Gå til innhold

Robinson 2008

Gjest Trulselinemor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gleder meg!!!

:danser:

Skulle gjerne sett den danske versjonen med den danske Paradise Hotell gjengen på en øy også... :fnise:

• 3 uker senere...
Gjest Trulselinemor
Skrevet

På søndag begynner ny sesong med Robinson. Jeg gelder meg. Håper det blir spennende.

Noen som kjenner de som skal være med i år?

Skrevet

Jeg kjenner en av de.. :sjenert:

Men gidder ikke følge med på Robinson. ;)

Skrevet

kjenner Knut Jørgen.. altså han kortvokste.. En skikkelig real kar.. synd han sikkert kommer til å drite seg ut på denne tvserien men men håper jeg tar feil..

Skrevet

Jepp, da er vi igang igjen. Denne gangen med ny tvist. Himmel og helvete og "sære" personligheter.

Hva synes dere? Tror dere dette blir bra? Noen favoritter?

Diskuter :)

Skrevet

Det lille jeg har sett til nå, tyder i alle fall på at helvete virkelig er HELVETE. Og verre blir det sikkert...

Skrevet

Hadde dratt hjem hadde jeg havnet i helvete

Skrevet

Noen som vet hva som skjedde med de to som ofret seg helt i starten på programmet?

Skrevet

Så det nå på slutten av episoden, de kommer inn i lagene sine igjen, ser det ut som.

Og alle blir hjemløse??? Litt spent på det.

Skrevet

Huff, synes den episoden med hun som "hadde vondt i ryggen" var tragisk.

Hvorfor skulle hun blonde si at hun hadde sagt at hun skulle fake, hvis det ikke var sant? Det blir rett og slett for dumt..

Hadde vært litt moro om de hadde hatt henne der litt til, da :ler:

Uansett så blir det spennende neste gang, ja, da de blir hjemløse!

Skrevet
Så det nå på slutten av episoden, de kommer inn i lagene sine igjen, ser det ut som.

Og alle blir hjemløse??? Litt spent på det.

Okei!

Hjemløse kan bli spennende ja. Syns det var litt rart med det himmel helvete konseptet- fikk litt bigbrother assosiasjoner når de kom til himmelen og begynte å drikke og flørte med engang. Men får se hvordan det utvikler seg!

Skrevet
Huff, synes den episoden med hun som "hadde vondt i ryggen" var tragisk.

Hvorfor skulle hun blonde si at hun hadde sagt at hun skulle fake, hvis det ikke var sant? Det blir rett og slett for dumt..

Hadde vært litt moro om de hadde hatt henne der litt til, da :ler:

Uansett så blir det spennende neste gang, ja, da de blir hjemløse!

Ja, håper hu blir sendt til en annen øy for de utstemte og må bli i showet, og ikke rett på hotell :)

Skrevet

Skal det ikke være mer himmel og helvete?

Skrevet
Noen som vet om episodene er tilgjengelige på nett?

Det ligger iallefall endel videoklipp her.

Om du går inn på Video og på menyen i nedre venstre hjørnet på skjermen du får opp da, kan du velge dagens program.

Skrevet
Det ligger iallefall endel videoklipp her.

Om du går inn på Video og på menyen i nedre venstre hjørnet på skjermen du får opp da, kan du velge dagens program.

Takk, takk.

Skrevet

Jeg tipper at det han mente med hjemløse var at de som vinner robinsonkampen får til "himmelen", kanskje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...