Gå til innhold

Treff i Oslo


Gjest kaffedama

Anbefalte innlegg

Enig! Møkkasnø! Og bare en advarsel - jeg gidder IKKE måke hele oppkjørselen før dere kommer :fnise:. Så det er bare å kjøre oppå snøen helt inn til huset, så skal jeg prøve å måke en sti til døren :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå synes jeg vi var veldig uheldige med været! Og at både smilefjes og jeg måtte avlyse. Håper det ikke blir lenge til nytt treff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kaffedama
Nå synes jeg vi var veldig uheldige med været! Og at både smilefjes og jeg måtte avlyse. Håper det ikke blir lenge til nytt treff :)

:Nikke:

Vi har avtalt nytt treff neste torsdag! ;) Jeg fikk ikke med meg tid og sted, mulig det blei bestemt etter jeg dro. Håper alle kan være med da og at vi er heldigere med været!

(Det ser fint ut på værmeldingen for neste uke! :):sol:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kaffedama

Jeg glemte å si takk for i dag til dere som var der, og at det var kjedelig med dere to som ikke fikk til å komme! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for i dag ja, men det var utrooolig dårlig gjort å ikke spise opp sjokoladen før dere dro :fnise:. Så nå sitter jeg her da, og må ta på meg ansvaret med å spise opp restene. Huff og huff.

Blir med i neste uke jeg :hoppe:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kaffedama
Takk for i dag ja, men det var utrooolig dårlig gjort å ikke spise opp sjokoladen før dere dro :fnise:. Så nå sitter jeg her da, og må ta på meg ansvaret med å spise opp restene. Huff og huff.

:fnise:

Og kaffedama: hvordan smakte kaffen? :fnise:

Den var god! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for et fint treff, og takk for bra servering Lille katt. Det var hyggelig å treffe dere igjen, og treffe de små!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte forresten å takke for at dere passet lillejenta mens jeg hentet storejenta i barnehagen! Veldig flott!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kaffedama
Jeg kan dessverre ikke neste tordsag, da skal vi på 6-ukers-kontroll kl. 14.

:(

Finne en annen dag? Det hørtes ut som om det var endel seksukerskontroller på gang den uka, er det noen som har tidlig kontroll og kan ha treff etterpå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:(

Finne en annen dag? Det hørtes ut som om det var endel seksukerskontroller på gang den uka, er det noen som har tidlig kontroll og kan ha treff etterpå?

Når skal dere andre ha kontroller da?

Jaaa - aimee må være med!

Jaaa! Dumt å miste to treff på rad, for da kommer jeg til å henge etter i "bli-kjent-kurven" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er opptatt tirsdag og onsdag, ikke i morgen og fredag.

Jeg har time 11.15 (onsdag) og 13.15 (tirsdag) så det er rimelig midt på dagen.

:)

Endret av iingvild
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kanskje fredag funker? Hvis ingen er på vei ut døra på påskeferie da?!

Ja, søren - påske! Det er neste uke allerede, gitt. Nei da må jeg dessverre være mer vanskelig å si at jeg ikke kan bli med på treff før i uke 16 (14-17 april).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan vi jo vente til over påske så ikke aimee blir helt utafor. ;) Hvis det er greit for dere andre, da! Her er nemlig i morgen og onsdag vanskelig den kommende uka, med kontroller/avtaler kl 13 begge dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi avtale dag etter påske da? Jeg har mulighet tirsdag og onsdag uka etter påskeuka.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi avtale dag etter påske da? Jeg har mulighet tirsdag og onsdag uka etter påskeuka.

:)

Å... jeg kan ikke noen av de dagene. Bare torsdag og fredag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...