lille katt Skrevet 27. mars 2009 #121 Del Skrevet 27. mars 2009 Enig! Møkkasnø! Og bare en advarsel - jeg gidder IKKE måke hele oppkjørselen før dere kommer . Så det er bare å kjøre oppå snøen helt inn til huset, så skal jeg prøve å måke en sti til døren . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 27. mars 2009 #122 Del Skrevet 27. mars 2009 Nå synes jeg vi var veldig uheldige med været! Og at både smilefjes og jeg måtte avlyse. Håper det ikke blir lenge til nytt treff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 27. mars 2009 #123 Del Skrevet 27. mars 2009 Nå synes jeg vi var veldig uheldige med været! Og at både smilefjes og jeg måtte avlyse. Håper det ikke blir lenge til nytt treff Vi har avtalt nytt treff neste torsdag! Jeg fikk ikke med meg tid og sted, mulig det blei bestemt etter jeg dro. Håper alle kan være med da og at vi er heldigere med været! (Det ser fint ut på værmeldingen for neste uke! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 27. mars 2009 #124 Del Skrevet 27. mars 2009 Jeg glemte å si takk for i dag til dere som var der, og at det var kjedelig med dere to som ikke fikk til å komme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 27. mars 2009 #125 Del Skrevet 27. mars 2009 Takk for i dag ja, men det var utrooolig dårlig gjort å ikke spise opp sjokoladen før dere dro . Så nå sitter jeg her da, og må ta på meg ansvaret med å spise opp restene. Huff og huff. Blir med i neste uke jeg . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 27. mars 2009 #126 Del Skrevet 27. mars 2009 Det var forresten veldig hyggelig, glemte jeg å si! Og kaffedama: hvordan smakte kaffen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 27. mars 2009 #127 Del Skrevet 27. mars 2009 Takk for i dag ja, men det var utrooolig dårlig gjort å ikke spise opp sjokoladen før dere dro . Så nå sitter jeg her da, og må ta på meg ansvaret med å spise opp restene. Huff og huff. Og kaffedama: hvordan smakte kaffen? Den var god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 27. mars 2009 #128 Del Skrevet 27. mars 2009 Takk for et fint treff, og takk for bra servering Lille katt. Det var hyggelig å treffe dere igjen, og treffe de små! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 27. mars 2009 #129 Del Skrevet 27. mars 2009 Glemte forresten å takke for at dere passet lillejenta mens jeg hentet storejenta i barnehagen! Veldig flott! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 28. mars 2009 #130 Del Skrevet 28. mars 2009 Jeg kan dessverre ikke neste tordsag, da skal vi på 6-ukers-kontroll kl. 14. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 28. mars 2009 #131 Del Skrevet 28. mars 2009 Jeg kan dessverre ikke neste tordsag, da skal vi på 6-ukers-kontroll kl. 14. Finne en annen dag? Det hørtes ut som om det var endel seksukerskontroller på gang den uka, er det noen som har tidlig kontroll og kan ha treff etterpå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 28. mars 2009 #132 Del Skrevet 28. mars 2009 Finne en annen dag? Jaaa - aimee må være med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 29. mars 2009 #133 Del Skrevet 29. mars 2009 Finne en annen dag? Det hørtes ut som om det var endel seksukerskontroller på gang den uka, er det noen som har tidlig kontroll og kan ha treff etterpå? Når skal dere andre ha kontroller da? Jaaa - aimee må være med! Jaaa! Dumt å miste to treff på rad, for da kommer jeg til å henge etter i "bli-kjent-kurven" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 29. mars 2009 #134 Del Skrevet 29. mars 2009 iingvild var opptatt man og ons og itla tirs og ons, eller noe sånt! Jeg kan sms'e dem jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 29. mars 2009 #135 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Jeg er opptatt tirsdag og onsdag, ikke i morgen og fredag. Jeg har time 11.15 (onsdag) og 13.15 (tirsdag) så det er rimelig midt på dagen. Endret 29. mars 2009 av iingvild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 29. mars 2009 #136 Del Skrevet 29. mars 2009 Kanskje fredag funker? Hvis ingen er på vei ut døra på påskeferie da?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 29. mars 2009 #137 Del Skrevet 29. mars 2009 Kanskje fredag funker? Hvis ingen er på vei ut døra på påskeferie da?! Ja, søren - påske! Det er neste uke allerede, gitt. Nei da må jeg dessverre være mer vanskelig å si at jeg ikke kan bli med på treff før i uke 16 (14-17 april). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 29. mars 2009 #138 Del Skrevet 29. mars 2009 Da kan vi jo vente til over påske så ikke aimee blir helt utafor. Hvis det er greit for dere andre, da! Her er nemlig i morgen og onsdag vanskelig den kommende uka, med kontroller/avtaler kl 13 begge dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 2. april 2009 #139 Del Skrevet 2. april 2009 Skal vi avtale dag etter påske da? Jeg har mulighet tirsdag og onsdag uka etter påskeuka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 2. april 2009 #140 Del Skrevet 2. april 2009 Skal vi avtale dag etter påske da? Jeg har mulighet tirsdag og onsdag uka etter påskeuka. Å... jeg kan ikke noen av de dagene. Bare torsdag og fredag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå