Gå til innhold

Treff i Oslo


Gjest kaffedama

Anbefalte innlegg

Da inviterer jeg til terminklubbtreff fredag 27. mars klokken ca. 12. Buss-/bil-/veibeskrivelse kan vi ta på PM etterhvert :).

Håper alle kan og/eller orker, gleder meg til å se dere og de små (og store) nurkene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann! Håper dere fremdeles har lyst og mulighet til å ha treff på fredag. Velkommen til meg ca. klokken 12!

Ammedamer er alltid sultne, så jeg ordner lunsj :). Det blir neppe hjemmebakt, da, men jeg håper det går bra.... Jeg legger listen lavt... (vi snakker Hatting, Torovafler og lignende :ler: ). Skal prøve å ordne noen sunne innslag også. Vi drikker ikke kaffe hos oss, så her kan jeg ikke garantere et vellykket resultat :ler:.

Men husrom og hjerterom kan jeg tilby, og jeg gleder meg til å se dere med miraklene på utsiden av magene!

Sender PM med adresse og veibeskrivelse senere i dag :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kaffedama
Vi drikker ikke kaffe hos oss, så her kan jeg ikke garantere et vellykket resultat :ler:.

Skal jeg ta med kaffen sjøl, mener du? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, der var jeg visst litt uklar. Neida, jeg lager gjerne kaffe, men mulig jeg trenger litt hjelp :fnise:. Og kaffen vi har i skapet er nok ikke superfersk. Dermed kan jeg ikke love et perfekt resultat (og jeg vet at enkelte i terminklubben er over gjennomsnittlig glad i kaffe ;) ), men jeg håper ikke det gjør noe.

Egentlig var det bare de tåpelige vertinnekompleksene mine som talte, både ovenfor her og i mitt forrige innlegg. :sjenert:

Jeg begynner like gjerne på nytt:

Velkommen til meg på fredag! Jeg ordner lunsj, kaffe/te og annen drikke, samt litt sunt og usunt snacks :). Dere trenger ikke ta med noe :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg! :)

Håper bare jeg finner fram! ;) Men det skal nok gå, ellers får dere sende ut letemannskaper for å spore meg opp!

:blomst: til deg som ordner med dette lille katt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kaffedama
Velkommen til meg på fredag! Jeg ordner lunsj, kaffe/te og annen drikke, samt litt sunt og usunt snacks :). Dere trenger ikke ta med noe :).

:) Jeg trenger ikke veibeskrivelse! ;)

:kyss2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kaffedama
Som kaffedranker er jeg vant til å drikke alt fra skikkelig cowboykaffe til skvip - det går ned :ler:

:Nikke:

Men hvis du bare hadde hatt pulverkaffe katta, da hadde jeg kanskje insistert på å ta med kaffe selv. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være ærlig så kan jeg så lite om kaffe at jeg ikke vet helt hva pulverkaffe er. Er det sånn instant-greie som man heller i en kopp og rører? Det har vi ikke. Vi har kokekaffe (ikke rykende fersk) og Moccamaster :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kaffedama
For å være ærlig så kan jeg så lite om kaffe at jeg ikke vet helt hva pulverkaffe er. Er det sånn instant-greie som man heller i en kopp og rører? Det har vi ikke. Vi har kokekaffe (ikke rykende fersk) og Moccamaster :).

:ler: Dette høres bra ut. Pulverkaffe er sånn instant-greie ja. Men verden går framover, så det har faktisk kommet noen ålreite varianter av sånt også. Så jeg skal ikke rakke ned på alt som er "helle oppi kopp og helle vann over"-varianter av kaffe.

Gleder meg til i morgen! :hoppe::duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Dette høres bra ut. Pulverkaffe er sånn instant-greie ja. Men verden går framover, så det har faktisk kommet noen ålreite varianter av sånt også. Så jeg skal ikke rakke ned på alt som er "helle oppi kopp og helle vann over"-varianter av kaffe.

Gleder meg til i morgen! :hoppe::duskedame:

Jeg også gleder meg! :hoppe: Håper kreftene strekker til... :sjenert:

Og når det gjelder pulverkaffe, er faktisk den espressovarianten til nescafé ganske ok. Den tyr jeg til ofte når jeg er den eneste i huset som skal ha kaffe og jeg ikke orker å styre med presskanne eller espressokoker.

Men så er jeg også en uhelbredelig kaffedranker som egentlig drikker det meste bare det er svart og inneholder koffein... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg jeg også! :hoppe: Det blir kjempekoselig å se alle igjen, og ikke minst å hilse på knøttene! Innså dog nettopp at mannen har bilen i morgen, så da må jeg prøve meg på bussen... Det er busser med trapp bak, er det ikke? Tror kanskje jeg skal ta E i sjalet fremfor i vogna, i tilfelle. ;)

Og lille katt - det er kjempeallright av deg å invitere oss alle hjem, altså! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Busser med trapp bak? Neida, jeg bor ikke SÅ langt ute på landet :fnise:. Vanlige busser med plass til rullestoler og barnevogner på midten :).

Sikkert praktisk med sjalet uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:) Gleder meg. Håper bare jeg klarer å ha meg selv og lille ii klar til rett tid. Stemmer at den bussen stopper rett borti her. Praktisk å slippe bytting av buss!

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Gleder meg. Håper bare jeg klarer å ha meg selv og lille ii klar til rett tid. Stemmer at den bussen stopper rett borti her. Praktisk å slippe bytting av buss!

God natt!

Signerer den! :ler:

Hmm, er grønnbussene forskjellige på hver sin side av byen, da? :klø: Anyhow, jeg tar banen, jeg! :fnise: Det er enklest, fant jeg ut, så går jeg heller litt når jeg kommer frem. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer den! :ler:

Hmm, er grønnbussene forskjellige på hver sin side av byen, da? :klø: Anyhow, jeg tar banen, jeg! :fnise: Det er enklest, fant jeg ut, så går jeg heller litt når jeg kommer frem. :)

I dette været hadde jeg ikke tatt t-banen, det tar ca. 20-25 minutter å gå. Bussen stopper 3 min unna. Eller allier deg med aimee, som kjører :).

På denne siden av byen har vi fancy grønnbusser :ler:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, fancy grønnbusser, altså! :fnise:

Mannens møte ble avlyst pga været, så han kjører oss (jeg hater å kjøre på sånt føre som det er i dag). Hurra for snille mannen!

(Men hva pokker var vitsen med mer snø nå, da? :kjempesinna:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...