Kara W Skrevet 19. oktober 2008 #241 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hjemmelaget pizza er kjempegodt! Jeg pleide å lage ferdig deig å ha i fryseren. Hvis du lager en stor porsjon og lar den heve en gang. Så elter du den og deler i porsjons-biter. Legg i fryseposer og frys ned. Så kan du ta dem ut og ha hjemmelaget pizza selv midt i uken. De tar litt tid å tine, da. Tror jeg må gjøre det igjen snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #242 Del Skrevet 20. oktober 2008 Det hørtes ut som en god idé Kara! Skal prøve på det en gang. I dag er det mandag og ny uke. Jobber fra 11-19 denne uken og har fri onsdag og fredag. Men jeg har jobbehelg, og da jobber jeg fra 07-15 lørdag og søndag. Sitter i sofaen og lager middagsplaner, husarbeidsplaner og treningsplaner nå. Lyslykta er tent med et duftlys som lukter skikkelig godt. Nå skal jeg ta meg en planleggingspause og se nyeste episode av frustrert fruer. ;D samboer hentet meg på jobb i dag og overasket med med lasagne. <3 Han er så søøt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #243 Del Skrevet 22. oktober 2008 I dag har jeg hatt fri siden jeg skal jobbe kveld. Egentlig har jeg vært ganske lat. Fikk vært en tur i svømmehallen og svømt 1000 m og kost med i boblebadet etterpå. Problemet er at jeg ble så utrolig trøtt av det!! HAr ikke fått gjort noe fornuftig etter det. Men heldigvis så har jeg en søt samboer som hadde vasket badet mens jeg var borte. <3 Nå skal jeg ta en halvtime med effektiv husarbeid med litt musikk på pcn, og etter det er det tid for LUksusfellen. I morgen er det jobb igjen, og på fredag er det fri igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #244 Del Skrevet 22. oktober 2008 Våknet ordentlig tilslutt og fikk skiftet sengetøy, ryddet vekk en vifte og fikk vasket opp og shinet kjøkkenet til slutt. Stuebordet ble vasket og fikk ny duk og samboer har endelig fått "hjørnekarusellene" til kjøkkeninnredningen fra ikea som de var utsolgt for i april. ;p Så han har fått montert en av to i alle fall, og de så veldig praktiske ut! NÅ sitter jeg og hører på det nye oasis albumet og skal straks spise kveldsmat og drikke te. Jeg har også lest en halvtime i boken innføring i bedriftsøkonomi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 24. oktober 2008 #245 Del Skrevet 24. oktober 2008 Flink du er som leser litt bed.øk innimellom Håper du får en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #246 Del Skrevet 24. oktober 2008 Må jo prøve å se om det interesserer meg eller ikke, så derfor må jeg nesten lese litt. ;p Men jeg blir bare mer og mer sikker på at det passer meg å bli revisor/jobbe med økonomi. Gleder meg bare mer og mer til å søke! Fredag = Biff med masse grønnsaker i folie i ovnen og potetbåter i ovnen med peppersaus til er under produksjon. Rødvinen er også tatt frem. Desverre skal jeg jobbe i morgen tidlig, men jeg skal nyte fredagskvelden for det! I dag har jeg jobbet litt i huset har til og med hengt opp en liten søt hylle på kjøkkenet med speil i som jeg har satt stearinlys på. Det ble kjempefint og hyllen matcher benkeplatene. HAr også hengt opp noen lysestaker til å ha på veggen på soverommet. Gøy å pynte! Har også fått dille på gamle syltetøysglass/norgesglass. De er jo så fine å ha lys i. Tenkte å henge opp noen ute hvis jeg har et sted å henge dem. NÅ har jeg en på soverommet og en på kjøkkenet. LIker litt tanken på å bruke det man har og ikke bare kjøpe nytt (selvom jeg elsker det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #247 Del Skrevet 24. oktober 2008 Grønnsakene som befinner seg i ovnen nå: brokkoli, løk, gulrøtter, sukkererter og babymais. <3 Jobben går foresten greit om dagen. På en måte kjeder jeg meg litt. NÅr jeg jobber med lydteknikk (og lærer om det) og snakker med de som er ansvarlige for kursene og hjelper de med diverse har jeg det gøy. Men det andre begynner liksom å kjede meg litt innemellom. I tillegg har vi et litt surt arbeidsmiljø akkurat nå med litt mye konflikter. Men vi kommer vel igjennom det! Men jeg merker at jeg trenger å utdanne meg mer og komme meg videre på en måte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #248 Del Skrevet 24. oktober 2008 Det er egentlig litt rart at jeg kjeder meg sånn når vi har så utrolig mye å gjøre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cinzano Asti Skrevet 24. oktober 2008 #249 Del Skrevet 24. oktober 2008 :vinker: Det høres koselig ut med biffmiddag og vin en fredagskveld. Følger du med på fredagsprogrammene på TV også, eller? Jeg tror det blir en god og varm suppe på meg i kveld. Men, først må tusen telys tennes for å få stemningen. Ha en fin jobbhelg! Jeg skal tenke på deg når jeg står opp halv 6 i morgen . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zarabi Skrevet 26. oktober 2008 #250 Del Skrevet 26. oktober 2008 Så kjedelig at arbeidsdagene føles kjedelige.. Blir sikkert bedre når du er ferdig utdannet ja Det er hvertfall utrolig morsomt når du er ferdig i den jobben du virkelig brenner for. Jeg merker det hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #251 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hallo! De føles egentlig ikke kjedelige heller. Det som er litt rart. Er nok bare jeg som er litt for mye i tenkeboksen angående studier om dagen, så da går det litt opp og ned. I helgen var brått jobben super igjen nemlig. ;p Nå sitter samboer og ser fotball og jeg sitter og leser og trykker litt på pcn. Snart skal samboer på artigfotball og jeg og søsteren min skal titte på. Koselig. I morgen begynner en ny uke, og jeg er forsåvidt klar, selvom jeg ikke har fri før til lørdagen. Må prøve å få til to turer i svømmehallen til neste uke også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #252 Del Skrevet 26. oktober 2008 *gjesp* NÅ sitter jeg og samboer i sofaen og sløver sammen og ser reprise av senkveld. Tidligere var jeg og så på han spille fotball, og de var flinke og vant. Koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 27. oktober 2008 #253 Del Skrevet 27. oktober 2008 Hva er artigfotball? :klø: Håper du har en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #254 Del Skrevet 29. oktober 2008 MArihan: Det er en slags fotballcup/serie eller hva man kan kalle det der man kan danne egne lag sammen med venner og slikt og bli med. I dag jobber jeg kveld og det gjør jeg resten av uken også. Merker jeg er litt sliten, men ikke så veldig, så er egentlig ganske fornøyd. Planer frem mot jobb er å gjøre husarbeid. Det trengs nemlig nå! Merker at tiden går altfor fort om dagen. HAr også fått spørsmål om å ta på meg ekstra ansvar i forbindelse med julebordssesongen på hotellet, men jeg er veldig usikker på om jeg sier ja. Er rimelig sikker på at det betyr jobbing hver eneste helg frem mot 13 desember, og det frister lite. På den andre siden hadde det jo vært veldig greit å ta på seg det ansvaret også da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #255 Del Skrevet 29. oktober 2008 Dette må jeg få gjort før jobb i dag: - Støvsuge kjøkken, gang og trapp - VAske opp det som skal vaskes opp og shine kjøkkenbenker. - Brette sammen tøy og sette på ny vaskemaskin Tenkte jeg skulle gå til jobb hvis det ikke begynner å regne, så jeg får litt trim også. Når det gjelder trening denne uken så er det nok ltit labert.. Jeg tenkte at jeg skulle svømme på fredagen i alle fall. Ellers så gikk jeg hjem fra jobb i går og så skal jeg gå på jobb i dag. DEt er i alle fall bedre enn ingen ting! I tillegg så går jeg helt utrolig mye på jobb, og blir kjempesliten i beina, så jeg er helt død i beina når jeg kommer hjem om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #256 Del Skrevet 29. oktober 2008 *fornøyd* Dette må jeg få gjort før jobb i dag: - Støvsuge kjøkken, gang og trapp + vaske gulv og trapp - VAske opp det som skal vaskes opp og shine kjøkkenbenker. - Brette sammen tøy og sette på ny vaskemaskin Nå begynner jeg å få kontroll! Nå skal jegta en dusj og gjøre meg klar til jobb, lage meg smoothie til lunsj + lage salat til matpakke og så skal jeg gå til jobb. Perfekt dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 29. oktober 2008 #257 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) MArihan: Det er en slags fotballcup/serie eller hva man kan kalle det der man kan danne egne lag sammen med venner og slikt og bli med. Akkurat, da vet jeg det Jeg skjønner godt at du er litt i tvil om du skal takke ja til ansvar rundt julebordsesongen.. Det er ganske slitsomt å jobbe hver helg, men på den andre siden så er det jo alltid positivt å ta ansvar. Sånt blir lagt merke til Men regner med du finner ut hva du tror blir best for deg. Det høres forresten utrolig deilig ut å gå i svømmehallen og trene. Svømming er jo kjempegod trim, så det må jeg vurdere å gå på selv Å gå til jobb er også trim.. Har du ikke sett den reklamen med de slankehysteriske damene, også kommer hun som ser så frisk og flott ut, og sier at hun bare har begynt å gå til jobben Edit: stygg skrivefeil! Endret 29. oktober 2008 av marihan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #258 Del Skrevet 31. oktober 2008 I dag er det min syvende vakt på rad, og det beste er at jeg føler meg ganske våken og opplagt. I morgen tidlig skal jeg jobbe på jobben til samboer, så det blir den åttende på rad. Men lørdagskvelden og hele søndagen er det fri! ;D Jeg vurderer å få med meg søster å svømme før jobb i dag. Problemet er at jeg kommer til å bli så trøtt, men tror jeg gjør det allikevel. Det er så greit når svømmehallen er på jobb, for da er det litt lettere å la være å snike seg unna. :hjerte: Dette gleder jeg meg til i tiden fremover: - Jul og desembermåned (jeg har juleferie i hele romjulen!) - Premiere på den nye JAmes Bond filmen! - Oppussing av gangen - Min første lønn i 100%-stilling! - Flere ukentlige svømmeturer i svømmehallen - Jeg gleder meg til jeg kan begynne å trene ordentlig på treningssenteret (jobben har fremdeles ikke fått ferdig avtalen...) - Mange lange gåturer på kvelden når det er kaldt og stjerneklart... - Snø! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 31. oktober 2008 #259 Del Skrevet 31. oktober 2008 Så koselig å ha så mye å glede seg til! Og så gøy at du ikke er lei av å jobbe selv etter 7 dager. Det er viktig å trives i jobben. jeg hadde en gang en jobb hvor det hele tiden var en liten stemme inni hodet mitt som sa "Hva er det du driver med? Dette er jo ikke det du har lyst til å gjøre." osv. Ikke spesielt motiverende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 31. oktober 2008 #260 Del Skrevet 31. oktober 2008 Det var en koselig liste du har laget Kanskje jeg også må lage meg en sånn! God helg!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå