Gå til innhold

Mokkon83`s skravlebok :)

Mokkon83

Anbefalte innlegg

:klø: Jeg har ikke reagert på størrelsen på signaturen din ihvertfall!

Jeg tror jeg hadde droppa å invitere sånne man ikke har hørt fra på så lenge! Finnes ikke noe fasitsvar, så der må du vel bare føle deg frem til hva som er "riktigst" for dere! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja... nå fikk jeg kontakt med hun ene i dag og hun hadde en god grunn til at kontakten hadde dabbet.. :)

sambo sa det at så lenge det ikke ble over 70 stk så var det ingen fare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går fikk jeg ringt rundt til frisør i anledning bryllupet, men kunne ikke bestille time enda fordi det enda var ei stund til.. hmm

skal ringe tilbake i mars til den jeg vil på. noe med ferielister osv.. håper virkelig at det er noen der som kan sminke også.. hun sa at ikke alle kunne det så vi måtte bare se etter 1 mars..

jaja, får smøre meg med tålmodighet... vil så gjerne ha alt sånne ting i orden :)

Nå skal jeg ringe en blomsterforhandler som jeg har blitt anbefalt.. høre om ca pris på det som vi skal ha...

3 bordoppsatser

1 brudebukett

3 knapphullsblomster

pleier man ha noe særlig mer enn det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om vi har snakka med samme frisør jeg..! :lur: Jeg måtte også ringe etter 1.mars! :fnise:

Hvilken blomsterhandler har du blitt anbefalt? Kanskje det også er samme som jeg har hørt mye fint om..! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg snakket med blomsterfolkene :)

må sjekke med hotellet hvor mange langbord de setter opp for å se hvor mange brudebuketter vi burde ha. antakelig 3-4stk

må ha 4 corsager/knapphullsblomster (brudgom, forlover,brudens far og brudgommens far)

brudebukett

vet sånn ca hvilken jeg skal ha... :) blir nok en 1500-2000 kun for brudebuketten... er det rimelig mon tro? hmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fredag! :)

Ikveld skal jeg sitte barnevakt for mi herlige niese :) hun er 17 mnd og er bare helt utrolig herlig :) fint å få øvd seg litt!

ellers så har gjestelisten vokst enda litt til.. nå er vi på 69stk.. så er 1 plass igjen..

nei nå er det frokost!

Snøen daler så vakkert utenfor her... skal hive på meg turtøy og gå i skogen med rottisen etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

storkoser meg mens jeg sitter barnevakt :)

hun har våknet noen ganger.. to ganger har jeg lagt henne ned og puttet inn sutten. en gang luktet det, og da måtte jeg skifte skitebleie..

hun så rart på meg der jeg sto og brekte meg... hehe

tante er rar, ja...

ellers så hadde jeg en dramatisk tur innover... ble tatt av UP...

fy f... for noen unødvendige og sure penger å betale staten... :(

hadde tenkt meg innom H&M på veien for å finne meg en genser, men da jeg ble 5000kr fattigere slo jeg den tanken fra meg... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråkka litt i hardeste laget på gassen..? Sure penger!! :Nikke: Spesielt sånn rett etter jul når økonomien ofte er litt trang uansett.. Men på den annen side, kanskje du lærte noe av det? :sjenert::lur:

Høres koselig ut å være barnevakt! Selv om sånne bleier kanskje ikke er det artigste.. :fnise: Hvor lenge skal du passe ho? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det var absolutt en tankevekker...

men det irriterende er at dette er en nylig åpnet vei med 2 herlige felt.. den er bygd for 100 sone og skal bli det med tiden... bah...

men UP folka var skikkelig hyggelig! han ene sa sånn: jeg kjører for fort hver dag jeg, og har blitt tatt i ny og ne. det er ikke moro, rett og slett uflaks.. så spurte de om jeg ville ha konfekt.. hehe

jeg satt jo selvfølgelig og tutet i baksetet der.. jeg blir så redd for å miste førerkortet.. det er hellig for meg..

kjempekoselig å sitte barnevakt :) har aldri pleid å gjøre det som ungdom, så denne "øvinga" kommer godt med :)

de kommer hjem igjen til natta..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva er vel 5000 når du fikk konfekt og greier..? :ler:

Forresten så må vi jo ta en liten :skaal: her!

:vin:

:danser: :danser:

:skaal: Det er jo tid for 10-siders fest!!! :skaal:

:danser: :danser:

:vin:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:)

jeg takket nei til konfekten... hutret frem at jeg hadde en banan i bilen.. vet IKKE hvorfor jeg sa det... :ler:

:strix: HURRA FOR 10 SIDER!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Borte bra, men hjemme best :)

nå sitter sambo og jeg og koser oss med hver vår cider her :)

tenker vi skal spille litt buzz senere :)

skulle møte ei venninne i dag for å ta en kaffe før jeg kjørte hjemover... satt i 30 min, men ingen dukket opp...

kjedelig. satt der på kafèn alene med kaffelatten min..

etter 1 time fikk jeg ei melding om at hun hadde sovnet og ikke våknet før da..

hmm

irriterende, men kan jo skje den beste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søndag!

nå har vi akkurat spist en herlig middag! sambo som laget, selvfølgelig.. :)

skinkestek med poteter, rødkål og saus :)

nam! :spise:

ellers så har jeg stått på idag! ryddet gjesterommet og en gang som er utenfor, fått kastet MASSE! og tatt mange turer opp på "kvestn" (loftet?)

har også fått ryddet i rotet nede i kjelleren :) slengt møe greier i boden ute nå, så må komme oss opp på søpla snart :)

men må si det... var sambo sitt forslag i går kveld (han var ikke SÅ full..) at vi skulle ha skikkelig opprydding i dag.. men mens jeg holdt på så lå han bare å slækket på sofaen.. DET syns jeg er litt irriterende.. :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig frisk og tilbake på jobb igjen!! :)

Helt utrolig hvor mye man tar for gitt det å være frisk, ha energi og være på jobb...

selv om det var skikkelig j..... å stå opp kl 06.00 i morges, så er det herlig å skulle gå på jobb igjen :)

HA EN HERLIG MANDAG ALLE SAMMEN!!!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva behager?? Lå han på sofaen mens du ryddet?? Og det var HANS forslag??? :hakeslepp:

:fnise:

Godt du er frisk igjen, da! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva behager?? Lå han på sofaen mens du ryddet?? Og det var HANS forslag??? :hakeslepp:

:fnise:

Godt du er frisk igjen, da! :klem:

:ler:

mulig jeg blir lett provosert på en søndags ettermiddag... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...