Gå til innhold

Mokkon83`s skravlebok :)

Mokkon83

Anbefalte innlegg

ååå! fant du drømmekjolen? :)

Leie eller kjøpe?

Vi skal leie, og de har noe som heter bryllupspakken. Da betaler vi 8500,- for kjole(+slør,tiara,sko++)dress (kjole og hvitt + sko) og tøy og sko til to brudebarn :) alle beholder skoene. syns ikke det høres så ille ut! Så nå krysser jeg fingrene og håper på at jeg finner drømmekjolen :)

Wow, det høres ut som et veldig bra tilbud!! :jepp: Jeg fant drømmekjolen, men den kosta 12700, så vi (jeg) må tenke litt på det og prøve litt flere før jeg bestemmer meg. Leie koster 9900, så det er ikke noe alternativ! :dåne: Lykke til!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Idag har jeg vært og prøvd brudekjoler :)

Skulle egentlig på brudesalongen, men hun hadde noen tekniske problemer med en sikkerhetslås så vi kom oss ikke inn...

men heldigvis så hadde hun kjolene som jeg hadde skrevet på forhånd at jeg ønsket å prøve (+ noen til) i bilen :)

så vi dro på min gamle arbeidsplass, og prøvde på der i møterommet... hehe

fant en helt nyyydelig kjole!

det var den første jeg prøvde,men det sa bare "taaaataaaaa!"

kjolen er fra Eddy K, hun husket ikke hva modellen het.. den skulle visstnok ligge på deres hjemmesider... men kan ikke finne den...

Endelig har jeg funnet kjolen! :D:D:D:D

:)

alle de andre kjolene jeg prøvde ble bare å prøve for å gjøre det... hehe

skulle legge ut bilder her, men klarte selvfølgelig å legge igjen kameraet mitt hos brodern. var på besøk hos dem etterpå :) Mi lille niese har lært å gå på egenhånd! lille gullet til tante :D

skal legge ut bilder når jeg får kameraet tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, så gøy!! :strix: Det var sånn med meg også at den første jeg prøvde tok pusten fra meg! :fnise: Har du bestemt deg nå eller skal du prøve flere? Synes du skal få lagt ut bilde forresten.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare følte at dette var KJOLEN :)

kjempeherlig!!!

skal ikke prøve flere kjoler,nå har jeg bestilt den :)

ellers så går det ganske greit på treningsfronten også!

mandag så var jeg, ei venninne og hunden ute og gikk i 1,5t i lysløypa, og i dag var vi tre og gikk 1t i lysløypa :)

herlig å ha ei venninne å gå med! motiverer hverandre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

får ikke til å legge ut bilder.... :kjefte:

Gå inn på Ris og Ros og spør hva i all verden de mener med error!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Nå har jeg prøvd hundretusen ganger å legge ut bildet av brudekjolen.. men går ikke!

Så nå gir jeg opp!

Ellers så går det veldig bra med trimminga! eller kan kanskje ikke kalle tur med hunden det? burde nok ta noen timer borte på treningssenteret også.. på apparatene... eller på wiien..

men foreløpig så syns jeg at jeg er skikkelig flink!

på lørdag morgen veide jeg 60 kg! men på manda var jeg 61,5 kg igjen...

menmen! julebord.... masse mektig julemat og MYE cider...

vi var på et bryggeri, så ble cider på meg ettersom jeg ikke tåler gluten. hadde ikke de sortene jeg kan drikke der :(

men men! cider er jo digg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

supert!

var i lysløypa mandag og idag :)

skal gå tur med en kamerat i morgen og med ei venninne tordag!

herlig å gå ute i den friske lufta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste i en annen tråd her hvor du skal gifte deg, så vittig! Vi gifter oss i samme by! :jepp: Og vi skal ha bryllupsnatta der dere skal ha festen.. :lur:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Leste i en annen tråd her hvor du skal gifte deg, så vittig! Vi gifter oss i samme by! :jepp: Og vi skal ha bryllupsnatta der dere skal ha festen.. :lur:

ååå! så gøy!!

dere skal gifte dere i august?

vi skal også være i brudesuiten og har reservert en del rom til gjestene :) kjekt med alt på ett sted :)

hvilken kirke skal dere gifte dere i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.august ja! :Nikke: Vi skal ha festen rett i nærheten, så det blir ikke lange biten for oss heller for å komme oss til bryllupsnatta.. ;)

Sender deg en pm med kirke jeg! Er visst litt paranoid! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for PM, Mazilla! :)

Har du/dere vært og sett brudesuiten?

Tenkte jeg skulle ta meg en tur bare for å se slik at vi ikke blir skuffet på bryllupsnatta :) Hvis det er et trist rom så kan jeg jo gjøre noen justeringer :)

Lyst til å sette inn en vase med røde roser og kanskje legge noen roseblader på senga. Hadde også vært koselig med noen stearinlys!

Den der duftelysgreia... Love eller with love...? den er skikkelig herlig!

Ellers så har jeg noen få ting igjen som må ordnes!

-Den endelige gjestelisten (sender ut invitasjoner i januar/februar)

-Blomsterleverandør, finne en som er rimelig og bra!

-hår+sminke

-musikk til festen (det tar mannen seg av)

-bestemme oss for om vi skal velge kirka som vi har bestilt eller om vi skal ha utebryllup...

-finne tiara + øredobber/smykke

tror det var ca alt... foreløpig... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har ikke sett den enda, men vi snakka akkurat om her om dagen at vi vil stikke innom når vi er hjemme i jula! :) Det virker jo veldig romantisk da, med frukt og musserende vin og sånt på rommet! :rødme: Og sen utsjekking... :lur:

Hår og sminke må jeg også ordne hjemme i jula... Har du noen å anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...