Mokkon83 Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #221 Del Skrevet 2. februar 2009 Ja! Forresten... vi satt og så på Newton på nrk i går... kjempe interessant! Var om fødsler også... sambo satt og syntes det var ekkelt, men veldig fint når han fikk se hvordan babyen har det inni magen og ultralyd jeg begynte å grine da jeg så på det... rant i strie strømmer... Sambo mener jeg er verpesjuk.. hehe men har ingen problemer med å vente til ei god stund etter bryllupet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. februar 2009 #222 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg kan også grine av fødsler/babyprogrammer, og jeg har ingen umiddelbar verpetrang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #223 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg kan også grine av fødsler/babyprogrammer, og jeg har ingen umiddelbar verpetrang... da er det en dame-ting jeg synes det er så vakkert og spennende med et nytt lite liv noe så sårbart og uskyldig... sukk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. februar 2009 #224 Del Skrevet 2. februar 2009 :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 2. februar 2009 #225 Del Skrevet 2. februar 2009 Du verden så ivrig mannen ble med invitasjonene da Ble imponert jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #226 Del Skrevet 2. februar 2009 Du verden så ivrig mannen ble med invitasjonene da Ble imponert jeg jah...! ble rimelig sjokkert selv her... vi har tilogmed fått diskutert gjestelista! :) kommer nok til å bruke de på nettet... vi får en mail med forslag snart men blir nok å bruke monogram som venninna mi har lagd. mulig hun blir litt skuffet, men nå vil jeg bare få de invitasjonene ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #227 Del Skrevet 4. februar 2009 åå... blir ikke noen tur til Bergen... måtte innse det at pengene vil fly.. kan ikke unne meg det når jeg har fartsbota på 5000 som skal betales og studielånet forfaller denne mnd.. bah... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #228 Del Skrevet 4. februar 2009 !!!!!5 mnd igjen!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #229 Del Skrevet 5. februar 2009 Da er torsdagen snart forbi! sambo laget en herlig middag i dag! fisk (noe hai greier) i tomatgryte med purre og paprika (blant annet..) KJEMPEGODT! ellers så skal vi å se på en bil i dag! skifte ut stasjonsvogna mi i noe som ikke har gått så langt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #230 Del Skrevet 9. februar 2009 Ikveld har jeg, sambo, en kamerat og bikkja vært og gått tur i lysløypa 1,5 time med trasking i snøen! Du kan tro jeg er sliten i beina Denne helga har vi tatt det med ro og kost oss! jobba lørdags formiddag, så fredag lagde vi hjemmelaget pizza (ok da.. ferdiglaget glutenfri pizzabunn, saus fra peppes... men ellers var alt hjemmelaget.. hehe) VELDIG GODT! lørdag spilte vi guitar hero moro!! snakket med enn felles kamerat og det er nå avtalt at vi skal fyke opp på Hovden ei helg! Hytta er booket! Nå er ikke jeg noe glad i bakken da.. men afterski går greit Får låne meg langrenns-ski, det er det eneste jeg tør å bevege meg på. skal innom badeland også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #231 Del Skrevet 13. februar 2009 God morgen!! Ja, nå er det helg igjen! Har egentlig frihelg, men skal jobbe i morgen allikevel fint å tjene litt penger, har ikke fått lagt av så mange slanter til bryllupet akkurat... det er så vanvittig vanskelig å spare.. alle pengene går til regninger og mat... studielån, firmalån, billån.. jaja nå blir billånet litt større! har byttet ut bilen min, sambo vil ha noe freshere og den bilen er HERLIG! vi får den forhåpentligvis veldig snart!! ellers så går det til H med treninga, føler meg vanvittig slapp for tiden. har ikke orket å en gang.. men i går ryddet og vasket jeg på soverommet og shinet opp bikinilinja må føle meg vel og ha det ok rundt meg... jammen kom ikke lysten snikende! sambo har klaget hele uka, omtrent hver dag, om hvor lite sex vi har... så nå måtte jeg ta saken i egne hender her.. og seff er jeg ferdig med p pille brettet og skal ha mensen... så jeg begynner likegodt på et nytt brett! can`t loose my MOJO.. ellers så har jeg enda ikke fått ordnet ferdig invitasjonene.. mente jeg sa til sambo at han bare kunne ordne det ettersom han tok over hele greia.. men har ikke skjedd noe mer, så nå tar mokka kontrollen! må kanskje få sendt dem ut snart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. februar 2009 #232 Del Skrevet 13. februar 2009 Typisk at man får perioder om vinteren hvor alt stopper litt opp... Får håpe du klarer å bevare gnisten nå da! Begynner rett på nytt brett stadig vekk jeg. Har lest at det ikke gjør noe, så da dropper jeg likegjerne den pauseuka! Kanskje litt til og med gjør at du finner inspirasjon til å gjøre ferdig invitasjonene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #233 Del Skrevet 13. februar 2009 Typisk at man får perioder om vinteren hvor alt stopper litt opp... Får håpe du klarer å bevare gnisten nå da! Begynner rett på nytt brett stadig vekk jeg. Har lest at det ikke gjør noe, så da dropper jeg likegjerne den pauseuka! Kanskje litt til og med gjør at du finner inspirasjon til å gjøre ferdig invitasjonene! ja.. vi skal investere i noe helsejuice så vi får energi.. hehe jeg pleier også å bare hoppe over ved å begynne på nytt brett.. legen sa at det ikke gjorde noenting synd jeg skal bort i kveld og i morgen... har bare lyst til å ligge på sofaen og se tv med min kjære. han skal seff lage seg drinker og sitte i boblebadet... jeg som har spurt han mange ganger om han blir med ut i det... men ikveld når jeg skal til venninna mi så skal han ut der. jaja, jeg har godt av å komme meg ut av huset en kveld kan senere ikveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. februar 2009 #234 Del Skrevet 13. februar 2009 Har dere boblebad?? Høres deilig ut! Vi har bare dusj vi, men det funker dårlig å drikke drinker der... Kos deg hos venninna di, og ikke minst når du kommer hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #235 Del Skrevet 13. februar 2009 Har dere boblebad?? Høres deilig ut! Vi har bare dusj vi, men det funker dårlig å drikke drinker der... Kos deg hos venninna di, og ikke minst når du kommer hjem! Jepp! nå har jeg kommet hjem fra venninna mi, det var kjempekoselig!! spiste taco og så film (home,sweet home) sambo har sittet og kost seg med noen drinker mens jeg var borte, så han er i farta nå hehe vi skal sette oss ut i boblebadet sammen nå synd jeg ikke kan sitte oppe så lenge, skal på jobb i morgen klokka 10.. må få nok søvn fordi vi skal rett i bursdag etterpå.. har egentlig frihelg, men var noen som var syke så da må en steppe inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. februar 2009 #236 Del Skrevet 14. februar 2009 Så snill du er som stepper inn når det trengs! Kjekt med ekstra penger da! Jeg vil også ha boblebad! Høres kjempekoselig ut! Ha en fin lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 14. februar 2009 #237 Del Skrevet 14. februar 2009 Boblebad vil jeg og ha!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #238 Del Skrevet 18. februar 2009 Oi! Nå er det lenge siden jeg har skrevet her! Siste nytt fra min verden er at vi nå har fått bestilt innbydelsene! De blir skikkelig fine! og litt utenom det vanlige Sendte navnelista avgårde i dag så hun dama skriver de inn. kosta det samme, og jeg har ikke fin håndskrift.. hehe må betale 31 kr for hver invitasjon og 11 for bordkort. hun laget monogram gratis Ellers så har jeg kjøpt ny bil! vi hentet den i dag volvo v40 stasjonsvogn 2004 modell, veldig lekker! skinnseter og styling kit Liker fine biler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #239 Del Skrevet 18. februar 2009 Slik ser innbydelsen ut ble litt rart her tror jeg, med åpne/lagre greier, men fikk ikke til annet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #240 Del Skrevet 18. februar 2009 det gikk ikke.. prøve igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå