Mokkon83 Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #281 Del Skrevet 15. mars 2009 Da var denne uka også over! Tida flyr så fort avsted at det er jo sommer igjen in no time!!! Gikk kjempebra i møtet i kirka lørdag! Fikk mye nyttig informasjon og er nå litt klokere på hva som egentlig skal foregå! Moro å få hilse på presten også, kjempe morsom og hyggelig kar! kirka var kjempefin! så dette gikk virkelig over all forventning! til og med sambo likte seg nå går det mer og mer opp for meg at vi faktisk skal GIFTE oss om ikke så lenge! gleder meg! (sambo også.. ) godt å vite at kaken er bestilt og menyen i orden PHEW! Idag har jeg vært på hudpleiesalongen til ei venninne fikk tatt øyebrynene og tok body wrap se om jeg får vekk noen cm til bryllupet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. mars 2009 #282 Del Skrevet 15. mars 2009 Hvor har dere bestilt kake fra? Er den glutenfri..? Vi skal bestille når vi er hjemme i påska, tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #283 Del Skrevet 15. mars 2009 Hvor har dere bestilt kake fra? Er den glutenfri..? Vi skal bestille når vi er hjemme i påska, tenker jeg. Bryllupskaken skal faktisk kokken på hotellet lage Tre etasjer, de har stativ selv. Blir marsipankake øverst (med jordbær fyll, ferske også) så ei ostekake og så ei sjokoladekake alle blir glutenfrie! NAM! Jeg satte en grense på 3000 kr, men hun sa det neppe kom på mer en 2000,- Du kan bestille der selv om dere ikke skal ha festen der tror jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. mars 2009 #284 Del Skrevet 15. mars 2009 Oi, det hørtes jo fancy ut! Kanskje jeg skal stikke innom og høre i påska! Vi skal jo tross alt ha bryllupsnatta der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #285 Del Skrevet 17. mars 2009 Opp og hopp! Nå har jeg funnet energien til å trimme litt! Hunden og jeg gikk oppi skogen både søndag og mandag! er trimboks der oppe, og det er skikkelig motiverende! Hadde nok snudd ei stund før der den står dersom den ikke hadde vært der.. Idag tenkte jeg også å spasere der oppe! er jo lyst lenge på kveldene nå! Er bare en gåtur på 30 min, men jeg kjenner det godt i kroppen! underlaget er sandaktig Skal også til fysioterapi i dag.. bi-jobben jeg har gjør at jeg får låsninger i øvre del av ryggen, knaker og knirker i den... må huske og ringe legen og få rekvisisjon... man kan vel få det via tlf og på så kort varsel? gruer meg... det er ikke spesielt deilig å bli hamret løs på og jeg føler for å grine mens det står på... Nå må jeg kjøre til jobb her... (skal begynne å sykle når det blir varmere... tror jeg.. håper jeg... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #286 Del Skrevet 17. mars 2009 Ah! fysioterapi er ikke noe behagelig... spesielt ikke manipulering av ryggraden.. :S må få en bedre holding når jeg jobber og trene ryggen ble ikke skogstur, men sambo og jeg gikk med hunden en fin runde i nabolaget her torsdag skal jeg pakkes inn i plastfolie igjen!! hihi skal ta det fem ganger tilsammen... får 20% rabatt på det, men er jaggu meg ikke billig.. har en krem hjemme som jeg smører på morgen og kveld, jeg kjenner faktisk at det jobbes! MORO! (i dag spiste jeg stekt ris til middag! nammenam! ris, amerikansk blanding,champignon og egg! hadde med litt av kylling i karri gryta sambo lagde i går. Mmm) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #287 Del Skrevet 18. mars 2009 Idag har sambo og jeg vært i skogen og gått med hunden Herlig vær og deilig underlag å gå på! fikk skrevet oss inn i trimboka og greier Etterpå fikk jeg ryddet hagen for hundedritt... ingen herlig jobb, men må gjøres! 5 fuller skiteposer.. damned... i morgen har jeg ordnet meg fri fra hobby-jobben min og skal på kurs med hovedjobben.. sitter fra 10-18 tror jeg kan bli litt slitsomt... skal innom hudpleiesalongen til venninna mi og ta bodywrap etterpå blir deilig å slappe av en halvtimes tid på benken der pakket godt inn i varmetepper og greier. ah! nå skal vi se UGLY BETTY her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #288 Del Skrevet 19. mars 2009 I dag har hatt min andre bodywrap behandling! Hun tok på en sterkere krem i dag, og gjett om jeg kjente det! neste gang tar hun på en enda sterkere!! og da skal vi måle omkretsen igjen (torsdag i neste uke) Ellers så begynner jeg å bli stressa her... vi har enda ikke sendt ut invitasjonene... har fått alt som trengs bortsett fra bånd, så nå må jeg ut og finne mer... håper jeg finner lik som vi har... sambo har kjøpt frimerker billig på nettauksjon (mangler lim) så nå er det bare å vente på dem, så lime på og sende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. mars 2009 #289 Del Skrevet 20. mars 2009 Har du funnet bånd til invitasjonene? Når har dere S.U.? Greit å få sendt de ut snart kanskje, det er jo tross alt bare drøye tre måneder til dagen deres! Bare for å stresse deg litt! Håper du får en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 20. mars 2009 Forfatter #290 Del Skrevet 20. mars 2009 Har du funnet bånd til invitasjonene? Når har dere S.U.? Greit å få sendt de ut snart kanskje, det er jo tross alt bare drøye tre måneder til dagen deres! Bare for å stresse deg litt! Håper du får en fin helg! Skal prøve og finne bånd i morgen Frimerkene kommer nok også i morgen tenker jeg! svar fristen er 17 mai, så må få sendt i løpet av uka som kommer! er litt stressa... sender inn papirene i morgen! forlovererklæring ++ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #291 Del Skrevet 22. mars 2009 Så var enda ei helg over! Skal si tida flyr... sambo og jeg var på vorspiel hos en kamerat i går, kjempekoselig! Idag har jeg vært på tur i skogen med hunden, han vi var hos i går var med. Sambo beveger seg nødig ut fra sofaen søndager... Herlig å gå i det fine været!! har også fått støvsuget stua, skiftet på senga, vasket to maskiner med tøy og sambo og jeg har delt på å sette frimerker på invitasjonene I morgen blir de sendt!! er bare tre stk som må settes bånd på.. skal kjøpe dem tirsdag i morgen har jeg nemlig bursdag, så sambo tar meg med ut på middag gleder meg! deilig å spise ute en gang i blandt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. mars 2009 #292 Del Skrevet 22. mars 2009 Skal si du har hatt en effektiv dag! Kjempeflink! Hvor/hva skal dere spise? Koselig å spise ute ja, spesielt ved spesielle anledninger som f.eks bursdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. mars 2009 #293 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Dobbeltposting Endret 22. mars 2009 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. mars 2009 #294 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Gratulerer med dagen!!!! Endret 23. mars 2009 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #295 Del Skrevet 23. mars 2009 Gratulerer med dagen!!!! :) :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 24. mars 2009 #296 Del Skrevet 24. mars 2009 Gratulerer med gårsdagen Hvor spiste dere? Håper det var god mat for bursdagsdama! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #297 Del Skrevet 24. mars 2009 Gratulerer med gårsdagen Hvor spiste dere? Håper det var god mat for bursdagsdama! Morn morn! Skal si du er tidlig oppe!!! hadde en super dag Vi spiste på Egon, biff nam nam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #298 Del Skrevet 30. mars 2009 Nå er det jammen meg lenge siden jeg har skrevet noe her... ! Ikke mye nytt som skjer her for tiden, jobbing og venting på helga Vi får besøk fra Sverie i påsken, det blir kjempekoselig Spise god mat og kose oss!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 5. april 2009 Forfatter #299 Del Skrevet 5. april 2009 Huff... har vært utrolig sløv i det siste til å skrive her... vet ikke hvor jeg skal begynne... ikke lenge igjen til bryllupet nå men fikk et skår i gleden i dag.. forloveren min bor ganske langt avsted, og vi har ikke sett hverandre siden påsken i fjor. vi har vært venner siden vi var veldig små, dessverre ikke fått sett hverandre så ofte de seks siste årene.. men har holdt kontakten hele tiden og vært min beste venninne i alle år.. hun har sendt inn forlovererklæring og alt, men nå virker det som om hun ikke vil være forloveren min. hun har spurt meg om jeg ikke kan komme opp til Bergen og besøke henne før bryllupet.. jeg har rett og slett ikke råd er knappe 3 mnd til bryllupet (alle vet bryllup er en pengesluk) og alle pengene mine nå skal gå til det. men virker ikke som om hun forstår akkurat det... i tillegg så er hun ikke kjempebegeistret for min forlovede og han ikke for henne... ååå, vond følelse i magen.. skreiv akkurat på msn der hun spurte igjen om jeg ikke kom på besøk før bryllupet og jeg svarte at jeg rett og slett ikke har råd.. fikk dette til svar: "Vi burde ringes.. dette er ganske alvorlige saker...ringer deg litt senere.." huff... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. april 2009 #300 Del Skrevet 6. april 2009 Oi, huff da... Har du fått snakka med henne og fått noe klarhet i ting? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå