AnonymBruker Skrevet 20. november 2016 #1161 Skrevet 20. november 2016 Fjernet hump hos Dr Emmes. Godt fornøyd med konsultasjon og oppfølgingen før, under og etter operasjonen. Jeg fikk likegyldighetsprøyte, fungerte veldig fint det. Man reagerer ikke på noe, man bare "flyter" faktisk skikkelig digg og avslappende. Skjønner hvorfor noen begynner med narkotika..hehe. Med en gang jeg kjente at effekten begynte å gå vekk fikk jeg påfyll. Opplevde ikke noe som helst smerte. Anonymkode: 52901...b08
AnetteH889 Skrevet 20. november 2016 #1162 Skrevet 20. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Fjernet hump hos Dr Emmes. Godt fornøyd med konsultasjon og oppfølgingen før, under og etter operasjonen. Jeg fikk likegyldighetsprøyte, fungerte veldig fint det. Man reagerer ikke på noe, man bare "flyter" faktisk skikkelig digg og avslappende. Skjønner hvorfor noen begynner med narkotika..hehe. Med en gang jeg kjente at effekten begynte å gå vekk fikk jeg påfyll. Opplevde ikke noe som helst smerte. Anonymkode: 52901...b08 Det var betryggende å høre at det var greit med likegyldighetssprøyte, og at du ellers var fornøyd. Hadde du lukket eller åpen operasjon? Er du fornøyd med resultatet, og opererte du vekk en liten eller stor hump?
AnonymBruker Skrevet 20. november 2016 #1163 Skrevet 20. november 2016 1 time siden, AnetteH889 skrev: Det var betryggende å høre at det var greit med likegyldighetssprøyte, og at du ellers var fornøyd. Hadde du lukket eller åpen operasjon? Er du fornøyd med resultatet, og opererte du vekk en liten eller stor hump? Hadde åpen, operasjonen varte litt over 3 timer. Nå har det gått snart 5 måneder siden jeg opererte. Nesen har endret seg en del på den tiden. Har en bitteliten hump igjen, men den har blitt mindre og mindre. Satser på at den går helt vekk. Hadde en ganske stor hump + skjev skillevegg. Anonymkode: 52901...b08
AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #1164 Skrevet 21. november 2016 På 25. februar 2011 den 20.28, AnonymN skrev: Hei hei! Det er kjempefint å høre om andres opplevelser. Jeg tror nok at folk rundt meg har hørt nok om nesa mi, så greit å få ut behovet for "nese-fokus" her! Plante: Så fin du har blitt!! Jeg synes forresten nesen din var fin før også, men det er jo imponerende at den er så fin så kort tid etter. Det er rart med det - selvom det ikke er en stor forandring, så har en liten hump mye å si. Det er ikke så rart at det tar litt tid å venne seg til en forandring midt i ansiktet. Blir vel spennende om dine foreldre merker noe. Men, en ting har jeg innsett - og det er at folk flest har mer enn nok med sitt eget liv til å legge merke til sånt. Jeg hadde nok ikke noen typisk nese av noe slag. Jeg har ikke sett noen med liknende, men nærmeste beskrivelse er vel en potetnese. For det første så hadde jeg en liten hump over neseryggen. Den hadde egentlig ikke plaget meg stort da den ble overskygget av hovedproblemet, men det er en meget positiv opplevelse at den er borte! Profilen ble mye mer feminin med en gang. Men så til hovedproblemet, brusken. Der de fleste har en nesetipp som nettopp ender i en tupp, så ble min nese bredere framover. Nedefra var den helt rund. Samt at den som sagt var litt potetete.. Jeg har aldri gått noe sted uten foundation og pudder parat i veska for å prøve å maskere den så godt jeg kan (ser trossalt mye værre ut om den er rød og blank i tillegg..) Angrer ikke på at jeg opererte! Det er mulig det kommer før og etter bilder fra meg og, men i såfall ikke på flere måneder enda. Jeg kjenner godt at det er hovent fortsatt, pluss at det ikke er rent lite tilpasning huden skal igjennom. Hei. Jeg har også en potetnese. Mellomstor. Kan du legge ut før og etterbilde? Er helt desp og skal ta operasjon, så vikitg jeg får sett om det er håp for meg å få en fin nese om jeg har en potetnese Nesen plager meg skikkelig. Og nesen min er veldig ille. Må ha foundation/pudder hele tiden selv. Og masse øynesminke for at nesen skal se liten ut. Anonymkode: 2f1a8...f78
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #1165 Skrevet 22. november 2016 På 10. juli 2011 den 1.48, AnonymBruker skrev: Hørte selv at huden min var ganske tykk og at den bestod av lite bein så jeg kunne ikke forvente STOR forandring, ettersom det ville bli vanskligere. Hadde masse bilder klare til å ta med, men syns det virket litt teit. Men det kan jo være lurt at han har en pekepinn på hva du har av forventninger! Jeg lot det være da som du sier har mye med hva slags utgangspunkt man har, så det blir vanskelig å danne seg et bilde av hvordan akkurat din nesen KAN se ut. Tenke han visste best hvordan det ville bli best mulig resultat, så skummelt nok lot jeg han ta hånd om det! Jeg hadde ganske bred nese i utgangspunktet så trodde aldri den ville bli så smal som den ble med tanke på det han sa. legger ved et før og etter bilde jeg! det endelige resultatet vil nok forhåpentligvis bli enda bedre ettersom bildet er tatt rett etter jeg tok ut stingene osv. og da vil jo hevelsen gå enda mer ned med tiden som kommer Så fin nesen din ble. Veldig fin. Hva betalte du? Håper på svar! Anonymkode: 2f1a8...f78 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #1166 Skrevet 23. november 2016 På 10. april 2012 den 11.23, Gjest sweet50s skrev: Hei dere! jeg har hatt komplekser for nesa mi helt siden tenårene. Nesen min har en veldig bred tipp med mye brusk ( potetnese). Har vært på 2 konsultasjoner, en i Oslo og en i Stockholm ( Akademikliniken). Jeg trenger en nesetipp plastikk. Har lest igjennom hele denne tråden og det virker som om det ikke er så mange med kun nesetipp plastik. Finnes det noen der ute som vil dele sin erfaring med meg? Er så forvirret. Hei. Tok du oprasjonen? Anonymkode: 2f1a8...f78
AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #1167 Skrevet 23. november 2016 På 14. oktober 2012 den 4.59, Gjest me skrev: uff det er mye man skal gjennom for skjønnhetens skyld... jeg prøvde selv å fikse nesen jeg. prøvde å skjære bortbittelitt på den ene tuppen, som er større enn den andre. det gikk elendig. måtte rense og gå med plaster i nesten en uke etterpå, for det sved sånn.. og etterpå var tuppen merkelig nok bare blitt større.. sukke. har ikke råd til å gå til noen kirurg. Hvordan ble nesen din i ettertid? Holdte på å gjøre det samme selv når jeg fant ut at det var aldersgrense hos kirugi. Var vel 13 år å skulle skjære opp min nese selv. Hehe ikke helt bra men.. Har veldig potetnese men har nå spart endel til operasjon, bare håper ikke de tar 50.000-60.000........ Har potetnese. Anonymkode: 2f1a8...f78
AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #1168 Skrevet 23. november 2016 På 30. august 2013 den 12.31, miramis skrev: http://fuckyeahbignoses.tumblr.com/ Vær stolt over nesen deres! 😂 Anonymkode: 2f1a8...f78
Victoria95 Skrevet 23. november 2016 #1169 Skrevet 23. november 2016 (endret) Noen som aner om man må operere/fettsuge haka itillegg til neseoperasjon koster dobbelt så mye? Altså kirugiene pleier å foreslå at man må fikse haka itillegg da det kan påvirke nesens størrelse. Er dette med gratis, får man tilbud/bonus på det, eller må man betale fullpris? Har lest noen klinikker gir billigere oprasjoner om man har operert seg der før, det er jo et ganske pluss og så uteolig bra :D Men altså gjelder det de foeste klinikker? Har vurdert nobel lenge, men er for dyrt der. Usikker på om jeg skal ta utlandet.. Kirugiene er vel kanskje for gjerrige i Norge på penger. Endret 23. november 2016 av Victoria95
AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #1170 Skrevet 23. november 2016 På 20. november 2014 den 1.50, AnonymBruker skrev: Det er jeg som vurderte Dr. Grigoryants i USA, jeg var idag på konsultasjon hos Morten Haug på Nobel Clinic. For å være helt ærlig så var jeg bare litt nygjerrig, og bestilte konsultasjon fordi den var gratis med den tanken at "jeg skal ikke operere meg der uansett". Men nå sitter jeg faktisk igjen med en litt annen følelse, at det kanskje kan være en mulighet likevel. Han tok seg god tid til meg, og vi tok bilder i et 3D apparat, hvor vi sammen så på hva kan kunne gjøre. Jeg ble veldig fornøyd med resultatet, selv om det var vanskelig å se hvordan det ble i front. (og det er det jeg er mest bekymret for med hele operasjonen). Det blir en ganske detaljert operasjon selv om nesen ikke skal fikses på veldig betydelig. Han sa selv at det mest sansynlig ikke ville legges merke til hvis jeg ville prøve å skjule det. Allikevel skulle operasjonen ta 3 timer. Prisen var 52 000, noe som er veldig mye synes jeg. Men tryggheten kommer absolutt før pengene når det gjelder en slik operasjon.. Jeg kunne komme imorgen allerede!! (besvimte nesten da hun sa det) haha, men det er uansett ikke aktuelt for meg før etter jul. Flere som er i samme situasjon som meg? Anonymous poster hash: ece3a...58a Var det 52.000 med narkose? Anonymkode: 2f1a8...f78
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #1171 Skrevet 24. november 2016 På 25. november 2014 den 12.49, lakrisbåten skrev: Men uhuhu! I dag reiser jeg! Skal møte kirurgen i morgen! Hei. Hvordan ble nesen din? Fornøyd? Hva slags nese hadde du før og hvor mye betalte du? Hvor reiste du? Litt mange spm. Haha. Håper du er her enda og kan svare :D Anonymkode: 2f1a8...f78
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #1172 Skrevet 24. november 2016 På 25. november 2014 den 17.16, AnonymBruker skrev: Et spørsmål, gjerne til dere som er operert hos dr. Haug: når man fjerner bandasje og rør uken etter operasjonen, får man da noe plaster eller liknende på nesen? Eller er man da ferdig med alt slikt? Anonymous poster hash: 3e2fe...d9f Hvorfor har noen rør i nesen? Har alle dette? Anonymkode: 2f1a8...f78
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #1173 Skrevet 24. november 2016 På 30. november 2014 den 18.19, Gjest Verify skrev: Tror ikke jeg blir avhengig. Elsker resten av kroppen min, men det er 3 ting jeg aldri har likt. At jeg var flatbrystet, at jeg har veldig stor nese og nesebor (!) Har en veldig typisk arabisk ørnenese. Og disse posene under øyene. Jeg har egentlig hatt veldig fine tenner, men nå i voksen alder har de blitt mer gule. Sikkert pga. mye sukker tidligere i livet og snus. Derfor vil jeg bleke de litt Her kan du lese og se en filmsnutt om de forskjellige inngrepene: http://www.teresnobel.no/behandlinger/plastisk-kirurgi/poser-under-oynene 1. Laser ca. 22 000 kr 2. De kutter hud under øynene ca. 18 000 3. De kutter hud inne i nedre øyelokk. (drar øyelokket ut og lager et snitt) ca. 18 000. Grunnen til ringer under øyene er genetikk. Det er medfødt. Hele familien har det. Og det blir bare verre med alder. Posene drar kinnene nedover så ser eldre ut enn det man trenger. Er ikke så ille på meg enda, men det blir det etterhvert. Står at man kan ta det som ung fordi det er forebyggende. Det er ikke dekt tror jeg. Har ikke sjekket faktisk. Er jo en kosmetisk operasjon. Lå du i narkose når du fikset øynene? vurderer det selv. Hva gjør laser? Fjerner det poser og ringer eller bare mørke ringer? Det var slik at man ikke kunne få dekt det? Håper på svar Anonymkode: 2f1a8...f78
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #1174 Skrevet 24. november 2016 På 5. desember 2014 den 1.10, AnonymBruker skrev: Jeg er operert hos dr Haug. Jeg er ikke fornøyd da jeg skulle ønske han gjorde nesen mindre. Prøvde å klage og si at jeg ikke var fornøyd,men han ville ikke gjøre noe med det. Anonymous poster hash: c991f...206 Hva skulle du gjøre med nesen? Hvorfor opererte ikke Dr. Morten Haug den mindre? (Om det var det du skulle gjøre) jeg hadde krevd store summer av pengene tilbake eller en reoprasjon umiddelbart, om jeg da betalte 50.000 og ikke så noe forandring. Betaler da for noe man ikke får. Bruker man da 50.000 så skal det gjøres forandring. Enkelt og greit. Ellers hadde jeg saksøkt og advart en del. Anonymkode: 2f1a8...f78
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #1175 Skrevet 24. november 2016 På 6. desember 2014 den 13.28, AnonymBruker skrev: Jeg har vært på en konsultasjon på Akademiklinikken hos Bjørn Tvedt. Fikk et godt inntrykk av han og klinikken, men er ikke 100% sikker ennå. Noen som har erfaring med klinikken og kirurgen? Har komplekser for en lang nesetipp og ujevt neseben. Jeg må visst ha åpen kirurgi, og inngrepet blir relativt komplisert. Har fått kommentarer helt fra jeg var tenåring. Som feks: "Du er pen, men synd nesen ødelegger ansikten ditt". Min mann er sterkt i mot at jeg skal opereres. Han ikke er sikker på om han ønsker å fortsette forholdet om jeg gjennomfører operasjonen. Hadde forstått det om det var en tullete impulsiv ide, men dette har jeg tenkt på i 20 år.. Anonymous poster hash: 21366...d95 Om han da velger å avslutte forholdet pga du vil ordne noe som gir deg dårlig selvtillit så la han. Da er det han som ikke elsker deg høyt nok. Kjæresten til ei venninne av meg slo opp med henne fordi hun hadde dårlig selvtillit siden hun hadde helt flate pupper og tok litt silikon (ikke for mye, naturlig litt mellomstore/små). Puppene hennes er som mine nå, og jeg har ikke skikkelig store pupper. Men ja, han dumpet henne. Hun forsto at han ikke elsket henne høyt nok. Han angret etterpå. Men da ville ikke hun ha han tilbake. Hun ville ikke ha på lys under samleie og klarte ikke å ha så mye samleie pga puppene sine. Hun ville bare ha litt pupper iallfall. Utfør neseoprasjon om du vil, det er jo mer naturlig enn silikoninnlegg uansett, sjansen for at han dropper der er sikkert ikke stor :))) men da får du spørre om ha. Virkelig ikke elsker deg høyt nok :)) om du ikke har utført oprasjonen allerede? Anonymkode: 2f1a8...f78
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #1176 Skrevet 24. november 2016 På 4. januar 2015 den 21.09, AnonymBruker skrev: Ja enig. Jeg ble avvist av Haug. Turte ikke å røre mi nese. Skuffa... Men bra dem er ærlig nok til å innrømme at dem ikke er flink nok til å ta andre enn de enkle nesene. Er vel redd for ryktet også...så tror nok de norske er skrytt for mye opp i skyene i forhold hva dem kan utrette... Anonymous poster hash: 6ebef...361 Hva slags nese hadde du da, siden de ikke tørte å røre den? Har du noen eksempelbilder av noenkjendiser eller en link til hva slags nese du har ca.. Hva hadde du tenkt å endre med den? Anonymkode: 2f1a8...f78
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #1177 Skrevet 24. november 2016 På 16. januar 2015 den 19.08, Gjest Anastasia skrev: Åh! I dag var jeg på konsultasjon på Akademiklinikken Skal rette neseryggen + endre litt på nesetippen. Til den nette sum av kr 51.000,- I april skal det skje! Kirurgen virket veldig profesjonell men jeg reagerte på at han sa jeg burde ta hakeimplantat, fettsuging og fillers i tillegg. Har 0 interesse av det. Gruer meg ikke en gang,er mer som spent! Dere som har operert, var dere veldig groggy rett etter operasjonen? Klarte dere å spise noe? Håper du er her enda! Er du fornøyd nå? Var det 51.000 inkludert narkose? Anonymkode: 2f1a8...f78
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #1178 Skrevet 24. november 2016 På 5. april 2015 den 21.49, AnonymBruker skrev: Jeg som startet tråden, med en annen bruker nå, kan ikke tro hvor fort årene har gått :O Anonymous poster hash: 31c39...ed9 Er du fornøyd med nesen din nå da TS? Anonymkode: 2f1a8...f78
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #1179 Skrevet 24. november 2016 På 18. mai 2015 den 11.25, Hell0Kitty skrev: Nå har det gått nesten 5 uker siden operasjonen og nesen har blitt mye bedre. Den er nå samme str som nesen min var før, noe som jeg synes er bra og som gjør det lettere å være ute blant folk jeg kjenner. Neseborene mine er fortsatt veldig ulike, men det ene, det som var størst, har blitt litt bedre. Ellers er tippen litt ujevn, ser ut som den ene siden henger mer og er mer hoven. Det er fortsatt en liten hump på neseryggen, slik at nesen får et "hengende" utseende, siden tippen ikke er helt definert enda. Jeg skal til Dr Emmes på første kontroll om to dager og håper at det med neseborene går over, for det er hva som plager meg mest ved nesen slik den er nå. Kan oppdatere dere etter kontrolltimen hvis dere er interessert ihvordan det gikk Hvordan er resultatet ditt nå? Ble du fornøyd? Anonymkode: 2f1a8...f78
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #1180 Skrevet 24. november 2016 På 14. februar 2016 den 22.34, jenta91 skrev: Opererte meg hos Morten Haug for 3 dager siden. Ganske så jævla dyrt men ble tatt veldig godt vare på og har hatt ganske lite smerter etter operasjonen. 2 dagen var verst for meg. Morten ringte selv kvelden etter operasjonen og anestestilegen ringte dagen etter. Føler meg godt ivaretatt. På onsdag skal bandasjen og stingene av. Blir spennende å se resultatet..😊 Ble du fornøyd? Hva opererte du? Anonymkode: 2f1a8...f78
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå