Gå til innhold

Mitt liv, mine drømmer.

Midna

Anbefalte innlegg

Gjest marihan

Morsomt å spille ja :) Jeg og samboer har nintendo ds som vi pleier å spille når vi kjeder oss :)

Fine ting du ønsker deg.. Tror vi har litt samme stil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mariha: Ja spill får alltid tiden til å gå! :) Vokser liksom ikke fra det. ;) Artig at du likte noe av det jeg ønsket meg. :)

Denne uken jobber jeg fra 14:30-22:30. På en måte er det litt deilig, men det er også litt kjedelig. Jeg skal i alle fall prøve å være flink å gjøre husarbeid på dagene. :)

Dagens planer før jobb:

- Henge opp tøy

- Vaske en maskin klær

- Støvsuge gulv

- Vaske gulv

- Støvsuge vaskerom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planene jeg hadde før jobben i går:

- Henge opp tøy

- Vaske en maskin klær

- Støvsuge gulv

- Vaske gulv

- Støvsuge vaskerom

Jeg rakk alt bortsett fra å støvsgue vaskerom, men det skal jeg gjøre før jobb i dag.

Dagensa planer før jobb:

- Støvsuge vaskerom

- Brette sammen tørt tøy og legge på plass

- Henge opp vått tøy

- Vaske ordentlig over stuebordet og skifte duk og pynt.

:hjerte: :hjerte:

I går var en slitsom dag på jobb. Skulle egentlig slutte halv elleve men ble ikke ferdig før halv tolv. Jeg vet at dagen i dag kommer til å bli enda værre, så jeg sov litt ekstra lenge i dag. Egentlig tror jeg at hele uken kommer til å bli ganske slitsom! Men det som er bra med at jeg må jobbe litt enger er jo at jeg får mer lønN! ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagensa planer før jobb:

- Støvsuge vaskerom

- Brette sammen tørt tøy og legge på plass

- Henge opp vått tøy

- Vaske ordentlig over stuebordet og skifte duk og pynt

Nå skal jeg ta meg en dusj og så skal jeg kose meg med frustrerte fruer før jeg drar på jobb. Må prøve å få stovsugd det vaskerommet også da. ;) Føler meg egentlig ganske klar for å gå på jobb nå! ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marihan

Jeg har fått lastet ned de 2 nye epsiodene av Frustrerte Fruer, men har ikke hatt tid og sett de enda.. Kanskje i morgen :)

Bare kvelder en hel uke? Det må det jo bli en del penger av! :D Får du sett noe til samboeren din da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tihi, ja jeg blir kjemperik! ;) Jeg får hele ti kroner i kveldstillegg etter klokken ni på kvelden. (du skjønner hvorfor jeg vil studere økonomi??). Har ikke akkurat den kuleste lønna... :sjenert:

Nå har jeg bare en ting og si og det er: sliten!! For en dag dette har vært! Kom meg hjem halv tolv, men kunne godt blitt lenger. Nå skal jeg se ferdig resten av frustrerte fruer, og så skal jeg sooove! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag er jeg faktisk ikke sliten, og er klar for en ny-jobbedag! ;D Ti dager igjen, og så er det helg!

Til tirsdagen skal jeg og en veninne fra jobben på treningssenteret før vi skal på jobb. Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg hjemme fra jobb! Faktisk før skjema for en gangs skyld! Herlig!

Jeg og min nye treningsveninne har planlagt å trene tirsdag, onsdag og fredag neste uke. Det blir bra! :)

Bare en vakt igjen, og så er det helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg faktisk fått gjort litt husarbeid før jobb også! Det beste av alt er at jeg ikke er sliten i det hele tatt! Vurderer å jobbe på jobben til samboer i morgen da... Får se an. Kan jo likegodt være sammen med han og tjene penger på likt. Penger er jo alltid kjekt! ;D

Hittil i dag har jeg:

- Støvsugd 1. etasje

- Støvsugd vaskerom

- Satt på en vaskemaskin

- Gått ut med søppel og papp og slikt

- Vannet blomster

- Redd opp seng

- Brettet sammen tørt tøy

Så nå er jeg nesten klar for helg. Tenkte å ta helgevasken i morgen da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! God helg til deg også, Marihan!

I dag ble jeg ferdig på jobb klokken ti og jeg og samboer har kost oss med godteri og nintendo wii spilling. Koselig. Nå skal vi legge oss, og jeg vurderer å bli med samboer på jobb i morgen, sevlom jeg har mest lyst til å sove. Så får se. ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har også kjøpt wii :) Jeg ssyntes det er kjememoro, men ikke så moro å spille alene. Sambo har kjøpt seg et pcspill som han spiller masse nå, så blir ikke så mye wii spilling på meg nå for tiden..hehe..

KOm du deg opp til jobb, eller var du for trøtt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg var for trøtt så jeg ble hjemme! ;D Deilig det også da!

Kvelden i dag har vært herlig! Har spist god mat, spilt masse Zelda, sett på tv, drukket rødvin og hatt det koselig sammen! ;) Sov litt lenger enn planlag så sovner vel ikke med det første, men på søndag skal jeg prøve å stå opp "tidlig"! I morgen skal jeg også i bursdag til onkel og tante, gleder meg faktisk!

Marihan: Godetri og wii er herlig ; D Blir aldri for gammel til det!

Zarabi: Så gøy at dere også har wii! Hvilke spill har dere? For tiden spiller jeg bare Zelda. Anbefales på det sterkeste! Jeg lever meg i alle fall skikkelig inn og skvetter skyhøyt innimellom og noen ganger når noe fint skjer så blir jeg helt rørt. ;) Jeg tørr faktisk ikke å spille alene hjemme (da må det være midt på lyse dagen i så fall). ;)

Denne helgen er helgen for å kose meg masse med samober, neste skal jeg kose meg med vin og veninner. Gleder meg til det også! Livet er egentlig veldig innnholdsrik for tiden, og tiden går fortere enn noen gang. ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlig søndag!

Hittil i dag har jeg planlagt middagene for neste uke og småryddet litt her og der. Nå har jeg jobbet ca to uker i fast stilling og det har gått bra. Rutinene har sklidd ut, men allikevel så har ikke huset sett ille ut.

Men nå er det i alle fall på tide å få på plass rutiner og slikt igjen!

Middager neste uke:

- Mandag: Ørret med poteter og grønnsaker i form.

- Tirsdag: Jobber sent og spiser derfor middag på jobb.

- Onsdag: Schnitzel med rid og salat til

-Torsdag: Kyllingwok med ris og masse grønnsaker

- Fredag: Taco

- Lørdag: Usikker. Skal være sammen med noen veninner og regner med at vi lager mat sammen.

Søndag: Hjemmelaget pizza.

Ikke alt er like sunt, men det får gå. ;)

:hjerte:

Etter at jeg begynte å jobbe fullt så har jeg også blitt veldig dårlig på å ta vitaminer. Så der må jeg skjerpe meg!

Planene for neste uke:

- Mandag: Jobbe fra 07-15. Vaske bad.

-Tirsdag: Jobbe fra 14:30-22:30. Trene med K klokken 12:30 frem til jobb.

- Onsdag: Jobbe fra 07-15. Trene med K rett etter jobb.

- Torsdag: Jobbe fra 07-15. Støvsuge huset og vaske kjøkkengulv

- Fredag: Jobbe fra 07-15. Trene med K etter jobb. Skifte på senga.

- Lørdag: Fri! Hente stauder og syrinbusk hjemme hos mamma og pappa og plante ut dette. Drikke vin og være sammen med veninner på kvelden.

- Søndag: Ingen planer enda. Kanskje legge ferdig heller og kantstein i hagen sammen med samboer.

:hjerte:

Nå skal jeg snart i bursdag til onkel og tante og skal ha på meg en tunika/kjole med tykk grå strømpebukse under. Har flettet håret så jeg kanskje kan få litt krøller også. :) Jeg blir hentet av mamma og pappa halv fire, så vurderer egentlig å vaske badet før det, så jeg slipper i morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...