Sekretæren Skrevet 8. januar 2009 #161 Del Skrevet 8. januar 2009 tenker jeg heller melder meg inn i project hottie bride imorgen istedet. kan jo ikke starte når jeg ikke får gjort noe... Det kan du vel, men du må regne med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #162 Del Skrevet 8. januar 2009 ja litt kunne jeg nok trenge... men må nok utsette comebacket mitt litt til... ligger helt sylta i sofaen nå... vondt i lunger/hals og ørene... litt feber og rennende øyne... tvang meg på jobb i dag... imorgen har jeg ordnet det slik at jeg slipper å jobbe... håper jeg blir frisk nok til å jobbe lørdag.. ÅÅÅ! jeg var faktisk bittelitt klar for å starte opp treninga... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 8. januar 2009 #163 Del Skrevet 8. januar 2009 Masse god bedring, det er kjedelig å være syk! Spis så blir du frisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #164 Del Skrevet 9. januar 2009 Takk for det.... ! Er verre i dag, og skal til legen klokka 11. få sykemelding... bah.... hater å være syk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #165 Del Skrevet 9. januar 2009 Nå føler jeg meg faktisk litt bedre her... var hos legen.. bakterie et eller annet i luftveiene. sykemelding i 1 uke... håper jeg er frisk før det... antibiotika i 10 dager.. Så nå ligger jeg bare på sofaen og venter på å bli frisk. Ser på Øyeblikkene fra Jakten på kjærligheten, og feller et par tårer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. januar 2009 #166 Del Skrevet 10. januar 2009 Hvordan er formen, har du blitt noe bedre? Kjedelig å være syk... Har du noen planer for lørdagskvelden da? Slappe av på sofaen kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #167 Del Skrevet 10. januar 2009 Hei! formen er ca samme som i går... hoster og harker , rennende nese, vondt i hodet, feber og vondt i øye-eplene (helt sykt... veldig ømfintlig... klarer ikke skarpt lys, og når jeg skifter fokus er det vondt.. hmm) og ørene knitrer... det skulle oppsummere det får tømt systemet også her pga penicillinen... og dårlig matlyst... FY som jeg klager! bare sint på meg selv fordi jeg ikke tok influensa vaksinen... Hvordan går det med Mazillaen? hvilken bok leser du i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #168 Del Skrevet 10. januar 2009 planen min er helt klart å ligge under ullteppet på sofaen var på bruktbutikken og kjøpte 5-6 bøker av samme mann, så tenkte ta en titt på dem moro å lese! Leste faktisk 5 bøker i jula! lesing+soling er herlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. januar 2009 #169 Del Skrevet 10. januar 2009 Du har lov å klage!! Det er det som er så bra med kg, at her kan man klage så mye man vil, eller prate så mye om bryllup man vil, eller prate (altfor mye) om hva som helst, alt sånt som folk i "den virkelige verden" ville blitt drittlei av å høre om! Jeg leser Cathedral of the Sea for øyeblikket. Fin bok! Når jeg er ferdig med den står World without end av Ken Follett for tur. Håper den er like bra som Stormenes tid, for den er helt fantastisk! Det er jo en oppfølger, så det er jo lov å håpe! Hvilke bøker kjøpte du på bruktbutikken da? Genialt med billige bøker! (Det er egentlig litt derfor vi leser på engelsk også, for det er jo såå mye billigere!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #170 Del Skrevet 10. januar 2009 wow! hvis jeg skulle lest bøker på engelsk så måtte jeg hatt ordbok ved siden av meg.. prøvde en gang for noen år siden... men forsto så få ord... skole-engelsken min rakk ikke til.. bøkene jeg kjøpte er av: Lars Rustbøe 9 bøker aldri hørt om han... tok dem fordi det var en del av samme og kikket igjennom en av dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. januar 2009 #171 Del Skrevet 10. januar 2009 Skjønner! For meg var det veldig uvant med en gang, men akkurat som med nynorsk så kom jeg inn i det.. Det er jo endel ord jeg ikke skjønner, men stort sett så skjønner jeg de ut ifra sammenhengen, eller så slår jeg de opp.. Men uansett, du burde lese Havets katedral! Den har kommet i pocket på norsk også nå, så da er den jo veldig mye billigere enn i innbundet utgave! Har ikke hørt om han forfatteren jeg heller.. Du får si ifra om bøkene er verd å lese! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #172 Del Skrevet 10. januar 2009 ok.. er jo en grei måte å vedlikeholde engelsken får gjort det når vi reiser til syden da.. men ikke lesinga! skal notere ned navnet på boka! Forfatteren het forresten Lars Rustbøle, ikke Rustbøe fant fint lite på nettet... nå legger jeg vekk pc`n litt.. vondt i øyene... SEE YA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 10. januar 2009 #173 Del Skrevet 10. januar 2009 Å, bokprat! Jeg leser for øyeblikket "Engelens spill" av Carlos Ruiz Zafon. For alle oss som elsket "Vindens skygge" Rustbøle har jeg ikke hørt om... jeg er litt "feig" når det gjelder forfattere jeg ikke har hørt om... kanskje det skal være et nyttårsforsett, å lese bøker jeg ikke har hørt om Kan oppdage mange perler på den måten! Håper du blir fort frisk da Det er godt vi har bøker, ellers ville det vært uutholdelig å være syk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #174 Del Skrevet 11. januar 2009 Liker også å lese bøker Men er utrolig grønn på de store forfatterne,boktitler, osv... nå er jeg i gang med bok nr 3 av 9 bøkene er enkelt skrevet, til tider litt "barnslig" språk.. vanskelig å forklare.. hehe veldig mye Gud og Jesus i innholdet. hovedpersonene er veldig kristne... selv er jeg ikke personlig kristen, og vet nå ikke helt hva jeg tror på, så det blir litt mye.. men nå er jeg i gang, så da skal jeg lese dem! de to første bøkene har endt lykkelig, og må si at nå når jeg er syk så er det jo herlig med happy endings ellers så er formen ca den samme... sliten og lei nå.. sambo er også dårlig, så nå er det tomt for melk fordi vi ikke klarte å gå på butikken.. håper han klarer det i morgen.. trenger yoghurt også, eneste jeg har lyst på.. koselig å sjekke innom her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 12. januar 2009 Forfatter #175 Del Skrevet 12. januar 2009 endelig begynner jeg å bli bedre! greide å skifte på sengen i dag! sambo og jeg har sittet sammen i dag og spilt super mario world bare slapper av enda. har ikke greid å holdt på med noe sånt før i dag... mye bedre i øye-eplene også! hoho Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. januar 2009 #176 Del Skrevet 13. januar 2009 Så bra! Håper du blir helt frisk snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #177 Del Skrevet 13. januar 2009 Ikke lenge igjen nå Sitter å tenker litt på bryllupet.. hvor lenge før skal en begynne med de forskjellige papirene? forlover-erklæringene er vel ikke gyldig mer enn i 3 mnd, så det kan jo vente til april... men så er det noe som heter prøvingsattest også? og så skal jeg skifte navn.. hmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 13. januar 2009 #178 Del Skrevet 13. januar 2009 Prøvingsattesten tror jeg er gyldig i 4 måneder Tror jeg..... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #179 Del Skrevet 14. januar 2009 OK... da trenger vi ikke tenke på papirarbeidet enda noen mnd det som er problemet nå er at gjestelista bare vokser og vokser... vi hadde et fint rundt tall på 60.. nå er den på 67.. og så er det jo dette evinnelige spm... jeg har noen venninner som jeg ble kjent med da jeg gikk skole, og det var på den tiden sambo og jeg forlovet oss. dette var skikkelige gode venninner, og jeg sa at selvfølgelig kommer dere i bryllupet! men nå, snart to år etter så hører jeg ingenting fra noen av dem... en av dem har jeg til og med sendt brev til... hmmm dilemma.... forresten: er min signatur veldig stor? fikk PM i dag om at den er for stor... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #180 Del Skrevet 14. januar 2009 sånn... nå har jeg klemt signaturen litt sammen her.. håper det funker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå