Roadrunner Skrevet 24. januar 2011 #5823 Skrevet 24. januar 2011 *noterer 4 deltakere* Da mangler vi bare et par millioner til? :lete: :lete: :lete: :lete: :lete: :lete: :lete: :lete:
Suzy Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #5826 Skrevet 24. januar 2011 Det begynner seriøst å ligne et tog nå gitt! Men nå begynner også arbeidsdagen min seriøst å ligne over - skal bare skravel litt med sjefen og pakke sammen så er det gjort og jeg skal opp på yoga. Kjemper med inderlig lyst på kanelbolle i dag, men skal ikke
Roadrunner Skrevet 24. januar 2011 #5827 Skrevet 24. januar 2011 Er veldig spent på om toget vårt når frem hos de som bestemmer sånt...
Suzy Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #5828 Skrevet 25. januar 2011 Er veldig spent på om toget vårt når frem hos de som bestemmer sånt... Det er egentlig ikke jeg - dessverre God morgen! I dag har jeg stått opp en god stund før hodet mitt, merker jeg. Fikk skikkelig tusenmeterblikk på banen i dag og kjenenr det godt nå også. Dette kan bli en lang dag gitt... Skal ut og spise etter jobb i dag. Dette er visst et opplegg de har et par ganger i året og det er inntektene fra vinlotteriet som finansierer maten. Hyggelig det altså. Har aldri vært der vi skal spise heller, så det kan bli moro å se hvordan det er. Skal visst være mat i halv seks-sekstida, så jeg har tatt med meg svømmebagen i tilfelle jeg kan underholde meg selv med litt trim i mellom jobb og mat. Får se om det går, hvis ikke får jeg vel bare slepe den hjem igjen Har i det minste forsøkt. Yoga i går, men instruktøren var syk så vi hadde vikar. Han er ikke egentlig instruktør for såpass avanserte klasser, så det ble litt gjennomgang av øvelser uten mye instruks, men timen var grei nok den og ganske utfordrende. Hjemme litt over sju og der var middagen klar. Kjæresten hadde pimpet opp restene av gryta jeg hadde laget på søndag og det smakte veldig godt. Ble kikkende på en ganske spesiell film m Viggo Mortensen og Naomi Watts på NRK3. Den var litt guffen, men bra (en klar bonus var å få se godeste Viggo sloss i nettoen ). Huh... nå må jeg drikke litt fort før jeg får jeg får tastaturmerker i panna her.
Roadrunner Skrevet 25. januar 2011 #5829 Skrevet 25. januar 2011 Jeg var faktisk ikke vrak i dag (bare nesten), men kjenner det siger på her nå... Er vel ikke t-dag for ingenting... Høres veldig koselig ut med en tur ut og spise i dag da! Og spennende med nytt sted Mer ?
Gjest Purple Haze Skrevet 25. januar 2011 #5831 Skrevet 25. januar 2011 Pøser på med til trøtte-Suzy. Det er direkte ubehagelig å være så trøtt. Får skallebank av sånn, jeg. Ut å spise høres veldig koselig ut. Fint å være litt sosial med de man jobber sammen med også
Suzy Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #5832 Skrevet 25. januar 2011 Begynner å våkne nå og takk for det. Skimter sola ut gjennom vidnuet her og det hjelper en hel del faktisk. Stusselig å ikke se dagslyset noen dag. Ja håper det blir hyggelig med mat i dag. Det er jo alltid trivelig å spise ute, så sant maten er god (og man ikke får sånne ting man ikke tåler ). Gidder ikke tøye den så lenge og være sen, for kveldene er jammen korte nok som de er, men noen timer er jo hyggelig uansett.
Gjest Purple Haze Skrevet 25. januar 2011 #5833 Skrevet 25. januar 2011 Godt å se sola litt igjen! Da føler en at nå går det rette veien Da jeg var på østlandet på søndag, var det alldeles nydelig vær. Satt på verandaen hos faren min, og det var rene påskestemningen.
Roadrunner Skrevet 25. januar 2011 #5834 Skrevet 25. januar 2011 Er skikkelig påskestemning om dagen ja! Bare litt kjipt å sitte inne (og innen jeg er ferdig med spinninga i dag, så har det blitt mørkt). Jaja! Det blir heldigvis lysere og lysere Og jeg blir trøttere og trøttere
Suzy Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #5835 Skrevet 25. januar 2011 Hum... om jeg smyger meg ut nå så tror jeg at jeg rekker svømmehallen før jobbmiddag. Er det helt sprøtt å forsøke det? :klø:
Roadrunner Skrevet 25. januar 2011 #5836 Skrevet 25. januar 2011 Litt galskap i hverdagen blir sjelden feil
Suzy Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #5837 Skrevet 25. januar 2011 Litt galskap i hverdagen blir sjelden feil Jeg gjør det jaggu!
Roadrunner Skrevet 26. januar 2011 #5839 Skrevet 26. januar 2011 Mårnings! Fin kveld i går? Fikk du ut all "svømmegalskapen"?
Suzy Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #5840 Skrevet 26. januar 2011 God og trøtt morgen! Jadda, jeg fikk ut galskapen Jeg rakk å komme meg til svømmehallen, svømme 1000 meter og til og med ta tjue minutter med badstue - og enda var jeg fremme på restauranten vi skulle spise et kvarter før tida. Det var veldig deilig å svømme igjen og jeg kjenner at det MÅ prioriteres fremover altså. Ikke minst fordi jeg har blitt tregere siden før jul og har godt av å presse meg litt. 25 minutter på 1000 meter er rimelig tregt, så det bør jeg klare å få speeda opp ganske kraftig. Spiste tapas i går igjen og fikk i meg et glass av alt, ett med øl, ett med vin og ett med konjakk - så da var jeg igrunnen fornøyd og dro hjem litt før ni. Var hjemme halv ti og der ventet en kosete og nydusjet mann, så det var veldig hyggelig :kline: og jeg fikk armkrok å se The Pacific i og alt. Ramlet i seng litt over elleve og er trøtt i dag - igjen - gitt. Veldig i tvil om jeg skal gidde å gå på yoga i kveld. Det blir så sabla sent og det er litt kjedelig å være borte til langt utpå hver eneste kveld, men vi får se. Jeg har tenkt å prøve å finne ut om instruktøren fortsatt er sjuk, for i så fall gidder jeg ikke gå. Nå skal jeg ha mer
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå