Gå til innhold

Samboer -> Gift -> Hva nå?

Nique

Anbefalte innlegg

Nå er vel jeg så heldig hver helg for øyeblikket siden jeg ikke jobber på fredager og er aktivt sykemeldt.

"Noen" skal ha langhelg neste helg! :nigo::hoppe::bolledeig:

Da får vi bare :duskedame: for langhelger, for de liker vi alle sammen :nigo:

God helg! Gleder meg til å se deg i morgen :klem:

:klemmer:

Det var kjempekos å treffe jentene igjen i går, setter pris på god mat og drikke i godt selskap.

Men du verden for trøtt gjeng vi ble på slutten av kvelden :fnise:

Ellers ble det noe skravling med stakkers sambo når jeg kom hjem i natt :ler: , men han klarte da å stå opp før vekkerklokken ringte i morges, for å prøve å unngå å vekke meg. Han burde vite at det ikke funker uansett, så det blir en noe trøtt dag i dag. :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er Law Abiding Citizen sett, man har grøsset, ledd, og hoppet godt bakover i kinosetet. Ja, og så har man da i en scene rett og slett prøvd å både se og se bort samtidig.. :sjokkbla: Man har ikke lyst å se det som man vet kommer til å skje, men man klarer ikke se bort likevel :eeeh:

Action hele veien, selve plottet noe forutsigbart, men utførelsen var finurlig overraskende :)

Da er det sovetid :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er Law Abiding Citizen sett, man har grøsset, ledd, og hoppet godt bakover i kinosetet. Ja, og så har man da i en scene rett og slett prøvd å både se og se bort samtidig.. :sjokkbla: Man har ikke lyst å se det som man vet kommer til å skje, men man klarer ikke se bort likevel :eeeh:

Action hele veien, selve plottet noe forutsigbart, men utførelsen var finurlig overraskende :)

Da er det sovetid :natti:

Takk for i går. :klem: Hehe, både se og se bort samtidig ja, eller sitte med hendene foran ansiktet og se gjennom fingrene. ;) Godt fornøyd med den filmen. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

:natti: den som bare hadde vært hjemme i senga si nå

Dagene går i ett nå virker det som, og jeg burde tenke på å handle julegaver snart, men det er et ork å bevege seg inn i sentrum i disse førjulsdagene. Det er stappet med folk, til enhver tid, man kan få klaus av mindre. Heldigvis er det ikke mange gavene å handle, og hvis jeg prøver å være litt snart, så finner jeg kanskje ut på forhånd hva som skal handles.

Småkvalm og trøtt her jeg sitter på jobb, vil hjem nå :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bare å komme seg på jobb igjen. I dag gleder jeg meg til å komme ut, etter snøen som er kommet. Håper det blir værende, evt kommer mere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm, jeg er småkvalm igjen jeg altså.

Lurer på om jeg spiser for lite til frokst nå, 3 knekkebrød med ost, burde holde det, med drikke til.

Snart lunsj, da skal jeg kose meg med enda en kakao til brødskivene mine.

Gleder meg :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg tenker litt sånn at; en negativ test er faktisk negativ, og den var helt klar (digital test), samt at jeg har ikke slurvet med pillen, og jeg har ikke vært syk.

Men kommer ikke TR denne helgen, så blir det tur til lege med evt blodprøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veeeel, jeg har vært småkvalm i noen uker nå, men det er egentlig når som helst på dagen. :fnise:

Nuvel

Nå kan sånn kvalme komme når som helst på dagen da....

Men jeg tenker litt sånn at; en negativ test er faktisk negativ, og den var helt klar (digital test), samt at jeg har ikke slurvet med pillen, og jeg har ikke vært syk.

Men kommer ikke TR denne helgen, så blir det tur til lege med evt blodprøve.

Og ja jeg er enig med deg der, men skjønner hvorfor du vil ta en tur til legen om ikke mensen har kommet til helgen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambo har fått tilbud om ny stilling på jobben, fulltid, på natt.

Er ikke 100% gira på nattarbeid for ham, jeg altså, men fulltid er fulltid, og det blir 14 dager jobb pr 28 dager. Og mye bedre betalt, og det liker vi :danse:

Så om jeg ikke er 100% gira nå, så blir jeg det sikkert når han kommer inn i ny turnus, og alt viser seg å gå bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Så bra med ny jobb :nigo:

Litt kjipt å jobbe natt, men som du sier, så blir det nok bra etterhvert :jepp:

Tror nok det ordners seg etterhvert ja :)

Da kom TR, som en klokke. Hva som skjedde forrige mnd forblir et mysterium for meg, bare glad for å være tilbake i gammelt gjenge.

Trodde aldri jeg skulle være glad for det, men joda :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmm, ut og spise i dag med sambo, det blir kos :) Er ikke så ofte vi tar oss tid til det, midt oppi mas og kjas og jobbing. Så i kveld blir det tur på TGI Fridays :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmm, ut og spise i dag med sambo, det blir kos :) Er ikke så ofte vi tar oss tid til det, midt oppi mas og kjas og jobbing. Så i kveld blir det tur på TGI Fridays :spise:

Det hørtes koselig ut! :) Kos dere masse. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...