Gå til innhold

Treff i Oslo


Gjest kaffedama

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Altså:

Treff torsdag 29. januar kl 11.

Hvor?

Mekka helt nederst på Løkka har såvidt jeg husker litt flere myke sitteplasser, men der kan vi risikere å treffe 46 barnevogner! :ler:;) Ellers liker jeg meg på Dus i Akersgata, det pleier å være fullt der men går kanskje an å bestille bord?

Har ikke vært på verken Mekka eller Dus før, så begge høres bra ut. Er det fullt på Dus på en torsdag kl. 11 altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kaffedama
Har ikke vært på verken Mekka eller Dus før, så begge høres bra ut. Er det fullt på Dus på en torsdag kl. 11 altså?

De åpner visst 11, så da er det nok greit å få bord da. ;) Jeg kan stå klar i kø utafor jeg. ;) Men jeg sitter og prøver å huske hvordan det er der, de stedene det er myke stoler er de kanskje uten ryggstøtte?

Mekka er barnevognsmekka, så dit kan vi gå når babyene er ute. Dus er ikke så barnevognvennlig. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jordmortime på torsdag, så jeg satser på å treffe dere igjen med ei søt lita jente i vogna! :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kaffedama

iingvild, itla og aimee: Håper dere kommer! Jeg er i alle fall klar for treff.

lille katt ser vel ut til å være litt indisponert på det tidspunktet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lille katt ser vel ut til å være litt indisponert på det tidspunktet. :)

Ja, la oss håpe det! *krysser fingrene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om jeg får vært med denne gangen. Har en venninne jeg ikke har sett på veldig lenge som har så lyst til å se magen.. Men jeg har ikke avtalt noe tidspunkt med henne ennå, vet mer i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kaffedama

Dus i Akersgata i morgen torsdag 29. kl 11.

Hvem kommer?

Jeg gidder ikke drasse meg ned til byen hvis jeg blir sittende der alene! ;)

Håper noen blir med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, denne gangen kan jeg ikke bli med. Må nesten prioritere lunsj med en venninne jeg ikke har sett på evigheter.

Men neste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt usikker nå, er litt trøtt og deppa i dag, og hvis jeg er sånn i morgen også kjenner jeg meg selv godt nok til å vite at jeg ikke kommer meg avgårde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle ønske jeg kunne si jeg var klar for å bli med...men med så lite søvn og en baby som gjerne vil henge i puppen hele tiden, blir nok i morgen litt for tidlig for meg å gå på treff... :(

Hadde vært koselig å se dere igjen snart, med eller uten babyer! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kaffedama

Smilefjes: Skjønner godt at det er litt tidlig, vi tar det seinere! :)

Aimee: Kos deg med venninna.

Iingvild og jeg har altså flytta treffet til et sted nærmere der vi bor... Så dere finner oss ikke på Dus i morra. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest kaffedama

Hallais folkens, nå når mennene våre begynner å jobbe igjen er det vel snart på tide med et nytt treff?

Skal vi møtes et sted i byen eller skal vi trekke hjem til noen? Dere er hjertlig velkommen hit, jeg bor altså litt i provinsen, men det er muligheter både med bil og offentlig transport. :)

Når er dere klare? Slutten av neste uke?

Hilsen ivrigdama (som ikke er sikker på hvordan hun skal komme seg ut av huset selv engang :ler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er med! Håper de andre nyforløste også begynner å bli klar?

Bytreff går bra for min del, og treff hos kaffedama passer meg utmerket siden jeg også bor her ute i provinsen :). Jeg føler meg dessverre ikke klar for å ta imot besøk - det tror jeg blir for stress for meg (jeg er ikke den fødte vertinne...).

Med andre ord - begge deler går bra! Og hvis du kaffedama sliter med å komme deg ut, hadde det jo vært bra å ha det hos deg. Hvis ikke kan jeg godt prøve å hjelpe deg ut :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med. Er igrunn klar for både kaffedamebesøk og bytur...men så bor jo jeg i provinsen jeg også, om enn en litt annen provins...

Tar gjerne imot besøk her også, men forstår deg meget godt, kaffedama om du vil slippe å dra ut :)

Neste uke er åpen for meg. Skal på 6-ukers kontroll med veslemor på torsdag, men det er kl 10:30, så uansett tid for treff etterpå om det blir den dagen. Kan ikke dere mest nybakte bestemme hva og hvor som passer best for dere, da?

Gleder meg til å se alle! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviler på at jeg kommer meg så veldig langt den neste uka. Må ta noen små trilleturer her før jeg drar noe lengre avgårde.

Men jeg henger meg på etter hvert! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviler på at jeg kommer meg så veldig langt den neste uka. Må ta noen små trilleturer her før jeg drar noe lengre avgårde.

Men jeg henger meg på etter hvert! :)

Jeg er litt der jeg også - føler at jeg må komme meg litt mer inn i alt før jeg prøver meg på kaféturer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...