Gå til innhold

Treff i Oslo


Gjest kaffedama

Anbefalte innlegg

Det er kjempekoselig med nytt treff!

Men jeg må ærlig innrømme at jeg synes det er litt skummelt å bare gå rundt i nærmiljøet :sjenert: Som nybakt førsegangsmamma er det mye nytt som skal inn, vi har absolutt ingen rutiner, så det er umulig å si når han skal sove og ha mat.. Sånn sett er jeg ikke klar for treff ennå.

Jeg regner med (og håper) at det blir flere treminklubber framover, så når selvtilliten er bedre og småtten er større - er jeg med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kaffedama

iingvild, itla og aimee: Lykke til med å komme inn i rutinene! :) Det er veldig skummelt første gangen, og så blir man kanskje vel laidback andre gangen. :ler:

Da tar vi andre et tobarnsmødretreff imens, og så får dere si fra når dere begynner å bli klare! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest kaffedama

Nå, er dere klare for treff jenter? Kanskje avtale en dato i uke 13? (Altså ikke førstkommende uke men den deretter?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er klar! Men passer godt med uke 13, for neste uke har vi fullt opp med UL av hoftene til E, barselgruppe på helsestasjonen, tannlegetime (til meg, Es tenner håper jeg ikke vi ser noe til på en stund! ;)) og venninnebesøk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også! Tenkte også å si at hvis noen ikke føler seg helt klar for kafetur, kan vi jo ta et hjemmetreff hos noen. Jeg bor jo litt uti provinsen, men har god plass til terminklubb-besøk :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fortsatt ikke vært ute med vogn alene, men kan jo få sjansen til det neste uke. :) Håper jeg har mulighet til å bli med. Jeg har ikke noen planer den uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg begynner å føle meg klar for treff!

Etter noen uker hjemme uten far, begynner jeg å føle meg tryggere på babylivet. Hjemme hos noen høres veldig bra ut, da er det lettere med både stelling og ikke minst slenge ut puppen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme hos noen høres veldig bra ut, da er det lettere med både stelling og ikke minst slenge ut puppen :ler:

Enig!

:) Stiller stue til disp, hvis ønskelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det kommer jo an på om dere andre gidder å flytte på dere :).

Men hva med tirsdag 24. mars, rundt kl. 12, hos meg? Lett adkomst med bil, 3 minutter fra bussholdeplass, god plass til barnevogner :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres bra ut, lille katt! Skal bare dobbeltsjekke at legesjekken på helsestasjonen er den 26. sånn som jeg tror. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det kommer jo an på om dere andre gidder å flytte på dere :).

Men hva med tirsdag 24. mars, rundt kl. 12, hos meg? Lett adkomst med bil, 3 minutter fra bussholdeplass, god plass til barnevogner :).

jeg kommer gjerne!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kaffedama
Tja, det kommer jo an på om dere andre gidder å flytte på dere :).

Men hva med tirsdag 24. mars, rundt kl. 12, hos meg? Lett adkomst med bil, 3 minutter fra bussholdeplass, god plass til barnevogner :).

Juhu, kort vei for meg! :fnise:

Gleder meg til å se dere alle mammaene og prinsessene og prinsene! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tirsdag 24 skal jeg på helsestasjonen og møte barselsgruppe for første gang. Det er klokka 10.30, men hvis vi orker kan vi komme på treff etter det. Men det er litt tidlig å love det nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdag 24 skal jeg på helsestasjonen og møte barselsgruppe for første gang. Det er klokka 10.30, men hvis vi orker kan vi komme på treff etter det. Men det er litt tidlig å love det nå ;)

Mandag 23. og fredag 27. passer også for min del. Hva sier dere andre? Vet av erfaring at det ikke er lett å ha mer enn én avtale pr. dag når man er nybakt mamma...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...