Gjest kaffedama Skrevet 5. september 2008 #1 Del Skrevet 5. september 2008 Haha, jeg prøvde meg på treff i tråden med de som fikk barn i år. Noen som bor i Oslo eller nærheten som har termin tidlig 2009 som ønsker å treffe andre? Vi lagde KG-treff forrige gang jeg fikk barn og det var svært vellykka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 9. september 2008 #2 Del Skrevet 9. september 2008 Jeg er gjerne med! Bor i Oslo Nord/øst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 17. september 2008 #3 Del Skrevet 17. september 2008 Kanskje. Bor sentralt i byen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 13. november 2008 #4 Del Skrevet 13. november 2008 Jeg er også oslo-mamma Dvs, jeg bor rett utenfor, men jeg anser meg selv for å være ganske mobil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 3. desember 2008 #5 Del Skrevet 3. desember 2008 Skal vi avtale et treff eller folkens? Kanskje tilmed før jul? Jobber dere fullt eller kan vi spise lunsj en dag? Jeg har fri (50% sykemeldt) tirsdager og torsdager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 3. desember 2008 #6 Del Skrevet 3. desember 2008 Skal vi avtale et treff eller folkens? Kanskje tilmed før jul? Jobber dere fullt eller kan vi spise lunsj en dag? Jeg har fri (50% sykemeldt) tirsdager og torsdager. Jeg har litt varierte uker siden jeg er student og jobber som tilkallingsvikar, men akkurat neste uke er både tirsdag og torsdag opptatt. Uka etter har jeg ikke oversikt over enda... Ellers burde jo sikkert januar gå greit for de fleste, når permisjonene starter og sånt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 3. desember 2008 #7 Del Skrevet 3. desember 2008 Hei Jeg er nok ganske fleksibel pga fleksibel jobb i utgangspunktet pluss 30% sykmelding (som jeg fordeler litt som det passer), men vi kan jo se an når andre kan? Det kan jo være en fin måte og korte ned ventetiden i januar også, når flere av oss etterhvert har gått ut i permisjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 4. desember 2008 #8 Del Skrevet 4. desember 2008 Iingvild, hva sier du? Det er vel strengt tatt nok å gjøre før jul for de fleste av oss, så kanskje januar er lurest? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 4. desember 2008 #9 Del Skrevet 4. desember 2008 Greit for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 2. januar 2009 #10 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Jeg foreslår treff onsdag 14. januar kl 11. Spise lunsj et sted i Oslo sentrum? Hvem blir med? Endret 2. januar 2009 av kaffedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 2. januar 2009 #11 Del Skrevet 2. januar 2009 14. januar, kanskje? Jeg er med såfremt jeg ligger greit an med mappeeksamen som skal inn den 16. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 2. januar 2009 #12 Del Skrevet 2. januar 2009 Det passer ihvertfall for meg, så får vi se om jeg tør å mote meg opp . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 2. januar 2009 #13 Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg blir med jeg, så sant jeg orker ta turen til byen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 2. januar 2009 #14 Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg er litt nysgjerrig på hvor iingvild og kaffedama bor jeg? Hvilken bydel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 2. januar 2009 #15 Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg bor i Bjerke bydel. Du da? (send gjerne pm om du ikke vil skrive det). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 2. januar 2009 #16 Del Skrevet 2. januar 2009 Stovner. Da kan det hende jeg tør treffe deg, ihvertfall . Kjenner ingen i Bjerke . Har visst en litt sjenert-greie her i forhold til å møte folk IRL. Kaffedama da...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 3. januar 2009 #17 Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg bor på Grünerløkka og både dato, sentrum og lunsj passer for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 3. januar 2009 #18 Del Skrevet 3. januar 2009 lille katt: Jeg bor på grensa mellom bydel Alna og Stovner. Send meg en PM så får du vite nærmere hvor og evt litt mer om meg. Da er vi kaffedama itla (hvis i rute med eksamen) iingvild (hvis orker turen til byen) lille katt (hvis tør) aimee Vi hadde KG-treff sist gang jeg var gravid, og det var veldig vellykka altså! Det er mange bra folk her inne! Flere som vil være med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 4. januar 2009 #19 Del Skrevet 4. januar 2009 Nå har jeg funnet ut at jeg vet hvem Kaffedama er IRL , så nå tør jeg å bli med på treff. Hun er ihvertfall ikke skummel . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 4. januar 2009 #20 Del Skrevet 4. januar 2009 Nå har jeg funnet ut at jeg vet hvem Kaffedama er IRL , så nå tør jeg å bli med på treff. Hun er ihvertfall ikke skummel . Godt å høre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå