Gå til innhold

Bjellene og narren

Harlekin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er bare sporadisk innom og oppdaterer meg litt.

Høres jo ut som at det går bra med deg og mageboeren, til tross for hysteriske episoder. Tror det er helt normalt å ha det sånn innimellom når man er gravid. Selv oppfatter jeg meg selv til vanlig som rolig og avbalansert, men nå som gravid går jeg og kjenner på alle små plager/ondter og forventer en SA eller MA når som helst. Er blitt den o' store pessimisten av dette.. :klaske:

Hyggelig å få en ekstra UL ut av det hele, da. Skulle noen ganger ønske det gikk an å ha live overføring fra magehulen...

:fnise:

Masse lykke til videre, Harlekin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som alt står bra til her inne hos deg !! :)

Det var bra at du ble beroliget av legen :jepp: Så blir det jo kjempespennende når du skal på ordinær UL da !!! Det er ikke lenge til nå ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edea: Er du gravid?? Gratulerer så mye! Når skjedde det? Tydeligvis noe jeg har gått glipp av, men jeg har jo ikke vært så mye på KG i det siste ...

Det er godt å høre at dere ikke synes jeg er fullstendig pling i bollen :slår: Enkelte damer på legevakten synes visst det ... men det får vi glemme nå! Jeg fikk jo se barnet på UL (enda jeg ikke ba om det, det var legen som synes at jeg skulle beroliges :fnise: ), og det var jo flott. Gleder meg til ordinær UL, den er neste uke. Jeg synes jeg det var kjempelenge å vente, men jammen har tiden gått fort! Jeg er snart 4,5 måneder på vei, nesten halvveis! Nå må vi jammen begynne å gjøre noe snart: Ordne med permisjonen, skaffe babyklær og utstyr, sikre leiligheten (ungen begynner vel ikke å vandre rundt sånn fra dag en, men ...), høre med sykehuset om fødeplass, sjekke om vi skal gå på diverse "svangerskapskurs", pusse opp rommet som skal bli barnerom ... phu. Jeg blir helt matt bare av å tenke på det! :dåne:

Endret av Harlekin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Arhirwen

Hei hei!

Trodde vitterligen jeg hadde lagt igjen en hilsen her jeg, men den gang ei! :overrasket:

Det hele endte med at jeg "slukte" de første sidene i dagboken din (ville bare være sikker på at jeg fikk med meg hele historien), og det ble jo bare så spennende da det begynte å nærme seg testingen! Så jeg holdt på å legge inn et "Åh, gratulerer med graviditet" og sånt... :fnise: Tror pre-ammetåke kom over meg et sekund!

Tiden går forferdelig fort ja! Det var dette med å nyte svangerskapet..hehe.. Tør du å kjøpe inn mye utstyr, klær osv nå? Jeg er så usikker på når jeg vil/skal begynne! På en måte vil jeg begynne i morgen, men på en annen måte tør jeg det ikke - og vil vente til 7 - 8 mnd eller noe!

Ha en fortreffelig natt! Nå er jeg så skeiv og trøtt at jeg sovner før hodet treffer puta! Forelesning 08.30 i morgen! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen, Arhirwen!

Spennende ja! Det er akkurat som med Apollo 13, hvis du har sett den filmen: Det er altså så ulidelig spennende om astronautene kommer seg trygt hjem igjen, selv om man vet resultatet på forhånd (det er jo en sann historie) :fnise:

Jeg vil begynne å skaffe litt utstyr om ikke så altfor lenge, kanskje om en måneds tid eller noe. Så blir det ikke så mye stress mot slutten! Stress er jeg nemlig alergisk mot ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at jeg synes det er utrolig fint og spennende å få høre om denne prosessen fra start til slutt Harlekin :) Jeg prøver å forestille meg hvordan det er å være der du er nå og jeg må det virker som en utrolig spennende (og litt absurd?) situasjon å være i. Gleder meg til å høre hvordan det er å bli mamma!

Må innrømme at jeg får litt babyfeber selv :sjenert:

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arhirwen

Hmm..du sier noe der når det gjelder stress.. Er egentlig av samme oppfatning! Tror det kanskje heller er det at jeg ikke tør. :) Men det kommer nok en tid der det faller seg mer naturlig - føler meg for lite gravid (:fnise:) til å ut å shoppe nå, er bedre når det synes litt mer! Hehe..

Ha en hææææ'lig helg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen

Bare innom for å se hvordan det går med deg, Harlekin!

Blir spennnende med UL til uka! Gleder meg til å høre hvordan det har gått :) Kanskje dere får vite kjønnet? Vil dere vite det på forhånd forresten?

Sender noen snille tanker avsted!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Harlekin!

Håper du har det bra! Blir spennende med UL nå snart ja, kan nesten ikke tenke meg hvor gøy det må være og se den lille sånn!

Lykke til, kanskje får dere som svanungen sier vite kjønnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare oppdatere dagboken min litt: Alt så bra ut på UL! Jeg har ikke kjent noe spark eller bevegelse, så jeg var litt nervøs på fornånd, men det hadde jeg visst ingen grunn til. Der inne var det bevegelse og liv så det holdt! Alle mål og sånt så bra ut. Mannen og jeg er veldig glade og lettet nå. Nå kan vi i hvert fall tro på det!

Og en ting til: Det ser ut til (med stor sannsynlighet) at det blir en :babyjente:

:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Arhirwen

Så spennende og morro!!! :):hoppe:

Kjenner jeg er en smule misunnelig nå! Er jo enda en måned igjen til jeg skal på UL!

Også jente da! :D Kommer det til å bli mye rosa fremover eller? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeei, tror ikke det blir så mye rosa. Jeg synes det blir litt for søtt! Men kanskje ett eller to plagg, vi får se ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy! Det må føles godt å vite at alt er som det skal :smilorange: Har dere begynt å fundere på navn enda? Jeg sitter noen ganger å funderer på det selv, og jeg er ikke i nærheten av gravid engang :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå, nommen.... En jente! :strix:

Jeg funderer også massssse på navn! Jeg har en lang liste med oppsparte navn til "en gang". :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caya og Supramundane: Navnet er vel nesten omtrent bestemt. Det er mannens favorittjentenavn, som han har snakket om siden jeg traff ham (ikke hele tiden, da, han er ikke ensporet! :ler: ). Jeg synes det er fint selv også, men det er nok ikke det jeg hadde valgt om jeg hadde fått velge helt selv. Men jeg skal prøve å venne meg til tanken en tid fremover, og går det absolutt ikke, får jeg heller si ifra. Så kan jeg ha førsterett på navn på neste baby! Ja, hvis det blir en da ... Hvis ikke får jeg velge navn på katten som vi skal ha en gang i fremtiden, når vi bygger hus. Vi kan ikke ha katt nå, for vi bor i leilighet i 2. etasje, og mannen er ganske allergisk. Men det blir bedre når vi bor et sted der katten kan gå mye ute også-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...