Nique Skrevet 21. august 2010 Forfatter #561 Del Skrevet 21. august 2010 2 ny piercinger?! Hvor da??? *nysgjerrig* Så kult, hvor? Jeg skal ha en i hver brystvorte. Så mannen får nå se, men ikke røre, de neste 4-6 ukene Så en liten oppdatering, siden strikkeprosjektene mine nå er overlevert (nesten alle), så her er et bilde av dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 21. august 2010 #562 Del Skrevet 21. august 2010 Vesla leker faktisk veldig mye med ballen på bilde nr 2. Gleder meg til å ta i bruk kjolen og sokkene på bilde nr 1. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 21. august 2010 Forfatter #563 Del Skrevet 21. august 2010 Siden teksten ikke ble med, så får jeg ordne det her; Bilde 1; Kjole med tøffler/sko Bilde 2; Rangle, 12-kantet med 4 små bjeller inni Bilde 3; En liten bell-bottom bukse som passer til kjolen Bilde 4; Tunika med overlappende bryststykke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 21. august 2010 Forfatter #564 Del Skrevet 21. august 2010 Vesla leker faktisk veldig mye med ballen på bilde nr 2. Gleder meg til å ta i bruk kjolen og sokkene på bilde nr 1. De er fine de ranglene, og lette å lage Restegarn er fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 21. august 2010 #565 Del Skrevet 21. august 2010 (endret) Skal si du er modig som tør å ta piercing i brystvortene :dåne: Nydelige klær du har strikket! Endret 21. august 2010 av ~Milla~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 21. august 2010 Forfatter #566 Del Skrevet 21. august 2010 (endret) Skal si du er modig som tør å ta piercing i brystvortene :dåne: Nydelige klær du har strikket! Takker og bukker Da var det gjort, og skal innrømme at jeg følte meg rimelig lightheaded rett etterpå ja. Av en eller annen grunn hadde jeg sett for meg at det skulle foregå på samme måte som når jeg piercet leppen, men det gjorde det da ikke. Fytterakkern for noen nåler Vondt? Tja, ikke noe særlig faktisk, nå etterkant er det bare litt ømt. God helg jenter Endret 21. august 2010 av Nique Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 21. august 2010 #567 Del Skrevet 21. august 2010 Uæh.. det høres sinnsykt vondt ut :gjeiper: Goood helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 21. august 2010 #568 Del Skrevet 21. august 2010 Skal innrømme at jeg synes du er supertøff som har turt å pierce brystvortene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 24. august 2010 Forfatter #569 Del Skrevet 24. august 2010 Ferien er over og man må tilbake på jobb. Første jobbdag var riktignok i går, det var et ork å måtte stå opp 05:30 igjen. Det gode med det er at jeg er tilbake på sykkelen igjen. Blitt litt lat etter 3 uker uten. Ellers har jeg, av alle ting, fått blåmerker av piercingene Ikke mye heldigvis, så det forsvinner fort regner jeg med. Skal bytte til ringer etterhvert, men det blir ikke før om 1 års tid. Jeg har store planer om å bli ferdig med yoga-strømpene jeg begynte på forrige høst (!), nå er det prioritert intill siste strømpe er ferdig. Kanskje jeg faktisk får brukt dem denne sesongen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 25. august 2010 Forfatter #570 Del Skrevet 25. august 2010 Kjøretimene går unna ihvertfall. Hadde en dobbeltime rett etter at vi kom hjem fra Holland, og det var mindre morsomt. Fartgrensene i Holland ligger mellom 90 og 120, mest det siste, på motorveiene, og vi har kjørt rundt i to uker. Litt fartblind når jeg skulle kjøre i 40 og 50 på småveiene med læreren ja... Føltes som om jeg hadde gått 3 steg tilbake siden forrige time Men så hadde jeg en ny time i går, i rushen, vel og merke for første gang, og det gikk betraktlig bedre Noe stress selvfølgelig, Oslo sentrum/majorstua kl 16:00-17:00, med en lettere panisk meg og et par utålmodige sjåfører bak meg. Konklusjon; det er sykt mange rare løsninger på veideling, rundkjøringer og lyskryss i Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 25. august 2010 #571 Del Skrevet 25. august 2010 Oslo by er den desidert vanskeligste byen å kjøre opp i, det er så mye enveiskjørte gater, veiarbeid og avstengninger og det som verre er :gjeiper: Synes du er flink jeg! Jeg burde egentlig fått begynt med lappen jeg også, har bare ikke blitt slik siden samboern allerede har lappen, og jeg har prioritert å bruke pengene på hus og hjem de siste årene.... Hvilken kjøreskole bruker du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 25. august 2010 Forfatter #572 Del Skrevet 25. august 2010 Jeg bruker Storo og sannergata trafikkskole. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 25. august 2010 #573 Del Skrevet 25. august 2010 Heisann, har vært litt travelt opptatt med jobb i det siste. Overtid hver eneste dag og ikke vært voldsomt sosial av meg sånn sett av den grunn. Har du noen spesielle planer i helga, eller kulle vi forsøkt å få til en kinodate da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 25. august 2010 #574 Del Skrevet 25. august 2010 Oki, bare greit med tips om kjøreskoler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 25. august 2010 Forfatter #575 Del Skrevet 25. august 2010 Heisann, har vært litt travelt opptatt med jobb i det siste. Overtid hver eneste dag og ikke vært voldsomt sosial av meg sånn sett av den grunn. Har du noen spesielle planer i helga, eller kulle vi forsøkt å få til en kinodate da? Kinodate i helgen høres bra ut synes jeg Bare ikke fredagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 1. september 2010 #576 Del Skrevet 1. september 2010 Så koselig å se deg igjen. Håper ikke det blir så lenge til neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 1. september 2010 Forfatter #577 Del Skrevet 1. september 2010 Så koselig å se deg igjen. Håper ikke det blir så lenge til neste gang. Takk det samme Og vesla er så søt Det var godt å gå hjem, få litt luft. Ble rimelig varmt på slutten der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 8. september 2010 Forfatter #578 Del Skrevet 8. september 2010 Fikk en overraskelse i dag. Gikk på vekta, og hvis den stemmer så har jeg mistet 15 kg på 3 uker. Nå har jeg endel å ta av, men jeg er litt usikker på om det er ok, for jeg har ikke direkte gått inn for å gå massivt ned i vekt. Merkelig. Har vært skikkelig husmor i dag da, og vasket leilighet og trapp, samt ordnet klesvask og matvarehandling før jeg stakk på jobb. Hadde riktignok bedt mannen ta trappe- og do-vask i helgen (jeg jobbet, han hadde fri), men dengang ei. Og jeg har ikke tålmodighet til å la det vente til neste helg så han kunne tatt det da. Bittelitt irritert ja, men nå var det nå meg som ikke ville vente med vasken. Urk, sliten i dag, småkvalm igjen. Er perioder med kvalme, det er skikkelig irriterende. Hadde det enda vært en grunn til det, men neida, morgenkvalme er det ikke, det skal tydeligvis ta litt tid å få det prosjektet i boks Nå har det riktignok bare gått 4 måneder, men jeg er utålmodig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 8. september 2010 Forfatter #579 Del Skrevet 8. september 2010 Da har jeg fått nytt etternavn, papirene kom i posten i dag Pikenavnet blir mitt mellomnavn, så bruker mannen og jeg, samt vårt eventuelle avkom, hans etternavn. Får vel ta runden i løpet av uken og ordne med bankkort og pass. Må man ordne med skattekort i tillegg mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 8. september 2010 #580 Del Skrevet 8. september 2010 Jeg ordnet ikke noe nytt skattekort så vidt jeg husker, men så klarte ikke jobben å endre etternavnet mitt i det hele tatt heller - ikke en gang da jeg sluttet (2 år etter navneendringen) hadde de klart å gjøre noe med den saken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå