Gå til innhold

Vi prøver igjen!

Gossip girl

Anbefalte innlegg

De fleste syns dette er en gledens dag, er jo helg ;) Men jeg skal til legen å ta blodprøve i dag, så får jeg EKSAMEN utlevert det vil si jeg skal sitte med nesa i bøker helt til neste fredag igjen :( Skal også på jobb fra15-22.30- Blir liksom som om jeg hopper over helga...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:trist: Fikk just vite at svigerinnen min mistet spiren sin. Vi viste ikke at hun var gravid, men de hadde prøvet i 5-6 mnd og hun var nå gravid ca 2 mnd på vei. Syns så synd på henne :trist:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til med eksamen, hold fokus og det blir super deilig neste fredag :jepp:

Trist med din svigerinne, unner ingen å miste en lite spire :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Hva har du eksamen i? Jeg beundrer alle som går på skole og står på. Syntes du er flink jeg :klappe: Du kan jo småkose deg når du leser til eksamen. Ha på masse koselig belysning rundt deg, og ha en skål med noe du liker, smågodt, chips, nøtter, frukt. Bak boller og muffins og tenk at du holder på med eksamen for ditt eget beste, du endre jo opp med en utdanning. Og det er bra! :tommelsmil:

Så utrolig kjipt at svigerinnen din mistet ungen sin. Var ikke kjekt å høre :( Håper det vil gå bra med hun og han, og at de lykkes igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

just nå har jeg eksamen i sosialt arbeid, veldig vidt emne.

Vært flink å sittet på skolen noen timer i dag å lest, i morgen begynner skrivingen :)

----------------------------------------

Håper alle har ei fin helg.

Forresten, har legetime med oppfølging av stoffskifte på torsdag, vurdere om jeg skal be om utredning siden vi ikke blir gravide, er jo ikke så langt unna 1 år med prøving! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist med svigerinna di. :trist: Det må vera ekstra trist når ein har prøvd ei stund, tenker eg.

Lykke til med eksamen! Stå på, så kan du ta ei velfortjent avslappingshelg neste helg. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk en telefon av svigerinna mi, ho er forsatt gravid!

Utrolig rart, legen sa hun hadde mistet det i sist uke og i dag sier gyno at ho forsatt er gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Fikk en telefon av svigerinna mi, ho er forsatt gravid!

Utrolig rart, legen sa hun hadde mistet det i sist uke og i dag sier gyno at ho forsatt er gravid!

Så fantastisk da! :hoppe: Det betyr at du skal bli tante det da! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så bra med svigerinna di. Så fælt å få beskjed om man har mistet, for så å høre at man ikke har det likevel. Men det er jo bare fantastisk :strix: Nå ble jeg veldig glad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte ha denne her også!

Julekalender tips:

Matrielle gaver

Flaxlodd, barberskum, shampo, dusjsåpe, sokker, boksere, ølflaske, godteri, verktøy av ymse slag, batterier, ting og tang fra Biltema og Clas Ohlson, DVD-film, et fint bilde av dere to, Skjerf/votter, accecoires fra H&M, kinobilletter

*Juleøl hver lørdag kan jo være koselig?

*En kjærlighetskalender! Hver dag med en lapp med et par linjer om hva du elsker ved ham. (kan også være i tilleg til annen gave)

Personlige gaver

Ikke alt trenger å koste penger, greit å variere litt mellom det materielle og det du kan tilby han.

Gavekort av typen "jeg baker sjokoladekake når du vi"l, "ut på tur og ake i snøen", "jeg kan lære deg å spille gitar". Gavekort på massasje fra deg, bli med han på fisketur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke jobbe med eksamen :( har marinert kylling som står i ovnen. tenkte å ha ris, berne, salat og hvitløks skiver til. Har nemlig bakt brød også i dag. Å kloret ned hele badet :fnise: Altså alt annet enn å skrive eksamen :(

Jeg skal ta en graviditetstest på torsdag før jeg går til legen, litt dumt å be om utredning vist jeg er gravid. Egentlig burde jeg ha ventet med å teste til fredag eller lørdag men prøver på torsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag skal eksamen gjøres ferdig. Mangler forsiden, innholdslisten, avsluttningen og kilder. Så ikke så mye igjen, litt dille arbeid. Skal levere den i morgen etter lege timen. Så bærer det hjem til bygda :) Blir deilig å møte familien igjen :hoppe:

Sukkerstoppen går ganske bra, men føler jeg får et litt større matbehov liksom :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Åååh så deilig å høre det med svigerinnen din :hoppe:

Prøver du å ikke spise snop og sukkerier? For det vil jeg og! Men klarer det ikke. Ikke litt engang :cry3: Vis jeg ikke får noe godt, så blir jeg helt gaaal i kroppen. Akkurat som jeg får abstinenser, kan begynne å små svette, skjelve også blir jeg driiiiiiit sur :sur: Hehe

Noen gode tips for det da?

Er bra du overførte julekalender tipsene på siden din. Hvordan klarer du det? Å få det andre skriver i sånn blå boks? Ser at mange gjør det, pr innlegg, at de svarer på flere ting å en gang. Vis du skjønner?

Jeg klarer bare få sånn blå boks (svare på et innlegg) engang pr innlegg. Men ser ofte at mange svarer på mange på en gang. Herregud, jeg forvirrer meg selv med dette :fnise::sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så vanskelig, du trykker på siter under de du vil svare på og så tilslutt trykker du på svar nederst på siden får du alle opp i et innlegg!

Ja jeg har sukkerstopp i november, får også slike abstinenser som deg den første uka, men så kommer det seg litt. Tipset er å spise dia produkter drikke massssse vann og spise regelmessig med mat. Og for å ikke glemme det viktigste frukt, smaker godt er snacks og det er fruktsukker i det så det demper lysten litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest TittTitt
Det er ikke så vanskelig, du trykker på siter under de du vil svare på og så tilslutt trykker du på svar nederst på siden får du alle opp i et innlegg!

Ja jeg har sukkerstopp i november, får også slike abstinenser som deg den første uka, men så kommer det seg litt. Tipset er å spise dia produkter drikke massssse vann og spise regelmessig med mat. Og for å ikke glemme det viktigste frukt, smaker godt er snacks og det er fruktsukker i det så det demper lysten litt :)

No har jeg trykket på siter på det forrige du ksrvem og denne, så no skal vi se om jeg får det til :fnise:

Og det gjorde jeg ikke!

Endret av TittTitt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

No har jeg trykket på siter på det forrige du ksrvem og denne, så no skal vi se om jeg får det til :fnise:

Og det gjorde jeg ikke!

Trykker du på rett "svar" knapp? den på siden av hurtig svar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Hmm? Jeg ser ingen hurtig svar..? Jeg trykket på siter, på de jeg ville svare på, også svar på den nederste innelgget.. Jeg er så dårlig på å lære nye ting :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...