Mazilla Skrevet 14. januar 2009 #181 Del Skrevet 14. januar 2009 :klø: Jeg har ikke reagert på størrelsen på signaturen din ihvertfall! Jeg tror jeg hadde droppa å invitere sånne man ikke har hørt fra på så lenge! Finnes ikke noe fasitsvar, så der må du vel bare føle deg frem til hva som er "riktigst" for dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #182 Del Skrevet 14. januar 2009 ja... nå fikk jeg kontakt med hun ene i dag og hun hadde en god grunn til at kontakten hadde dabbet.. sambo sa det at så lenge det ikke ble over 70 stk så var det ingen fare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #183 Del Skrevet 14. januar 2009 10 SIDER! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #184 Del Skrevet 15. januar 2009 I går fikk jeg ringt rundt til frisør i anledning bryllupet, men kunne ikke bestille time enda fordi det enda var ei stund til.. hmm skal ringe tilbake i mars til den jeg vil på. noe med ferielister osv.. håper virkelig at det er noen der som kan sminke også.. hun sa at ikke alle kunne det så vi måtte bare se etter 1 mars.. jaja, får smøre meg med tålmodighet... vil så gjerne ha alt sånne ting i orden Nå skal jeg ringe en blomsterforhandler som jeg har blitt anbefalt.. høre om ca pris på det som vi skal ha... 3 bordoppsatser 1 brudebukett 3 knapphullsblomster pleier man ha noe særlig mer enn det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. januar 2009 #185 Del Skrevet 15. januar 2009 Lurer på om vi har snakka med samme frisør jeg..! Jeg måtte også ringe etter 1.mars! Hvilken blomsterhandler har du blitt anbefalt? Kanskje det også er samme som jeg har hørt mye fint om..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #186 Del Skrevet 15. januar 2009 Da har jeg snakket med blomsterfolkene må sjekke med hotellet hvor mange langbord de setter opp for å se hvor mange brudebuketter vi burde ha. antakelig 3-4stk må ha 4 corsager/knapphullsblomster (brudgom, forlover,brudens far og brudgommens far) brudebukett vet sånn ca hvilken jeg skal ha... blir nok en 1500-2000 kun for brudebuketten... er det rimelig mon tro? hmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #187 Del Skrevet 16. januar 2009 Fredag! Ikveld skal jeg sitte barnevakt for mi herlige niese hun er 17 mnd og er bare helt utrolig herlig fint å få øvd seg litt! ellers så har gjestelisten vokst enda litt til.. nå er vi på 69stk.. så er 1 plass igjen.. nei nå er det frokost! Snøen daler så vakkert utenfor her... skal hive på meg turtøy og gå i skogen med rottisen etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #188 Del Skrevet 16. januar 2009 storkoser meg mens jeg sitter barnevakt hun har våknet noen ganger.. to ganger har jeg lagt henne ned og puttet inn sutten. en gang luktet det, og da måtte jeg skifte skitebleie.. hun så rart på meg der jeg sto og brekte meg... hehe tante er rar, ja... ellers så hadde jeg en dramatisk tur innover... ble tatt av UP... fy f... for noen unødvendige og sure penger å betale staten... hadde tenkt meg innom H&M på veien for å finne meg en genser, men da jeg ble 5000kr fattigere slo jeg den tanken fra meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. januar 2009 #189 Del Skrevet 16. januar 2009 Tråkka litt i hardeste laget på gassen..? Sure penger!! Spesielt sånn rett etter jul når økonomien ofte er litt trang uansett.. Men på den annen side, kanskje du lærte noe av det? Høres koselig ut å være barnevakt! Selv om sånne bleier kanskje ikke er det artigste.. Hvor lenge skal du passe ho? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 16. januar 2009 #190 Del Skrevet 16. januar 2009 Fy flate! 5000 spenn svir ass! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #191 Del Skrevet 16. januar 2009 ja, det var absolutt en tankevekker... men det irriterende er at dette er en nylig åpnet vei med 2 herlige felt.. den er bygd for 100 sone og skal bli det med tiden... bah... men UP folka var skikkelig hyggelig! han ene sa sånn: jeg kjører for fort hver dag jeg, og har blitt tatt i ny og ne. det er ikke moro, rett og slett uflaks.. så spurte de om jeg ville ha konfekt.. hehe jeg satt jo selvfølgelig og tutet i baksetet der.. jeg blir så redd for å miste førerkortet.. det er hellig for meg.. kjempekoselig å sitte barnevakt har aldri pleid å gjøre det som ungdom, så denne "øvinga" kommer godt med de kommer hjem igjen til natta.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #192 Del Skrevet 16. januar 2009 Fy flate! 5000 spenn svir ass! :dåne: no kidding.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. januar 2009 #193 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Men hva er vel 5000 når du fikk konfekt og greier..? Forresten så må vi jo ta en liten her! :danser: Det er jo tid for 10-siders fest!!! :danser: Endret 16. januar 2009 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #194 Del Skrevet 16. januar 2009 jeg takket nei til konfekten... hutret frem at jeg hadde en banan i bilen.. vet IKKE hvorfor jeg sa det... HURRA FOR 10 SIDER!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. januar 2009 #195 Del Skrevet 16. januar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 17. januar 2009 Forfatter #196 Del Skrevet 17. januar 2009 Borte bra, men hjemme best nå sitter sambo og jeg og koser oss med hver vår cider her tenker vi skal spille litt buzz senere skulle møte ei venninne i dag for å ta en kaffe før jeg kjørte hjemover... satt i 30 min, men ingen dukket opp... kjedelig. satt der på kafèn alene med kaffelatten min.. etter 1 time fikk jeg ei melding om at hun hadde sovnet og ikke våknet før da.. hmm irriterende, men kan jo skje den beste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 18. januar 2009 Forfatter #197 Del Skrevet 18. januar 2009 Søndag! nå har vi akkurat spist en herlig middag! sambo som laget, selvfølgelig.. skinkestek med poteter, rødkål og saus nam! ellers så har jeg stått på idag! ryddet gjesterommet og en gang som er utenfor, fått kastet MASSE! og tatt mange turer opp på "kvestn" (loftet?) har også fått ryddet i rotet nede i kjelleren slengt møe greier i boden ute nå, så må komme oss opp på søpla snart men må si det... var sambo sitt forslag i går kveld (han var ikke SÅ full..) at vi skulle ha skikkelig opprydding i dag.. men mens jeg holdt på så lå han bare å slækket på sofaen.. DET syns jeg er litt irriterende.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #198 Del Skrevet 19. januar 2009 Endelig frisk og tilbake på jobb igjen!! Helt utrolig hvor mye man tar for gitt det å være frisk, ha energi og være på jobb... selv om det var skikkelig j..... å stå opp kl 06.00 i morges, så er det herlig å skulle gå på jobb igjen HA EN HERLIG MANDAG ALLE SAMMEN!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 19. januar 2009 #199 Del Skrevet 19. januar 2009 Hva behager?? Lå han på sofaen mens du ryddet?? Og det var HANS forslag??? Godt du er frisk igjen, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #200 Del Skrevet 19. januar 2009 Hva behager?? Lå han på sofaen mens du ryddet?? Og det var HANS forslag??? Godt du er frisk igjen, da! mulig jeg blir lett provosert på en søndags ettermiddag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå