Gå til innhold

Mokkon83`s skravlebok :)

Mokkon83

Anbefalte innlegg

Her går det i rompetrening ja :) Og det funker som bare det. Har vært ganske flink i de siste 5 ukene. Man må bare ikke slutte vet du. Da legger man fortere på seg ;) Jeg kjenner til den jeg og. Puh, skikkelig smell kan det være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Neferet
  Mokkon83 skrev:
Hola!!

Kom tilbake fra syden for over ei uke siden, herlig med varme :)

ble ikke noe svømming og lite turer...

og jeg har ikke funnet tilbake til treningslyst eller motivasjon... :(

ligger på 62kg, så har gått opp litt...

hva skal jeg gjøre for å få energi igjen? tenkte litt på å kjøpe vitaminbjørner, fordi de er så gode og visstnok inneholder det en trenger?

skal også ordne treningskort nå, og mandag skal jeg være med ei venninne i stallen. hjelper å komme seg ut litt.går tur med hunden, men føler at jeg må tvinge meg ut... :(

HJELP MEG!!!!

Hei hei og velkommen tilbake!

Jeg må si meg litt enig med Miss Shorty her inne som sier at motivasjonen kommer underveis! Gjerne på bånn på vei til trening, og plutselig tilstede når det har gått en 10-15 minutter.

Men noen elementer av tvang blir det for å komme igang igjen! Denne uka her har vært dårlig for meg treningsmessig, så skal komme sterkere tilbake fra i morgen av. Vi kan jo gjøre det sammen???

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!! :)

godt å være tilbake :) hehe

skikkelig dårlig periode her nå... må prøve å fortsette mer på bryllupsplanleggingen, så blir jeg motivert :) vil også gjerne være et HOT 2009 brud :P hehe

Skal sette i gang "operasjon tvang" i morgen :) får en del kroppsarbeid og frisk luft i morgen når jeg skal vøre med ei venninne i stallen. Bare å kose med hest er jo som terapi :)

Skal også prøve å finne noen andre ruter å gå med hunden, litt smålei av samme stedene... er ei bra lysløype 10min unna her (med bil) tar ca 1 time å gå den... få med meg ei venninne tenker jeg

det går bra med deg da, BryllupsTwisted? du er jo bare helt rå i planleggingen... jeg føler jeg henger litt etter... litt vanskelig når mannfolket omtrent unngår temaet fordi det oppfattes som stress... hehe du er heldig som ikke har det problemet :)

bryllupsTwisted skrev:
Hei hei og velkommen tilbake!

Jeg må si meg litt enig med Miss Shorty her inne som sier at motivasjonen kommer underveis! Gjerne på bånn på vei til trening, og plutselig tilstede når det har gått en 10-15 minutter.

Men noen elementer av tvang blir det for å komme igang igjen! Denne uka her har vært dårlig for meg treningsmessig, så skal komme sterkere tilbake fra i morgen av. Vi kan jo gjøre det sammen???

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
  Mokkon83 skrev:
det går bra med deg da, BryllupsTwisted? du er jo bare helt rå i planleggingen... jeg føler jeg henger litt etter... litt vanskelig når mannfolket omtrent unngår temaet fordi det oppfattes som stress... hehe du er heldig som ikke har det problemet :)

Ja, det går ganske bra synes jeg. Mye som er planlagt, vi har opptil flere venner som bare ler av oss fordi det er så god tid ennå.... Men det har vi ikke tenkt å bry oss så mye om.... :nei:

Kjære er ikke alltid så gira som meg da, men hun unngår ihvertfall ikke temaet. Du får finne på noen smarte manipulasjonsstrategier så han hører på deg!!! :lur:

Ha en fin mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går fikk jeg masse frisk luft :) ikke spesielt mye trening, men herlig å være ute :) hesten til venninna mi var kjempefin! ble ikke noe riding, er så lenge siden så jeg orket ikke siden det var så mørkt... feige meg :P hehe

var der borte i to timer, og da jeg kom hjem gikk jeg en 20min tur med rottisen :)

skal ut og trene litt med han nå, vi skal stille han ut neste helg :)

ut og løpe litt i ring i hagen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj!! Spennende!! Stille ham ut? Er det første gang med ham, eller har dere gjort det før? Med andre hunder? :)

*følge spent med*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! hundeutstilling, bedømmer utseendet :P

vi har vært på tre utstillinger + et valpeshow :) fått bra kritikk! nå har vi ikke vært på utstilling siden januar... er mange hunder med rottweilergruppa, tenker over 40 stk.. skal være i pingvinhallen i kongsberg neste helg :)

Miss Shorty skrev:
Oj!! Spennende!! Stille ham ut? Er det første gang med ham, eller har dere gjort det før? Med andre hunder? :)

*følge spent med*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imorges da jeg veide meg så kom jeg faktisk under kategorien idealvekt :)

har stått overvektig siden sydenturen...

nå veier jeg ca 61.5kg

har tatt et mindre mål nå... 2,5kg innen 2 mnd... vet at jeg ikke greier det, men må prøve! har ligget på ca samme i noen år nå... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og i dag var jeg overvektig igjen... gått opp 1 kg siden igår... :(

men nå er mensen på vei så da blir man vel gjerne litt tyngre...?

men denne helga skal jeg bare kose meg! Begynner med kinamat om en times tid, så kino! kinopopcorn er bare så digg!

skal se "Fatso", den har ikke akkurat fått strålende kritikker men vi har nå lyst til å se den fordet :) hehe

blir en tidlig kveld, opp kl 06 i morgen tidlig... :S

men er ferdig på jobb 15 da... og søndag må jeg prøve å øve litt med Gizmo! vil ikke at han skal være helt umulig i ringen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mokkon83 skrev:
vet at jeg ikke greier det,

Sånt sier man da ikke :nei:

Mensen gjør sitt ja, det gjør hvertfall det på meg. Dessuten svinger jo væskenivået i kroppen, så et par kilo slingringsmonn må man regne med ;)

Stå på!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

jeg har ikke viljestyrke nok til å greie å ta av meg...

men tenkte å prøve å ikke bli større i allefall.. så er alt som går ned en bonus :)

blir ofte at jeg tenker : i morgen SKAL jeg stikke bort og trene...

unnskyldningen nå er at jeg har mensen.. høhø

tenker at hvis jeg bare får kommet seg på step eller aerobic så kommer lysten tilbake igjen :) må bare få kommet meg bort... :P

Går det bra med deg og treningen, miss shorty?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mokkon83 skrev:
:)

jeg har ikke viljestyrke nok til å greie å ta av meg...

men tenkte å prøve å ikke bli større i allefall.. så er alt som går ned en bonus :)

blir ofte at jeg tenker : i morgen SKAL jeg stikke bort og trene...

unnskyldningen nå er at jeg har mensen.. høhø

tenker at hvis jeg bare får kommet seg på step eller aerobic så kommer lysten tilbake igjen :) må bare få kommet meg bort... :P

Går det bra med deg og treningen, miss shorty?

All trening er jo bedre enn ingen trening uansett. Men du har vel ikke mensen hele måneden ;):ler:

Mobber deg litt nå :fnise: Håper du tåler det ;)

Med meg går det bra, hadde en skikkelig utskeielse i helga, men var bortreist, så det var litt lov. Man skal kose seg innimellom synes nå jeg. Men i går var det på'an igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nå er jeg heldigvis ferdig med mensen :)

fikk en ny lyst i går kveld til å begynne å trene igjen :) så sto på wii`en i morges, og trente litt. var på fylla i går,¨så jeg føler meg litt urven i kroppen..

men planen jeg la i går var at jeg skulle gå en halvtimes tur med hunden, og så trene en times tid på treningssenteret. man forbrenner jo nesten ikke før etter en halvtime..

skikkelig umotiverende når det regner ute....

får lete frem regntøyet... bah...

ellers så var vi på hundeutstilling i helga, og fikk med oss en 2 plass i åpen unghundklassen :) skal vente litt med å stille han ut nå, pubertetstendenser nå... alle som har rottweiler vet hva jeg prater om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mokkon83 skrev:
nå er jeg heldigvis ferdig med mensen :)

fikk en ny lyst i går kveld til å begynne å trene igjen :) så sto på wii`en i morges, og trente litt. var på fylla i går,¨så jeg føler meg litt urven i kroppen..

men planen jeg la i går var at jeg skulle gå en halvtimes tur med hunden, og så trene en times tid på treningssenteret. man forbrenner jo nesten ikke før etter en halvtime..

skikkelig umotiverende når det regner ute....

får lete frem regntøyet... bah...

ellers så var vi på hundeutstilling i helga, og fikk med oss en 2 plass i åpen unghundklassen :) skal vente litt med å stille han ut nå, pubertetstendenser nå... alle som har rottweiler vet hva jeg prater om...

Gratulerer med andreplass :hoppe:

Fikk du frem regntøyet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :)

kom meg ut i skogen ja! :) en halvtimes tid... men kom meg ikke på treningssenteret....

får ta det gradvis :P

ellers så skal jeg i brudesalong på tirsdag!!!

må kjøre inn til kristiansand... menmen.. bare jeg finner drømmekjolen snart...

Cepelia heter brudesalongen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ååå! fant du drømmekjolen? :)

Leie eller kjøpe?

Vi skal leie, og de har noe som heter bryllupspakken. Da betaler vi 8500,- for kjole(+slør,tiara,sko++)dress (kjole og hvitt + sko) og tøy og sko til to brudebarn :) alle beholder skoene. syns ikke det høres så ille ut! Så nå krysser jeg fingrene og håper på at jeg finner drømmekjolen :)

Mazilla skrev:
Lykke til med kjolejakten i morra! :) Jeg var på brudesalong i dag, og det var kjempegøy! :jepp:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers så har jeg vært veldig flink i dag :)

Var og gikk i lysløypa med ei venninne + hunden. 1,5t effektiv gange!

kjenner meg passe sliten her! :) herlig!

vi har begge lyst til å komme i bedre form, så nå skal vi finne en dag som vi tar 1 times gåtur på hver uke :)

begynner å likne noe dette!!!

skal få tatt litt bilder i morgen, kameraet er ladet og klart :foto:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...