Gå til innhold

Samboer -> Gift -> Hva nå?

Nique

Anbefalte innlegg

Godt nyttår :klemmer:

Vi satser på at det nye året blir bra, med masse middager, kinoturer og kanskje en tur ut på byen i ny og ne :jepp:

Godt nytt år ja.

Håper vi kan få til mange fine middager og besøk. :klem:

Klar som et egg

:jepp::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*gjesp*

Trøtt i trynet i dag, og begynner å bli klar for lunsj.

Mandags morgen + tidligvakt er det værste. Føler jeg har lagt og sett på klokken hver time i hele natt, og sånn blir man ikke særlig utsovet av. Heldigvis er det en stille start på uken, så jeg kan smyge meg inn i dagvakt-modus :fnise:

Må finne på noe kos til onsdag, da har sambo bursdag. Kanskje svinge meg litt på kjøkkenet og trylle frem en vidunderlig middag :ler: Det blir godt ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å stå opp i morges, ja. :Nikke: Håper dagen blir bra etterhvert. Hva har du tenkt å lage til samboeren, eller leser han her så du ikke vil legge ut? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så Jamie Oliver lage noen ovnstekte poteter som jeg kunne tenke meg å prøve, også lurte jeg faktisk på reinsdyrstek. Det har han aldri spist før, og jeg synes det er kjempegodt ihvertfall. Tror jeg må innom Meny på vei hjem i dag, og sjekke forholdene :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så Jamie Oliver lage noen ovnstekte poteter som jeg kunne tenke meg å prøve, også lurte jeg faktisk på reinsdyrstek. Det har han aldri spist før, og jeg synes det er kjempegodt ihvertfall. Tror jeg må innom Meny på vei hjem i dag, og sjekke forholdene :ler:

Oh, reinsdyrstek er nyyydelig! :sikle: Oppskrift på ovnsstekte poteter? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, reinsdyrstek er nyyydelig! :sikle: Oppskrift på ovnsstekte poteter? :)

Skal prøve meg på noe slikt

Tester det i dag, og ser det ann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg går og venter og venter på at garnbutikken skal få inn mer av det garnet jeg bruker på strikkeprosjektet mitt.

Prosjektet nå er en vinterkjole, og den er snart ferdig :)

Det skumle er at jeg ikke får prøvd den på før jeg holder på med siste biten, rundpinnen stopper litt for det, så det blir spennende å se om den faktisk passer :fnise:

Men øyesyn og målinger mens den ligger flatt tilsier at den burde passe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne kjolen strikker jeg på.

Den blir i en lilla farge, og jeg har prøvd på, så langt passer den, og blir god og varm :)

Oi, den var utrolig stilig. Sikker på at den blir rålekker i lilla. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke brukt mye tid i det hele tatt. Begynte rett før jul, strikket litt sånn til og fra i julen/romjulen :)

Liker godt lillafargen jeg :)

Men nå er det sovetid, på overtid allerede. Opp igjen om et par timer *gjespe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaldt ute i dag :fryser:

Stod og ventet på bussen i morges kl 06:00, og selv om jeg er godt kledd, så kom kulden smygende inn under alle klær. Takk til Oslo sporveier som faktisk har varmen på i busser og trikker, det var deilig å sitte seg ned og bli godt oppvarmet. Det fristet å bare bli sittende, men da hadde nok ikke kollegaen min blitt så glad, siden han skulle hjem og sove :fnise:

Kjolen ja, jeg har så lyst å bli ferdig med den, men nå må jeg vente på det garnet, skal innom butikken på fredag og se om de har fått inn mere. Så håper jeg, og krysser fingre, for at fargen ikke avviker for mye i forhold til den tidligere batchen jeg har kjøpt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hei :vinke:

Måtte innom deg og lese litt. Dere er også aktive prøvere, eller? :)

Vi får håpe 2010 er vårt år :nigo:

Vi blir aktive prøvere etter bryllupet, så håper 2010 blir vårt år ja :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~
Vi blir aktive prøvere etter bryllupet, så håper 2010 blir vårt år ja :nigo:

Så spennende :hoppe:

Bryllup og forhåpentligvis baby (vi krysser det vi har å krysse, bortsett fra bena da ;) ) i 2010 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...