykke til på interju idag, Gossip Håper du føler deg bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tyttebær Skrevet 11. mars 2009 #1073 Del Skrevet 11. mars 2009 Lykke til på jobbintervju Håper formen er fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helly Skrevet 11. mars 2009 #1074 Del Skrevet 11. mars 2009 God bedring og lykke til på jobbintervjuet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #1075 Del Skrevet 11. mars 2009 Takk takk jenter Men formen er ikke bedre, tatt meg en paracet da jeg har fått hodeverk i tillegg Blir sofan på meg et per timer nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 11. mars 2009 #1076 Del Skrevet 11. mars 2009 Vært på jobbintervju? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 11. mars 2009 #1077 Del Skrevet 11. mars 2009 God bedring forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #1078 Del Skrevet 11. mars 2009 Vært på jobbintervju? Ja God bedring forresten Takk takk Føler det er en dritt dag :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 11. mars 2009 #1079 Del Skrevet 11. mars 2009 Huff, ikke noe bra med en dritt dag Gikk ikke intervjuet noe bra eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 11. mars 2009 #1080 Del Skrevet 11. mars 2009 Innom med en Noen dager skulle bare vært tatt ut av kalenderen! Håper du får en super dag i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå