Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mandag - våken (jøsses :klø:) og klar for ny uke igrunnen.

Hadde en skremmende lat søndag, så nå blir det egentlig greit å røre seg litt igjen og å bruke hodet. Skal gjøre et tappert forsøk på å ikke være like mye sent oppe denne uka som forrige, for da blir jeg så trøtt og lei. Ukas forsett altså.

Vi sov lenge, så på sport, gikk en tur også støvsugde jeg og lagde ovsbakt ørret til middag. I dag har jeg tenkt å forsøke meg på et lavkarbobrød igjen, så får vi se...

En kompis av meg sendte meg en video i går, som han hadde laget av et tidligere skoleprosjekt og et revynummer som jeg fremførte for endel år siden og jeg ble nesten litt rørt. Han hadde laget noe skikkelig fint og jeg har ikek hørt sangen på så lenge.

Var en kafe som la ned, som vi mer eller mindre vokste opp på og hvor jeg hadde jobbet og tilbrakt uhorvelig mye tid, også skrv jeg en hyllest til den og fremførte på revy - gode minner altså!

Nå må jeg hente meg noe :kaffekopp: her :overrasket:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:kaffekopp:

Mårnings, Suzy! En sløv søndag kan gjøre skikkelig godt innimellom, og etter ei trøtt uke var det vel fortjent! Håper du får en litt mindre trøtt uke denne uka (les: kommer deg litt tidligere i seng :fnise: ), og at det blir en finfin uke!

Videoen var forresten utrolig bra!

Skrevet

Videoen var skikkelig bra.... ble litt mimring ja.

Skrevet

Videoen var skikkelig bra.... ble litt mimring ja.

Jeg ble litt snufsen nesten. Det stedet var så viktig for alle en periode - alle var der og alt foregikk der. Dessuten er det antagelig de snilleste arbeidsgiverne jeg har hatt i hele mitt liv de to som eide det :hjerte:

Skrevet

Stedet var nok viktigere for dere som bodde i nærheten. For meg var det bare kafebesøk når vi var i byen. Da jeg gikk på videregående så var det ikke der vi var....

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Smart ukesforsett du hadde der, søvn er kjempeviktig! Og det er så godt å ikke være helt vrak når klokka ringer, og føle at en har litt overskudd og energi til å ta fatt på dagen.

Den videoen var veldig fin! Skjønner godt at du ble både sentimental og nostalgisk av den :)

God mandag!

Skrevet

Den videoen har jeg også lyst til å se... :pls:

Håper du får en fin dag Suzy. :klem:

Skrevet

Den videoen har jeg også lyst til å se... :pls:

Håper du får en fin dag Suzy. :klem:

Du finner den på FB, Sauen ;)

Skrevet

Åhhhh... har funnet drømmebolig på Finn, men har jo ikke råd eller sjans akkurat nå!

Del av tomannsbolig med hageflekk, akkurat passe stort med to soverom ferdige og mulighet for å innrede loft - må pusses opp (bad og kjøkken var hypermoderne i 1970-something), men et hus med muligheter. Ååaahrg.

Jeg MÅ slutte å surfe på Finn altså!

Skrevet

Åååå!

Så spennende! Link noe sted? :sjenert:

Kan jo krysse fingrene for at den bli liggende leeeenge, sånn at du har fått drømmejobben i mellomtda? :klø:

Skrevet

Åååå!

Så spennende! Link noe sted? :sjenert:

Kan jo krysse fingrene for at den bli liggende leeeenge, sånn at du har fått drømmejobben i mellomtda? :klø:

Det kommer ikke til å skje gitt... Det er et attraktivt område og ikke minst er det en ganske gunstig pris til det området å være - så denne går nok unna som et lyn.

Sendt PM

Skrevet (endret)

Usj da...

Men så kjempefint ut om ikke annet!

Edit: Okei, hvis man ser bort fra badet...

Endret av Roadrunner
Skrevet

Usj da...

Jepp - vi bannet litt både kjæresten og jeg i går over feil tidspunkt osv, men det er jo ikke noe å gjøre med det. Bare skikkelig irritabelt, for et sånt sted hadde jeg virkelig drømt om å bo på. Plass nok til oss (og besøk når det trengs) og massevis av muligheter - dessuten inngang fra utsiden og antagelig mulighet for å innrede i kjeller og leie ut (som ville betjent en god mill av lånet...). Ja, ja.. Can't win them all.

Skrevet

Usj da...

Edit: Okei, hvis man ser bort fra badet...

Og kjøkkenet :ler:

Skrevet

Og kjøkkenet :ler:

:ler:

Joda, men kjøkkenet skulle jeg fint klart å leve med i ganske lang tid (med mindre det hadde falt ned). Men det badet? *grøss*

:fnise:

Skrevet

:ler:

Joda, men kjøkkenet skulle jeg fint klart å leve med i ganske lang tid (med mindre det hadde falt ned). Men det badet? *grøss*

:fnise:

Helt omvendt for min del - jeg hadde ikke klart å spise på det kjøkkenet (eller lage mat), men badet kunne jeg glatt levd med en stund :ler:

Skrevet

God morgen!

På plass igjen. T-dag, men ikke helt vrak, for i går kom jeg meg i seng i ganske OK tid *stolt*

Støl i kroppen igjen i dag. Litt annerledes yogatime i går og det var fint. Jeg liker variasjon og at vi trener ulike ting, men det er en fyr som går på denne timen av og til som gjør meg helt gal... Han er sikkert seksti år og forrige gang han var der så troppet han opp i helsetrøye og underbukser ( :sjokkert: jadda!). Denne gangen dukket han opp igjen - heldigvis mer normalt kledd - men denne gangen stinket han for sikkerhets skyld svette. Selvsagt ble det bare verre og verre utover i timen og vanskeligere og vanskeligere å fokusere utenom... :spy:

På toppen av det hele følger han ikke intruksjonene skikkelig, men er mer opptatt av å presse seg lenger enn alle andre enn å gjøre det rett :roll:

Jeg håper det er lenge til neste gang han kommer!

Litt bekymra for en ubehagelig strekk på innsiden av lårne også. Syns det har hengt i lenge og det er vondt i visse stillinger (laget egen tråd om det her). Har forsøkt å tøye litt hjemme og at det var litt bedre på høyre siden i går, men til gjengjeld gjorde det jævlig vondt på innsiden av venstre i går - og der er det ømt enda. Hm... :vetikke:

Nok bekymringer. Ikke noe tren i dag, får besøk av sønnen til kjæresten i kveld (og dattera er hos oss denne uka), så det blir nok middag og fredelig i dag kan jeg tenke meg. Greit nok det.

Lønn til torsdagen, så jeg tror jeg skal investere i svømmekort. Seks klipp holder jo en stund om man går en gang i uka - og en gang i uka er jo bedre enn ikkenoe, right? Har egentlig litt lyst til å gå på egentrening av yoga på lørdag (er mellom halv ti og tolv), men det er så langt dit og ganske kjedelig å måtte opp for å rekke noe i helgene.. Men får se om jeg greier å kombinere det med noe annet. Da kan det hende det blir noe av.

Nok kjas - mere kaffe! :kaffekopp:

Ikke noe

Skrevet

Den strekken/skaden/vondten høres ikke god ut... Kan det være (som enkelte nevnte) en form for betent reaksjon? Kanskje startet som en strekk, men at deler har blitt betent? Håper det går seg til, Suzy!

Lønn til torsdag ja, det skal bli godt! Har et lass av regninger som ligger klare... :sukk: Februar er den festligste måneden hele året! NOT...

Skrevet

Den strekken/skaden/vondten høres ikke god ut... Kan det være (som enkelte nevnte) en form for betent reaksjon? Kanskje startet som en strekk, men at deler har blitt betent? Håper det går seg til, Suzy!

Lønn til torsdag ja, det skal bli godt! Har et lass av regninger som ligger klare... :sukk: Februar er den festligste måneden hele året! NOT...

Vet virkelig ikke hva det kan være. Det plager meg jo stort sett ikke ellers (bare i dag faktisk), så hvem vet... Irriterende greier uansett og får bare forsøke å massere og tøye videre.

Februar og mars er liksom moromånedene gitt :roll: Regning på regning på regning fremover en stund. Hurra...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...