Gjest Gjest_b2_* Skrevet 5. august 2009 #281 Skrevet 5. august 2009 Min erfaring med Igor så kangt er veldig god- han er behjelpelig med spørsmål og har laget gratis manipulasjon av evt. resultat (noe som vanligvis gjøres på betalt konsultasjon.) Så langt så vel! Kan oppdatere når jeg har tatt turen Har også funnet noe negativt om han på nettet, men de aller fleste er positive. Jeg har heller ikke penger til å reise lenger eller betale mer... Når skal du ta turen? Har han laget gratis manipulasjon for deg? Blir interessant å se hvordan det går, ja. Mulig jeg reiser i oktober - hvis du anbefaler det. Første omgang bare for å se hva han har å si og kan vise av bildeaminasjoner.
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2009 #282 Skrevet 5. august 2009 Jeg betalte 40 000 for å bli operert hos dr. Sailer i Zürich. Er kjempefornøyd med resultatet. Koster vel ikke mer enn 600-700 kr med fly til Zürich, så det blir ikke så dyrt. Resultatetet er i alle fall strålende. Han har for øvrig mange av kjendisene i Hollywood, og blir regnet som den fremste innen sitt felt. http://www.sailerclinic.com/aesthetische_c...orrekturen.html
Gjest Gjest_alpro_* Skrevet 5. august 2009 #283 Skrevet 5. august 2009 Jeg betalte 40 000 for å bli operert hos dr. Sailer i Zürich. Er kjempefornøyd med resultatet. Koster vel ikke mer enn 600-700 kr med fly til Zürich, så det blir ikke så dyrt. Resultatetet er i alle fall strålende. Han har for øvrig mange av kjendisene i Hollywood, og blir regnet som den fremste innen sitt felt. http://www.sailerclinic.com/aesthetische_c...orrekturen.html Synes ikke bildene på siden hans var så overbevisende... Har du noen linker til sider hvor folk har skrevet om han? Fant ikke noe når jeg Google :s
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2009 #284 Skrevet 5. august 2009 Synes ikke bildene på siden hans var så overbevisende... Har du noen linker til sider hvor folk har skrevet om han? Fant ikke noe når jeg Google :s Hei, Hva legger du i "overbevisende"? Jeg fant heller ikke noe på nett egentlig, jeg har dog lest noen artikler riktignok i noen tyske tidsskrifter som lovpriser ham.
Gjest Gjest_alpro_* Skrevet 6. august 2009 #285 Skrevet 6. august 2009 Hva jeg mener med overbevisende er vel at det ble bra nok? Synes nesene ble bedre enn de var såklart men det var ikke noe wow. Og regner med at han legger ut bilder av vellykkede operasjoner hehe. Vet du hvilke kjendiser som har vært hos han?
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2009 #286 Skrevet 6. august 2009 Hva jeg mener med overbevisende er vel at det ble bra nok? Synes nesene ble bedre enn de var såklart men det var ikke noe wow. Og regner med at han legger ut bilder av vellykkede operasjoner hehe. Vet du hvilke kjendiser som har vært hos han? Nei, egentlig ikke. Fikk det bare referert. Uansett, hvilke forvetninger har man da til en nesejobb? Man blir ikke supermodell bare ved å korrigere en nese. Jeg synes personlig at kjevebildene var langt mer imponerende. http://www.sailerclinic.com/aesthetische_c...rreduktion.html
Gjest Gjest_alpro_* Skrevet 6. august 2009 #287 Skrevet 6. august 2009 Nei, egentlig ikke. Fikk det bare referert. Uansett, hvilke forvetninger har man da til en nesejobb? Man blir ikke supermodell bare ved å korrigere en nese. Jeg synes personlig at kjevebildene var langt mer imponerende. http://www.sailerclinic.com/aesthetische_c...rreduktion.html Hehe, ja jeg innrømmer at jeg kanskje har litt for store forhåpninger. Kjevebildet var utrolig imponerende! Synd det ikke var flere bilder. Hva var det du fikk fikset på?
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2009 #288 Skrevet 6. august 2009 Hehe, ja jeg innrømmer at jeg kanskje har litt for store forhåpninger. Kjevebildet var utrolig imponerende! Synd det ikke var flere bilder. Hva var det du fikk fikset på? Jeg korrigerte ansiktshøyden (midtansiktet var litt kort), anla kinnben (pga jeg hadde litt flatt ansikt) med brusk (som nå har blitt ben og ser helt naturlig ut), fikset nesen (som var kort) og fikset profilen ved å føre frem kjeven og anlegge brusk. Nå er ansikten mer eller mindre helt symmetrisk. Operasjonen tok 9 timer.
Gjest Tinkerbell87 Skrevet 6. august 2009 #289 Skrevet 6. august 2009 Hehe, ja jeg innrømmer at jeg kanskje har litt for store forhåpninger. Kjevebildet var utrolig imponerende! Synd det ikke var flere bilder. Jeg har operert nesa mi to ganger. Jeg hadde også store forhåpninger første gangen. Er enig med hun over, man blir ikke supermodell bare ved å korrigere en nese, ansiktet er forsatt det samme. Første gangen jeg opererte nesa var her i Norge hos Oslo akutten, andre gangen i utlandet.
Gjest Gjest_alpro_* Skrevet 6. august 2009 #290 Skrevet 6. august 2009 Jeg korrigerte ansiktshøyden (midtansiktet var litt kort), anla kinnben (pga jeg hadde litt flatt ansikt) med brusk (som nå har blitt ben og ser helt naturlig ut), fikset nesen (som var kort) og fikset profilen ved å føre frem kjeven og anlegge brusk. Nå er ansikten mer eller mindre helt symmetrisk. Operasjonen tok 9 timer. Jøss det var en del det! Og alt ble vellykket? Vet du om fler som har vært hos han?
Gjest Gjest_alpro_* Skrevet 6. august 2009 #291 Skrevet 6. august 2009 Jeg har operert nesa mi to ganger. Jeg hadde også store forhåpninger første gangen. Er enig med hun over, man blir ikke supermodell bare ved å korrigere en nese, ansiktet er forsatt det samme. Første gangen jeg opererte nesa var her i Norge hos Oslo akutten, andre gangen i utlandet. Er du fornøyd nå da? Og hvor i utlandet opererte du andre gangen? Jeg har nesten bestemt meg 100 % for å gjøre operasjonen i utlandet. Synes ikke det virker som om det er så bra her i Norge, og vil heller betale litt ekstra og bli ordentlig fornøyd enn å få en dårlig jobb gjort her i Norge
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2009 #292 Skrevet 6. august 2009 Jøss det var en del det! Og alt ble vellykket? Vet du om fler som har vært hos han? Hei, Jeg har en kamerat som nok tar turen nedover til høsten. Jeg er egentlig kjempefornøyd med resultatet, ingen andre komplikasjoner enn at hovnet opp den første uken og måtte drikke suppe per sugerør. Men det gjør alle som foretar den slags operasjoner. Årsaken til at jeg ønsket operasjon var nok ikke at jeg var veldig "stygg", bare det at ansiktet mitt manglet karakter. Det ble liksom for plaint. Så jeg dro nedenover og fikk en gratis samtale og ble fremvist drøssevis med bilder av tidligere opererte (mange av de er mer imponerende enn de som ligger ute på nett, som stort sett viser bare resultater etter enkeltinngrep). Jeg viste frem den kjevelinjen jeg ønsket (http://models.com/models/geoffroy-jonckheere), og sannelig så fikk jeg den ikke også. Det jeg merker er at folk behandler meg på en helt annen måte enn før.
Gjest Tinkerbell87 Skrevet 6. august 2009 #293 Skrevet 6. august 2009 (endret) Er du fornøyd nå da? Og hvor i utlandet opererte du andre gangen? Jeg har nesten bestemt meg 100 % for å gjøre operasjonen i utlandet. Synes ikke det virker som om det er så bra her i Norge, og vil heller betale litt ekstra og bli ordentlig fornøyd enn å få en dårlig jobb gjort her i Norge Jeg ble operert for 3 uker siden, den ser jo bra ut, men nesa er jo forsatt hoven. Jeg er halvt norsk og halvt iraner, så jeg ble med faren min til nosejob-mekka Iran, legene der skal vist være flinke. Han som opererte meg her i Norge hadde bare fjernet humpen på nesa, han hadde ikke gjort den noe mindre eller rettet på skjevhetene. Han sa at han kunne operere meg gratis igjen, men at han ikke kunne gjøre noe stort. Tror de i utlandet er flinkere, særlig når det gjelder neser, siden det er flere som opererer nesa si i utlandet enn her i Norge, så de har jo mer erfaring. Men noe som irriterer meg er at det ene øyet mitt har fått et tungt øyelokk hengende over seg. Ringte legen i dag, han sa at øyelokket sikkert har hovnet opp, derfor det ser slik ut. Men er litt redd for at det ikke er hevelse, får vente å se.. Når skal du operere? Endret 6. august 2009 av Tinkerbell87
Gjest Gjest_alpro_* Skrevet 6. august 2009 #294 Skrevet 6. august 2009 Hei, Jeg har en kamerat som nok tar turen nedover til høsten. Jeg er egentlig kjempefornøyd med resultatet, ingen andre komplikasjoner enn at hovnet opp den første uken og måtte drikke suppe per sugerør. Men det gjør alle som foretar den slags operasjoner. Årsaken til at jeg ønsket operasjon var nok ikke at jeg var veldig "stygg", bare det at ansiktet mitt manglet karakter. Det ble liksom for plaint. Så jeg dro nedenover og fikk en gratis samtale og ble fremvist drøssevis med bilder av tidligere opererte (mange av de er mer imponerende enn de som ligger ute på nett, som stort sett viser bare resultater etter enkeltinngrep). Jeg viste frem den kjevelinjen jeg ønsket (http://models.com/models/geoffroy-jonckheere), og sannelig så fikk jeg den ikke også. Det jeg merker er at folk behandler meg på en helt annen måte enn før. Så bra :D Kan leve med å være hoven så lenge det går over :D Jeg synes heller ikke jeg er så veldig stygg, er mer girl next door. Men vil bli mer sånn man legger merke til at er pen. Jeg selv har komplekser for nesa mi, men den er ikke ordentlig stygg. Så er bare redd nesa blir verre etter en operasjon! At jeg liksom kommer til å tenke at jeg ikke burde ha gjort det og kunne levd bedre med den jeg hadde. Har også lyst på øyebrynsløft (pannløft) for øyebrynene har en tendens til å "skli ned" når jeg smiler skikkelig, og det ser helt j***** ut
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2009 #295 Skrevet 6. august 2009 Så bra :D Kan leve med å være hoven så lenge det går over :D Jeg synes heller ikke jeg er så veldig stygg, er mer girl next door. Men vil bli mer sånn man legger merke til at er pen. Jeg selv har komplekser for nesa mi, men den er ikke ordentlig stygg. Så er bare redd nesa blir verre etter en operasjon! At jeg liksom kommer til å tenke at jeg ikke burde ha gjort det og kunne levd bedre med den jeg hadde. Har også lyst på øyebrynsløft (pannløft) for øyebrynene har en tendens til å "skli ned" når jeg smiler skikkelig, og det ser helt j***** ut Jeg fikk også utført et øyebrynsløft, da de tidligere satt ganske lavt nede og var noe bustete, slik at jeg alltid virket sint. Sailer hadde utviklet en egen metode for dette, slik at jeg ikke fikk arr eller høyere hårfeste (som jo ellers alltid er regelen)
Gjest Gjest_alpro_* Skrevet 6. august 2009 #296 Skrevet 6. august 2009 Jeg ble operert for 3 uker siden, den ser jo bra ut, men nesa er jo forsatt hoven. Jeg er halvt norsk og halvt iraner, så jeg ble med faren min til nosejob-mekka Iran, legene der skal vist være flinke. Han som opererte meg her i Norge hadde bare fjernet humpen på nesa, han hadde ikke gjort den noe mindre eller rettet på skjevhetene. Han sa at han kunne operere meg gratis igjen, men at han ikke kunne gjøre noe stort. Tror de i utlandet er flinkere, særlig når det gjelder neser, siden det er flere som opererer nesa si i utlandet enn her i Norge, så de har jo mer erfaring. Men noe som irriterer meg er at det ene øyet mitt har fått et tungt øyelokk hengende over seg. Ringte legen i dag, han sa at øyelokket sikkert har hovnet opp, derfor det ser slik ut. Men er litt redd for at det ikke er hevelse, får vente å se.. Når skal du operere? Åja. Bra han første hvertfall ikke tok for mye da. Men det med øyelokket er antageligvis noe med at du er hoven å gjøre, for han har vel ikke rørt øya dine? Så det skulle jo ikke bli noe annerledes... Jeg har ikke bestemt meg enda, skal til konsultasjon hos Nobel Clinic på mandag. Men vurderer nesten å avlyse, for er så sikker på å ikke gjøre det i Norge. Men kanskje det er lurt å prate med kirurgen allikevel? Men du får ha lykke til med nesa de, si ifra hvordan det blir :D
Gjest Gjest_alpro_* Skrevet 6. august 2009 #297 Skrevet 6. august 2009 Jeg fikk også utført et øyebrynsløft, da de tidligere satt ganske lavt nede og var noe bustete, slik at jeg alltid virket sint. Sailer hadde utviklet en egen metode for dette, slik at jeg ikke fikk arr eller høyere hårfeste (som jo ellers alltid er regelen) Oi, så bra! Er litt redd for arr ja... Var det sånn kikhullteknikk? Men fikk øyebrynene en annen form annet enn at de ble løftet? Har sett på noen bilder hos andre klinikker hvor det virker som om øyebrynene blir helt rette :S
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2009 #298 Skrevet 6. august 2009 Oi, så bra! Er litt redd for arr ja... Var det sånn kikhullteknikk? Men fikk øyebrynene en annen form annet enn at de ble løftet? Har sett på noen bilder hos andre klinikker hvor det virker som om øyebrynene blir helt rette :S Han brukte nok kikkhullsteknikk vil jeg tro, jeg var i narkose så jeg så ikke det. Øyebrynene har ikke annerledes form egentlig, de virker helt naturlige. Men antar at hvis du ønsker å fikse på nesen, så må huske at nesen bare er en liten del av helheten. Profillinjen er langt viktigere enn nesefasongen.
Gjest Tinkerbell87 Skrevet 6. august 2009 #299 Skrevet 6. august 2009 (endret) Åja. Bra han første hvertfall ikke tok for mye da. Men det med øyelokket er antageligvis noe med at du er hoven å gjøre, for han har vel ikke rørt øya dine? Så det skulle jo ikke bli noe annerledes... Jeg har ikke bestemt meg enda, skal til konsultasjon hos Nobel Clinic på mandag. Men vurderer nesten å avlyse, for er så sikker på å ikke gjøre det i Norge. Men kanskje det er lurt å prate med kirurgen allikevel? Men du får ha lykke til med nesa de, si ifra hvordan det blir :D Nei han har ikke rørt øynene mine. Håper du har rett Det er jo litt lurt å snakke med en kirurg også, du kan jo spørre om det du lurer på, og kanskje du får noen tips også. Spør om hva han kan gjøre osv. Min nese kunne de feks. ikke gjøre så mye mindre, det sa legen i Iran også. Men ikke si noe om at du vurderer å operere i utlandet. Bare si at du skal tenke mer på det, og at du kontakter han hvis/når du bestemmer deg for å gjøre det. Kanskje litt sleipt...? :D Lykke til du også, si ifra hvis du drar på konsultasjon Endret 6. august 2009 av Tinkerbell87
Gjest Gjest_alpro_* Skrevet 6. august 2009 #300 Skrevet 6. august 2009 Han brukte nok kikkhullsteknikk vil jeg tro, jeg var i narkose så jeg så ikke det. Øyebrynene har ikke annerledes form egentlig, de virker helt naturlige. Men antar at hvis du ønsker å fikse på nesen, så må huske at nesen bare er en liten del av helheten. Profillinjen er langt viktigere enn nesefasongen. Men synes ikke profilen min er så ille, bortsett fra øverst på nesen, der går det litt innover før panna begynner, og det er noe av det jeg vil fikse (om det går an)... Vet at nesen bare er en liten del, men det er nettopp nesa, øyebryna og leppene som gjør at jeg misliker ansiktet mitt, og alle tre tingene har jeg tenkt å fikse på (skal ta restylane i leppene til uken). Kunne dessuten ønske at kjeven var litt mer markert. Vet du om dr. Sailor klarer det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå