Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen. Bidrar med :kaffekopp:

Kan tenke meg det var deilig å svømme i går! Og ellers hørtes resten av kvelden veldig bra ut også :)

God onsdag, Suzy :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som en koselig kveld i går, og tydelig godt for tigern med en tur i bassenget igjen!

:kaffekopp:

Skrevet

Kan tenke meg det var deilig å svømme i går! Og ellers hørtes resten av kvelden veldig bra ut også :)

Høres ut som en koselig kveld i går, og tydelig godt for tigern med en tur i bassenget igjen!

Katta trengte rett og slett en dukkert :ler:

Veldig godt med svømming og veldig godt med tapas - og litt festlig å se flere kollegaer begynne å bli en smule susete utover kvelden :fnise:

Gjest Purple Haze
Skrevet

:ler:

Susete kolleger kan være festlig - eller ikke ;)

Skrevet

:ler:

Susete kolleger kan være festlig - eller ikke ;)

For å si det sånn - jeg gikk i tide. En mindre brukt fjellvettregel er å forlate festen i tide - det er ingen skam å snu nemlig :ler:

Skrevet (endret)

Håper katta får seg en tur i svømmehallen regelmessig framover. Det virker som hun har veldig godt av det. :jepp:

Setter igjen en :kaffekopp: hos deg jeg. Og den er sterk, så du våkner garantert av den...

Endret av Sauen Shaun
Skrevet

:overrasket:

Takk Sauen - den satt!

Skrevet

Da var saken klar - intruktøren på yogaen er sjuk fortsatt og vi får vikar, så da gidder jeg ikke nei.

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen, Suzy :kaffekopp:

Tenker det var godt med en rolig onsdag. Nå er det bare å cruise inn mot helg!

Skrevet

God morgen!

Ingen andre som er oppe i dag?

Jeg er på ett eller annet vis våken i dag, selv om jeg ble sittende oppe litt for lenge i går også. Faktisk torsdag i dag og jeg har litt og hvert å gjøre i dag også. Må forberede et opplegg for noen folk til uka og hadde en veldig god ide, som var avhengig av å finne et klipp på nett og det finner jeg selvsagt ikke. Så nå må jeg tenke litt nytt :roll:

Deilig å dra hjem i går og få hele kvelden hjemme. Kjæresten jobbet overtid så jeg lagde middag av fryserrester til han kom hjem - veldig praktisk. Han fikk maten servert og vi fikk brukt opp litt rester.

Satser på å komme meg på midt på dagen yoga i dag også tenker jeg at jeg forsøker meg på litt Wii-trening i kveld mens kjæresten er på trim :jepp: Da har det blitt ganske mye aktivitet denne uka - og mandag bakte jeg nytt lavkarbobrød og har holdt meg til det til lunsj hele uka. I dag har jeg med cottage cheese og kesam til mellommål, så nå syns jeg egentlig jeg er litt flink om dagen.

:kaffekopp: til de som vil ha.

Skrevet

I'm here!

Bare litt mye annet å gjøre i dag, så har ikke rukket gjennom KG-lista :ler: Men plutselig innom her vettø!

Høres da ut til at du er riktig så bra tilbake på sporet? Flinka! Jeg har litt sånn kvasi-kosthold om dagen (ikke helt lavkarbo, men ikke høykarbo heller, og ikke så altfor mye fett tror jeg, kanskje?), og treninga er jo ikke helt som den var (studier etc vettø). Går vel ikke nedover, men det får heller være litt. Godt å føle at man ikke "stresser" med kostholdet en periode.

:kaffekopp: ja takk! Påfyll?

Gjest Purple Haze
Skrevet

Flott at du er på rett spor igjen med maten. Høres ut som du har vært flink denne uka altså :)

Jeg trives veldig godt med Fedon, og savner ikke noe. Har mistet 6 kilo også siden november, og håper jeg aldri finner dem igjen!

Skrevet

Flott at du er på rett spor igjen med maten. Høres ut som du har vært flink denne uka altså :)

Jeg trives veldig godt med Fedon, og savner ikke noe. Har mistet 6 kilo også siden november, og håper jeg aldri finner dem igjen!

Og i dag fikk jeg pizza til middag så dermed var den flinke dagen gått over i skikkelig fettsamledag :ler:

Nuvel.

Prøve litt Wii-trening nå vel

Skrevet

Fredag igjen og jeg syns ukene går unna i et sinnsykt tempo! :overrasket:

Wii-trening i går og det overrasker og imponerer meg altså. Veldig moro, veldig variert og ikke minst er det rett og slett ganske hardt. Kjempefornøyd med det kjøpet der altså og det blir helt klart min faste torsdagssyssel mens kjæresten er på trening :jepp: Tror det er nok programmer der til å sørge for at jeg ikke gjør det samme to ganger frem til jul!

Tror jeg må ha litt :kaffekopp: - surfe bittelitt også må jeg jobbe.

Skrevet

Høres jo helt genialt ut den Wii-treninga da!

*bittelitt sjesken* Men har ikke gulvplass til sånt... Og trives jo på treningssenteret :nigo:

Her er det tid for møte, så fuggel'n blir borte et par timer... Plutselig lunsj da jo! :hoppe:

Skrevet

Så lenge du har tilgang på treningssenter så bruk det - det er jo mer effektivt det - uansett. Men for meg som ikke har det, så er jammen dette et fint supplement.

Ja nå er det jammen bare en drøy time til lunsj :overrasket:

Har vurdert å reise hjemover i helga - fra lørdag til søndag - for å hente ski, regninger og gå på søndagsyoga, men så snakket jeg litt med kjæresten i går og han syntes det var litt stusselig å bare være over natta. Han mente jeg heller kunne ta hele helga der neste helg, for da er datteren hans hos oss og jeg får masse kvalitetstid med datteren (og eventuelle venninner/venner). Det var igrunnen en veldig god ide, så slik blir det.

Av og til er han veldig lur og omsorgsfull altså.

Skrevet

Jo mer jeg hører om wii, jo mer lyst får jeg til å kjøpe det. Treningssenter er ikke noe alternativ for meg. For det kommer til å bli et støttemedlemsskap. Men kanskje wii kunne vært noe...

Skrevet

Jo mer jeg hører om wii, jo mer lyst får jeg til å kjøpe det. Treningssenter er ikke noe alternativ for meg. For det kommer til å bli et støttemedlemsskap. Men kanskje wii kunne vært noe...

Det kan det virkelig - det er rett og slett ganske imponerende hva du får gjort på den og det er morsomt. Tiden flyr og svetten siler altså :jepp:

Skrevet

Det kan det virkelig - det er rett og slett ganske imponerende hva du får gjort på den og det er morsomt. Tiden flyr og svetten siler altså :jepp:

Får ta en prat med noen slektninger som har wii, og høre om jeg kan få låne en og teste ut før jeg kjøper. Synes den er litt dyr å kjøpe uten at jeg har prøvd det på forhånd. :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...