Lissi Skrevet 13. oktober 2008 #161 Del Skrevet 13. oktober 2008 Takk for støtte, Caya, Supramundane og andungen! Det har vært en fin og spennende helg. Jeg tok en test i går som var svakt positiv. Altså, testlinjen var mye svakere enn kontrollinjen, men det var en tydelig strek. Så tok jeg en ny test i dag morges, og på den var litt sterkere (litt vanskelig å sammenligne streker, for det var to forskjellige typer tester). Så det kan se ut som jeg er gravid! Jeg er ikke hundre prosent sikker enda, ettersom det var ganske svake streker, men det er uansett det første positive resultatet jeg har fått på en graviditetstest, og det er fantastisk! Skal ta en test til i morgen (jeg er visst blitt testoman), og så er det blodprøve på onsdag. Da får vi vite det sikkert. Frem til da teller jeg timer og krysser fingrene! Strålende nyheter, jeg visste det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edea Skrevet 13. oktober 2008 #162 Del Skrevet 13. oktober 2008 Åååååh, så kult!!! (hvis det går an å si det i en situasjon som denne...) Jeg er kjempeoptimist, og mener som andre sier her at strek er strek!!! Gleder meg til å lese endelig bekreftelse. Lykke til videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #163 Del Skrevet 13. oktober 2008 Oi oi oi!!!! Det var jammen fantastiske nyheter! Vet det ikke er hogget i stein enda, men det er jo langt bedre enn å teste nå og få en negativ test! Herlighet Harlekin, så fantastisk det hadde vært !!! Tusen takk, Supramundane. Nei, det er ikke hogget i stein, men det begynner å se ganske lyst ut. Det hadde vært fantastisk, ja! Strek er strek, som man sier i prøve-kretser! Jeg fikk også svak strek da jeg testa positivt. Håper håper håper og tror du er gravid nå! Hei, Imli. Ja, jeg har hørt det med en strek er en strek. Samtidig vet jeg jo at det går an å få falskt positiv av enkelte årsaker: Bivirkninger av eggløsningssprøyten (men det er for sent for det nå), kjemisk graviditet (men sannsynligvis er det ikke det, ettersom jeg hadde positiv test to dager på rad, og streken ikke ble svakere), pluss andre ting. Men jeg tror egentlig jeg er gravid! Dette var gode nyheter! Håper virkelig du har blitt gravid! Takk Caya - det håper jeg også! Strålende nyheter, jeg visste det Du er visst synsk, du, Lissi! Du sa visst noe om minst tvillinger? Hjelpe meg ... Åååååh, så kult!!! (hvis det går an å si det i en situasjon som denne...) Jeg er kjempeoptimist, og mener som andre sier her at strek er strek!!! Gleder meg til å lese endelig bekreftelse. Lykke til videre! Man kan alltid si at noe er kult Jeg synes det er kjempekult, jeg. Takk for optimismen din! Jeg trodde jeg fikk mensen i dag på jobb (fant en bitteliten brunaktig flekk), og holdt på å få hjerteatakk! Men det var falsk alarm, takk for det. Jeg har endel ubestemmelige "ondter" i nedre mageregion som gjør meg litt urolig, men det er ikke menssmerter egentlig. Mer ømhet i magen og småsmerter av og til. Lurer på om dette er normalt? Jeg vet ikke det døyt om å være gravid. Derimot vet jeg temmelig mye om prøving! Dersom dette går bra, så gleder jeg meg til å fortelle det til familien. Jeg har virkelig vært plaget av å ikke kunne fortelle hva vi driver på meg, og dikte opp små (og et par store) hvite løgner hele tiden. Den tiden skal være slutt nå snart, ellers blir jeg tullerusk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 13. oktober 2008 #164 Del Skrevet 13. oktober 2008 Åh, jeg gleder meg sånn til onsdag og blodprøve! Det blir jo som det blir uansett, og jeg tror det alltid er best å vite. Men strek er jo strek! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #165 Del Skrevet 13. oktober 2008 Heretter er valgspråket mitt: En strek er en strek! Tror jeg skal få trykket det på T-skjorter også ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest andungen Skrevet 13. oktober 2008 #166 Del Skrevet 13. oktober 2008 Nå ble jeg glad!!!! Så moro En strek er absolutt en strek! Kjempespennende med blodprøve på onsdagen, følger spent med her! Kan tenke meg det skal bli godt å eventuelt få fortalt det til familien, både for å slippe små løgner og for å dele den store nyheten. Så moro! Fortsetter rugedansen og sender masse positive tanker! Masse gode ruge- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #167 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg måtte brenne av den siste testen jeg hadde liggende, en CB Digital. Den viste GRAVID! Kan dette være sant, da? Blir spennende med blodprøven i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest andungen Skrevet 14. oktober 2008 #168 Del Skrevet 14. oktober 2008 Så gøy!!!! Sitter her og smiler bredt på dine vegne! Og gleder meg skikkelig til i morra jeg også, får høre hvordan det går på kontrollen! Tenk om det er skikkelig full klaff ved første forsøk! En skikkelig god og masse lykkeønsker for morgendagen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 14. oktober 2008 #169 Del Skrevet 14. oktober 2008 Herreguuuuuuuuuuuuuuuuuuuud! Da hadde jeg hoppet av glede!!!!! Blir vannvittig spennende i morgen, Harlekin! Jeg ser ingen grunn til at ikke akkurat dere skal være blant de heldige som får treff på første forsøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 14. oktober 2008 #170 Del Skrevet 14. oktober 2008 Dette er nok sant ja! Blir spennende med blodprøven, men den kommer nok ikke til å fortelle deg noe du ikke allerede vet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissi Skrevet 14. oktober 2008 #171 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg måtte brenne av den siste testen jeg hadde liggende, en CB Digital. Den viste GRAVID! Kan dette være sant, da? Blir spennende med blodprøven i morgen. Har antydning til synskhet ja.. så da får vi bare se hvor mange det er En strek er en strek. (får vi se om den kommer til meg om noen uker;)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caya Skrevet 14. oktober 2008 #172 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jippi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 14. oktober 2008 #173 Del Skrevet 14. oktober 2008 Gratulerer Harlekin.. Nå kommer jeg til å smile resten av dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #174 Del Skrevet 14. oktober 2008 Tusen takk for gratulasjoner, jenter Dette føles bare helt sprøtt, samtidig som jeg ikke føler meg noe særlig annerledes i det hele tatt Det kjennes uvirkelig ut, som om det er en drøm. Men det er det jo ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #175 Del Skrevet 14. oktober 2008 Har antydning til synskhet ja.. så da får vi bare se hvor mange det er En strek er en strek. (får vi se om den kommer til meg om noen uker;)) Om noen uker?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 14. oktober 2008 #176 Del Skrevet 14. oktober 2008 næææææææ... men... jøsses Harlekin !!!! :strix: :strix: DU ER GRAVID !!!!!!!!!! :strix: :strix: GRATULERER !!!!!!!! :hug: Masse klemmer fra Fru Ann !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #177 Del Skrevet 14. oktober 2008 Tusen, tusen takk, Ann! Jeg er veldig glad, men også litt "utaformæsjæl". Det føles på en måte ikke virkelig. Jeg håper du kommer etter med fryseeggene dine. Når skal dere ha fryseforsøk, blir det i november? Mannen har allerede fortalt det til kameraten sin, han er virkelig løsmunnet! Fortelle det før blodprøven, til og med ... Mannfolk altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 14. oktober 2008 #178 Del Skrevet 14. oktober 2008 Ja, mannfolk. Men herregud! Jeg danser inni meg! Og spammer deg litt, fordi du er gravid! Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #179 Del Skrevet 14. oktober 2008 Den typen spam er bare kjempekoselig, Supramundane! Jeg danser litt inni meg jeg også, men prøver å være rolig frem til blodprøven og en tid fremover. Men det er vanskelig altså! Det gikk greit på jobb i dag, for jeg fikk noen litt vriene jobber som gjorde at jeg ikke kunne tenke på andre ting. Men hver gang jeg kommer på det blir jeg litt så Tenk om jeg blir en sånn selvopptatt gravid som bare snakker om ondtene sine? Da må dere stoppe meg altså :slår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest andungen Skrevet 14. oktober 2008 #180 Del Skrevet 14. oktober 2008 Stoppe deg? Vi heier og heier vi, uansett! Hihihi! Superspent på morgendagen, håper det går kjempebra! Tøft gjort av typen å fortelle det allerede ja, vi har jo så vidt gått over fra å telle timer til dager :dåne: Hihi! Moro detta er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå