Gjest Trulselinemor Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 Her er årets deltakere ved Robinson 2008: Robinson 2008
LoppeLise Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 Gleder meg!!! Skulle gjerne sett den danske versjonen med den danske Paradise Hotell gjengen på en øy også...
Gjest Trulselinemor Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 På søndag begynner ny sesong med Robinson. Jeg gelder meg. Håper det blir spennende. Noen som kjenner de som skal være med i år?
Gjest Gitte Skrevet 8. september 2008 #4 Skrevet 8. september 2008 Jeg kjenner en av de.. Men gidder ikke følge med på Robinson.
Gjest Chrissy82 Skrevet 8. september 2008 #5 Skrevet 8. september 2008 Gleder meg også til det begynner!
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2008 #6 Skrevet 8. september 2008 kjenner Knut Jørgen.. altså han kortvokste.. En skikkelig real kar.. synd han sikkert kommer til å drite seg ut på denne tvserien men men håper jeg tar feil..
Irmiel Skrevet 14. september 2008 #8 Skrevet 14. september 2008 Jepp, da er vi igang igjen. Denne gangen med ny tvist. Himmel og helvete og "sære" personligheter. Hva synes dere? Tror dere dette blir bra? Noen favoritter? Diskuter
Amanlis Skrevet 14. september 2008 #9 Skrevet 14. september 2008 Det lille jeg har sett til nå, tyder i alle fall på at helvete virkelig er HELVETE. Og verre blir det sikkert...
Jens Skrevet 14. september 2008 #10 Skrevet 14. september 2008 Hadde dratt hjem hadde jeg havnet i helvete
Gjest Bloom Skrevet 14. september 2008 #11 Skrevet 14. september 2008 Noen som vet hva som skjedde med de to som ofret seg helt i starten på programmet?
Bokormen Skrevet 14. september 2008 #12 Skrevet 14. september 2008 Så det nå på slutten av episoden, de kommer inn i lagene sine igjen, ser det ut som. Og alle blir hjemløse??? Litt spent på det.
Irmiel Skrevet 14. september 2008 #13 Skrevet 14. september 2008 Huff, synes den episoden med hun som "hadde vondt i ryggen" var tragisk. Hvorfor skulle hun blonde si at hun hadde sagt at hun skulle fake, hvis det ikke var sant? Det blir rett og slett for dumt.. Hadde vært litt moro om de hadde hatt henne der litt til, da Uansett så blir det spennende neste gang, ja, da de blir hjemløse!
Gjest Bloom Skrevet 14. september 2008 #14 Skrevet 14. september 2008 Så det nå på slutten av episoden, de kommer inn i lagene sine igjen, ser det ut som. Og alle blir hjemløse??? Litt spent på det. Okei! Hjemløse kan bli spennende ja. Syns det var litt rart med det himmel helvete konseptet- fikk litt bigbrother assosiasjoner når de kom til himmelen og begynte å drikke og flørte med engang. Men får se hvordan det utvikler seg!
Bokormen Skrevet 14. september 2008 #15 Skrevet 14. september 2008 Huff, synes den episoden med hun som "hadde vondt i ryggen" var tragisk. Hvorfor skulle hun blonde si at hun hadde sagt at hun skulle fake, hvis det ikke var sant? Det blir rett og slett for dumt.. Hadde vært litt moro om de hadde hatt henne der litt til, da Uansett så blir det spennende neste gang, ja, da de blir hjemløse! Ja, håper hu blir sendt til en annen øy for de utstemte og må bli i showet, og ikke rett på hotell
Rosenrød Skrevet 14. september 2008 #16 Skrevet 14. september 2008 Skal det ikke være mer himmel og helvete?
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2008 #17 Skrevet 14. september 2008 Noen som vet om episodene er tilgjengelige på nett?
Bokormen Skrevet 14. september 2008 #18 Skrevet 14. september 2008 Noen som vet om episodene er tilgjengelige på nett? Det ligger iallefall endel videoklipp her. Om du går inn på Video og på menyen i nedre venstre hjørnet på skjermen du får opp da, kan du velge dagens program.
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2008 #19 Skrevet 14. september 2008 Det ligger iallefall endel videoklipp her. Om du går inn på Video og på menyen i nedre venstre hjørnet på skjermen du får opp da, kan du velge dagens program. Takk, takk.
Supramundane Skrevet 14. september 2008 #20 Skrevet 14. september 2008 Jeg tipper at det han mente med hjemløse var at de som vinner robinsonkampen får til "himmelen", kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå